En daarna Sporting en BVB elkaar af zien maken, genot.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen Besiktas genieten van een ploeg zonder Lambíco.
Lekker met Unuvar en Taylor in de CL spelen.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daarna Sporting en BVB elkaar af zien maken, genot.
Knie in de nek en krijsen om zijn nicht/neef/oom/tantequote:Op woensdag 3 november 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dirk moet lekker de politie op stelten jagen bij Quick Boys v Katwijk, niets anders.
Eindelijk weer voetbal op het middenveldquote:Op woensdag 3 november 2021 23:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen Besiktas genieten van een ploeg zonder Lambíco.
Timber CVM en Schuurs achterin (laf laf laf van mij haha)quote:Op woensdag 3 november 2021 23:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker met Unuvar en Taylor in de CL spelen.
Hij zei dat hij ipv Kudus daar liever een creatieve speler zag, dat zegt mij dat hij niet goed weet wat voor speler Kudus is en denkt dat het een soort Sangare ofzo is.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vond hem matig invallen maar na de 2-1 wel goed.
Toen stond hij er 5 minuten in.
Krijgt hij ook maar op een papiertje aangeleverdquote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Domme Huberto Tan met die nietszeggende statistieken steeds
Daarna nog even een haring in je keel douwen en dan is het een prachtige dag geweestquote:Op woensdag 3 november 2021 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knie in de nek en krijsen om zijn nicht/neef/oom/tante
Morgen weer de zoveelste sollicitatiebrief naar Feyenoord schrijven met daarin een rant over Slot dat die nooit verder kwam dan Ten Cate's NAC.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarna nog even een haring in je keel douwen en dan is het een prachtige dag geweest
Zijn beide wel grote sterke negers.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ipv Kudus daar liever een creatieve speler zag, dat zegt mij dat hij niet goed weet wat voor speler Kudus is en denkt dat het een soort Sangare ofzo is.
Meh, Kudus is 1,77quote:Op woensdag 3 november 2021 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn beide wel grote sterke negers.
Toch jammer dat Kuyt geen trainer is geworden bij Feyenoord.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ipv Kudus daar liever een creatieve speler zag, dat zegt mij dat hij niet goed weet wat voor speler Kudus is en denkt dat het een soort Sangare ofzo is.
Dat was echt geweldig geweest.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Kuyt geen trainer is geworden bij Feyenoord.
Dirk Kuyt is de beste trainer die Ajax nooit heeft gehad.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Kuyt geen trainer is geworden bij Feyenoord.
Die supporters van ze zijn wel erg boos.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie BVB er zonder Haaland nog wel uitvliegen tegen Sporting.
Voor de coefficienten zou dat dan weer ongunstig zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie BVB er zonder Haaland nog wel uitvliegen tegen Sporting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |