SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik 05:00 maar is ook beetje te vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou wel kunnen slapen maar dan ben ik om 12 uur weer klaarwakker
Klassiekerquote:Op woensdag 3 november 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar https://9gag.com/gag/a91MjZK
Snirfffquote:Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noemen ze coke snuiven tegenwoordig zo?
Staat je elektrieke deken al aan ?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 3 november 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat je elektrieke deken al aan ?
Hoezo? En viel de waterschade mee in je huis?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
was weer een hele vreemde dag na mijn vakantie op werk :/
iets met een collega.. en daar tasten we verder nog over in het duister.. (wat het zo vreemd maakt)quote:Op woensdag 3 november 2021 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? En viel de waterschade mee in je huis?
Oh, wat mysterieusquote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met een collega.. en daar tasten we verder nog over in het duister.. (wat het zo vreemd maakt)
waterschade leek wel mee te vallen, iig geen zichtbare doorweekte plekken ofzo.. dus dat scheelt
Mijn wasmachine draait nogquote:Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen nog even wachten op de droger, dat is hooguit tien minuten
Die van mij ookquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasmachine draait nog
zie dm..quote:Op woensdag 3 november 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat mysterieusIs het ernstig serieus ?
Ja, dat scheelt weer met emmertjes en schadebeheersing
als ik hem aanzet draait hij ook nog, gelukkigquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig af van die herrie, er is hier een gezamenlijk washokquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn we toch ookquote:
Klinkt ideaal, een apart washokquote:Op woensdag 3 november 2021 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig af van die herrie, er is hier een gezamenlijk washok
quote:Op woensdag 3 november 2021 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt ideaal, een apart washok
We hebben een clubje opgericht... lalalalala je hoort erbij..quote:Op woensdag 3 november 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik ook de wasmachine aanzetten?
Da's een langequote:Op woensdag 3 november 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het programma van de wasmachine duurt nog 1,5 uur, FML
Het eco-programma is ruim 3 uurquote:
Wel met 2 extra spoelingenquote:
Hier staat ie meestal op een programma van 2 uurquote:Op woensdag 3 november 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eco-programma is ruim 3 uur![]()
Idem voor de vaatwasser
Eco katoen 60% is hier ruim 4 uurquote:Op woensdag 3 november 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eco-programma is ruim 3 uur![]()
Idem voor de vaatwasser
Het lange programma doe ik ook echt alleen maar overdag, anders moet ik tot veel te laat opblijven en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 3 november 2021 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eco katoen 60% is hier ruim 4 uur
Ik zet hem zo wel op de timer, dat ie om 6 uur aangaat ofzo.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lange programma doe ik ook echt alleen maar overdag, anders moet ik tot veel te laat opblijven en daar heb ik geen zin in
Oh das handig, ik ben niet avontuurlijk genoeg om al die snufjes te ontdekkenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet hem zo wel op de timer, dat ie om 6 uur aangaat ofzo.
Beddengoed gaat op 60 of 90 graden.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
We gebruiken hier maar 2 verschillende standen, rond de 2 uur 40 of 60 graden
Ik ook, alleen handdoeken ook op 60.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das handig, ik ben niet avontuurlijk genoeg om al die snufjes te ontdekken
[..]
Beddengoed gaat op 60 of 90 graden.
Handdoeken enz 90 graden
De rest op 30-40 graden
Moet je opgefrist worden?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ook kiezen voor een opfrisprogramma met stoom en zonder water
Wat is nou een dikke cracker ?quote:
Doe ik weleens bij broekenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik ook wel eens alleen 1 of 2x het spoelprogramma met wat wasmiddel bij was die verder niet echt vies is.
Ja naja heb je het 1x aangehad, is niet echt vies maar wil dan gewoon alleen even opfrissen zeg maar, die ga ik dan echt geen heel programma laten draaien. Maar ik heb sowieso een beetje een huishouden van Jan Steen.quote:
geen idee hoeveel spoelingen hij doet bij mij zo uit mn hoofdquote:Op woensdag 3 november 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met 2 extra spoelingen
volgens mij kan die van mij max op 70 dacht ik maar geen idee 60 is max wat ik gebruikquote:Op woensdag 3 november 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das handig, ik ben niet avontuurlijk genoeg om al die snufjes te ontdekken
[..]
Beddengoed gaat op 60 of 90 graden.
Handdoeken enz 90 graden
De rest op 30-40 graden
Ik vond dat hij op de ECO stand echt te weinig water gebruikte, want er kwam nog net geen sop uit de machine zetten als hij klaar was. Dus bij de katoenstand altijd 1 of 2 spoelingen extra en dan komt de was er ook lekker fris uitquote:Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee hoeveel spoelingen hij doet bij mij zo uit mn hoofd
In dat geval wil ik het ook nog wel eens uithangen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja heb je het 1x aangehad, is niet echt vies maar wil dan gewoon alleen even opfrissen zeg maar, die ga ik dan echt geen heel programma laten draaien. Maar ik heb sowieso een beetje een huishouden van Jan Steen.
Ik doe altijd korte was met dekentjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik ook wel eens alleen 1 of 2x het spoelprogramma met wat wasmiddel bij was die verder niet echt vies is.
Dat doe ik altijd met het kleedje van de wc.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe altijd korte was met dekentjes.
Kan ook maar in mijn hoofd is dan een spoeling net wat effectiever.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dat geval wil ik het ook nog wel eens uithangen.
Een cracker, maar dan dik.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is nou een dikke cracker ?
Obesitas cracker.quote:
Meh, dan moet ik weer wachten tot het droog is en dan kan ik het in m'n hoofd net zo goed gewoon wassen. Aangezien m'n kleding nooit écht vies wordt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook maar in mijn hoofd is dan een spoeling net wat effectiever.
En ik ben echt sinds kort groot fan van wasparfum.
Ja maar ja maar, het spoelprogramma duurt zo lekker kort.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik weer wachten tot het droog is en dan kan ik het in m'n hoofd net zo goed gewoon wassen. Aangezien m'n kleding nooit écht vies wordt.
M'n normale wasprogramma duurt anderhalf uur, dus da's aanzetten voor ik ga koken en tegen de tijd dat dat klaar en op is, kan ik al ophangen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, het spoelprogramma duurt zo lekker kort.
Dat middelste ziet eruit als ongare kipnugget -patéquote:
kippenfarce iddquote:Op woensdag 3 november 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat middelste ziet eruit als ongare kipnugget -paté
Word witte azijn lekkerder als je het kookt?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, wat ik ook 1x in de maand doe is een lege kookwas (90 graden) met een scheut witte azijn.
vaatwastabletjequote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, wat ik ook 1x in de maand doe is een lege kookwas (90 graden) met een scheut witte azijn.
Ja, kan het 450x aanraden, echt fantastisch.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Word witte azijn lekkerder als je het kookt?
Ja, ik ben dan bang dat ik schuim tot aan mn badkamer hebquote:
Wat doet dat dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om mijn spijsvertering te verbeteren, drink ik ook een theelepel appelazijn met ongezoete cranberrysap, aangelengd met water. Ik drink dat door een rietje, anders gaat mijn gebit eraan.
Het is niet echt lekker, maar merk wel gezondheidsvoordelen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om mijn spijsvertering te verbeteren, drink ik ook een theelepel appelazijn met ongezoete cranberrysap, aangelengd met water. Ik drink dat door een rietje, anders gaat mijn gebit eraan.
Maagzuur zuurder maken, voor mij wel nodig blijkbaar, want er komt nu minimaal iets naar boven en het zorgt voor een betere spijsvertering. Maar goed, dat is mijn persoonlijke ervaring, kan bij iedereen anders uitwerkenquote:
Hoi US.quote:
4E's aan de ontkalkingsdrankjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi US.
Welkom bij 4E's eetverhalen.
Twintig keer op het plusje drukkenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi US.
Welkom bij 4E's eetverhalen.
Dat schuimt toch nietquote:Op woensdag 3 november 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan bang dat ik schuim tot aan mn badkamer heb
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig keer op het plusje drukken![]()
https://www.deonlinedrogi(...)et-zeezout-750ml.htm
Geen idee, ik trek m'n vaatwasser nooit open als 'ie bezig is.quote:
Ik zal eens op jouw plusje drukkenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig keer op het plusje drukken![]()
https://www.deonlinedrogi(...)et-zeezout-750ml.htm
Haha op feestboek gelezuh?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik altijd, dan ben ik weer wat vergeten erin te gooien en dan denk ik dat mijn vaatwasser mij vervloekt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik trek m'n vaatwasser nooit open als 'ie bezig is.
joetjoepquote:
Dit is zo'n type dat je op haar eerste dag rood met met rode strepen op je wangen wakker maakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[ [url=https://thumbor.pijper.io/lKJELq66l2vpdD1yo8lZ0jzQIPU=/0x400/https://cdn.pijper.io/202(...)78801.jpg]afbeelding[/url] ]
Oh, Joop doet dat wel eens. Ik laat het net zo makkelijk nog even staan.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik altijd, dan ben ik weer wat vergeten erin te gooien en dan denk ik dat mijn vaatwasser mij vervloekt.
Dat spul is iets minder zuur.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens op jouw plusje drukken
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
hier in huis wel eens gehad dat iemand vaatwasmiddel in vaatwasser had gegooid.. geen goed idee
FOAMPARTYYYYYquote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat was diegene denkende ?
"oh kan wel"
* knijpt fles met dreft halfleeg.
Ik moet eigenlijk ook niet zo'n wasmachine hebben waarbij je nog halverwege het programma nog dingen erbij kan gooienquote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, Joop doet dat wel eens. Ik laat het net zo makkelijk nog even staan.
emma wortelboerquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[ [url=https://thumbor.pijper.io/lKJELq66l2vpdD1yo8lZ0jzQIPU=/0x400/https://cdn.pijper.io/202(...)78801.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik wil niet minder zuur, zuur past bij mijn persoonlijkheidquote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat spul is iets minder zuur.
Goeie PI ookquote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet minder zuur, zuur past bij mijn persoonlijkheid
Dank jequote:
Wat is die smiley daar aan het doen ?quote:
https://rozevla.nl/fok/dancing.gifquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is die smiley daar aan het doen ?
hebben ze nog steeds de moves?quote:
Ze abtauben nog immer.quote:
Gaat carnaval door?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft een poppodium en die noemt haar 11-11 feestje "Scande gij me nog?"
Lijkt wel een massage geven of zoquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://rozevla.nl/fok/dancing.gif
waarschijnlijk eerder: vaatwasblokjes op, vaatwasmiddel kan vast ook wel., laat ik het bakje vullen?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat was diegene denkende ?
"oh kan wel"
* knijpt fles met dreft halfleeg.
Die is een sjekkie aan het draaienquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://rozevla.nl/fok/dancing.gif
Ik las: normaal getinte mensenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar, voor de normale ingeënte mensen dan.
KAKquote:
Gewoon ontkennen.quote:
Dit klopt ook wel, er zijn maar weinig Oemfoefoe's die het vierenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: normaal getinte mensen??
Ja, Kerowna bestaat ook nietquote:
Is dat niet elke dag ?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die gekkies onder rivieren moeten hun jaarlijkse raarmomentje even pakken.
Braboneger dan ?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt ook wel, er zijn maar weinig Oemfoefoe's die het vieren
Kerowna, kernevel, ik zie geen verschil.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Kerowna bestaat ook niet
[..]
Is dat niet elke dag ?
Ja, bijna hetzelfde idd..quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerowna, kernevel, ik zie geen verschil.
Coronaval.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerowna, kernevel, ik zie geen verschil.
Nou ja extra raar dan.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Kerowna bestaat ook niet
[..]
Is dat niet elke dag ?
Het klopte in 2020.quote:
Jungskeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima ingeburgerd dat jochie.
Ja dat was ie, trekt helemaal de Sylvana kant op de laatste tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima ingeburgerd dat jochie.
Ik ben zeker weer de enige die bedenkt dat je op heel veel manieren van het lichaam kan ontdoen ?quote:
Hoor nog weinig zwarte pietendiscussiequote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was ie, trekt helemaal de Sylvana kant op de laatste tijd.
Ik volg hem niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was ie, trekt helemaal de Sylvana kant op de laatste tijd.
Ik las heel even niet goed en zag voor me dat 'ie continu met dat lijk rond aan het rijden was geweest.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker weer de enige die bedenkt dat je op heel veel manieren van het lichaam kan ontdoen ?
#perfectemoordenzo
Te druk met code zwart.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor nog weinig zwarte pietendiscussie
Snif snif.. wat ruik ik toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las heel even niet goed en zag voor me dat 'ie continu met dat lijk rond aan het rijden was geweest.
Agenda 2030quote:
Nee hoor genoeg CSI gekeken vroegerquote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker weer de enige die bedenkt dat je op heel veel manieren van het lichaam kan ontdoen ?
#perfectemoordenzo
Rottende Oemfoefoe.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snif snif.. wat ruik ik toch?
"Niets schat, dat is de luchtverfrisser die aan vervanging toe is."
Nee hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#perfectemoordenzo
CSIquote:Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg CSI gekeken vroeger
De Ontbindende Oemfoefoequote:
Oh gelukkigquote:
Is toch ook allang afgelopen?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CSI![]()
Tegenwoordig kijk ik het niet meer
Ongebluste kalk, of voor de varkens gooienquote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#perfectemoordenzo
Ja, ik weet dat niet, ik dacht dat ze nog heel lang zijn doorgegaan, maar kunnen ook steeds herhalingen geweest zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch ook allang afgelopen?
Ik heb ook heeel lang NCIS gekeken, maar ben gekapt toen ze hoofdpersonen gingen vervangen.
Infinite loop.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch ook allang afgelopen?
Ik heb ook heeel lang NCIS gekeken, maar ben gekapt toen ze hoofdpersonen gingen vervangen.
Ja, dat eerste had een keer niet goed uitgepakt en toen is dat lichaam juist gaan mummificeren (don't ask why)quote:Op woensdag 3 november 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ongebluste kalk, of voor de varkens gooien
Ja eens.. Ik ben fan van Investigation Discoveryquote:Op woensdag 3 november 2021 22:06 schreef Ama het volgende:
Echte true crime dingen is veel leuker om te kijken.
Ben wel benieuwd hoe danquote:Op woensdag 3 november 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat eerste had een keer niet goed uitgepakt en toen is dat lichaam juist gaan mummificeren (don't ask why)
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is wel de perfecte manier dan?
Alleen wel achteraf kiezen rapen, die eten ze niet.quote:
Dit is te makkelijk toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel achteraf kiezen rapen, die eten ze niet.
Ik heb dat een keer gehoord bij een podcast, maar als ik daar nu op ga zoeken, dan denk ik dat ze mij op een lijst gaan zettenquote:
Vegetarische varkens.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ongebluste kalk, of voor de varkens gooien
Jaaa ik ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens.. Ik ben fan van Investigation Discovery
Eerst dat gebit eruit slaan, scheelt werk achterafquote:Op woensdag 3 november 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel achteraf kiezen rapen, die eten ze niet.
Ook even de varkensmest afvoeren... i.v.m. dna sporen.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 3 november 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehoord bij een podcast, maar als ik daar nu op ga zoeken, dan denk ik dat ze mij op een lijst gaan zetten
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerst dat gebit eruit slaan, scheelt werk achteraf
Truequote:Op woensdag 3 november 2021 22:06 schreef Ama het volgende:
Echte true crime dingen is veel leuker om te kijken.
Daarna de varkens opetenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Je laat ook een shitload dna sporen na.
Ja hč?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Joeeeee
Kijk, dit zijn DE tips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ben je dan een kannibaal?quote:
Gebit verwijderen. Vingerafdrukken afschaven. Longen lekprikken en afzinken in de zee met een zwaar object dat niet aan jou gekoppeld kan worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is wel de perfecte manier dan?
Je kunt een torso alsnog identificeren, toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebit verwijderen. Vingerafdrukken afschaven. Longen lekprikken en afzinken in de zee met een zwaar object dat niet aan jou gekoppeld kan worden.
quote:. The TV Tropes website seems to verify this, explaining that a pig will “eat meat if they are able to come by it. Fact of the matter is, pigs can eat almost anything they can chew. (They’ve even been known to eat pork if they find it.)”
The site goes on to say, however, that pigs cannot chew the larger bones of the human body, but that they will break them into smaller bits to make them more manageable. Human hair and teeth, on the other hand (or hoof), are not digestible to hogs and will get left behind.
“But,” the site concludes, “it should be a simple matter to shave your victims’ heads and pull out their teeth before chow time, right?”
Good advice. Just remember all of this the next time you eat bacon.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welke misdaad of mysterie heeft het meeste indruk op jullie gemaakt?
Ik vond dat verhaal van die twee Nederlandse meiden in Panama nogal raar.https://en.wikipedia.org/wiki/Hi-Fi_murdersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch de makkelijkste manier dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Briefje in de aars "groetjes van Dimmy":quote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebit verwijderen. Vingerafdrukken afschaven. Longen lekprikken en afzinken in de zee met een zwaar object dat niet aan jou gekoppeld kan worden.
Genieten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hi-Fi_murders
Dennis Nilsenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo een serie killer heeft veel succes gehad door de lijken in kleine stukjes door het toilet te spoelen.
Maffia gebruikt ook slagerijen en die zagen bevroren lichamen aan kleine stukjes en doen die in de gehaktmolen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hi-Fi_murders
Ik vond dat verhaal van die twee Nederlandse meiden in Panama nogal raar.Geval van madeleine mccann blijft bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik vond dat verhaal van die twee Nederlandse meiden in Panama nogal raar.Die man die zijn vrouw en kinderen heeft vermoord. Chris WattsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Smerige zak strontquote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man die zijn vrouw en kinderen heeft vermoord. Chris Watts
Dat kleine meisje in Australië is teruggevonden in een huis waarvan omwonenden zeggen dat er een zonderling woont die ze erg vaak horen huilen en die wolvengeluiden maakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geval van madeleine mccann blijft bizar.
Ja, wat denk jij ? Inside job?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geval van madeleine mccann blijft bizar.
Ja, wtf.. en dan ook zo huichelen op tv.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had echt moeite om die docu te kijken en dat heb ik nooit eerder gehad.quote:
Ouders waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij ? Inside job?
[..]
Ja, wtf.. en dan ook zo huichelen op tv.
Op YT staan de bodycambeelden van de agent die als eerste bij het huis kwam.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had echt moeite om die docu te kijken en dat heb ik nooit eerder gehad.
Dit blijft boeiend, die aflevering van Josh Gates hierover is een aanrader.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeluk_in_de_Djatlovpas
Dat was ook wel bizar ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Ama het volgende:
Naja de docu don't fuck with cats is ook wel heavy.
Yup, denk ik ook.quote:
Ik wil deze nog lezen. Ooit.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit blijft boeiend, die aflevering van Josh Gates hierover is een aanrader.
Ja, die is ook bizar.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Eerst denk je wow ziekquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was ook wel bizar ja.
Zieke geesten op deze wereld.
Gelukkig was haar vriendin echt doortastend.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had echt moeite om die docu te kijken en dat heb ik nooit eerder gehad.
In Almere of Lelystad was toch ook zo'n sjappie die zijn vrouw had vermoord en het lijk onder het bed had verstopt omdat hij seks wilde met een Oekraīens grietje dat hij had leren kennen op internet, hetgeen dus ook gebeurde op dat bed.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eens!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef Ama het volgende:
Netflix is wel goed in zulke docu's maken. ❤️
Ik vond gewoon hartverscheurend om die kindjes steeds te zien.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was haar vriendin echt doortastend.
En eentje onderweg...quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond gewoon hartverscheurend om die kindjes steeds te zien.
De detailsquote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond gewoon hartverscheurend om die kindjes steeds te zien.
Waarom niet? Ik ken deze zaak idd wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Dit was ook zoiets:
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Travis_Alexander
GA HEM NIET GOOGELEN
Psychobitchquote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Dit was ook zoiets:
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Travis_Alexander
GA HEM NIET GOOGELEN
De foto's van zijn lijk zijn gewoon vrijgegeven. Ik werd er niet vrolijk van.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ken deze zaak idd wel.
Oh heb ik al gezien op tv.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De foto's van zijn lijk zijn gewoon vrijgegeven. Ik werd er niet vrolijk van.
Hij lijkt op Danish Blue kaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bizar wat er dan met je gebeurt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij lijkt op Danish Blue kaas.
Voeg even het woord autopsy toe anders.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef Ama het volgende:
Ik zie op Google vooral foto's van een wasbak vol bloed.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Spoookyyyquote:In de nog overgebleven delen van de toenmalige onderzoeksrapporten wordt het volgende bepaald:
Zes groepsleden stierven aan onderkoeling en drie groepsleden aan dodelijke verwondingen.
Er waren geen aanwijzingen dat er zich naast de negen klimmers andere mensen in de buurt van de Cholattsjachl bevonden ten tijde van het ongeluk.
De tent werd van binnen uit opengesneden.
De slachtoffers stierven zes tot acht uur na hun laatste maaltijd.
Sporen bij het kamp toonden aan dat alle personen het kamp uit eigen overweging te voet verlaten hadden.
Volgens Dr. Boris Vozrozjdenny waren de dodelijke verwondingen van de drie lijken niet door mensen veroorzaakt "omdat de kracht van de schokken te sterk was en geen weke delen beschadigd waren." Hierdoor werd de theorie van een mogelijke Mansi-aanval verworpen.[1]
Forensische onderzoeken toonden een grote hoeveelheid radioactieve besmetting van de kleding van een aantal slachtoffers aan.[1] Vermoedelijk ontstond deze radioactiviteit pas op een later tijdstip, gezien hiervan geen vermelding bestond in eerdere verslagen.[1]
Het eindoordeel was dat alle groepsleden door een "overheersende, onbekende kracht" gestorven waren. Het gerechtelijk onderzoek werd in mei 1959 officieel beëindigd omwille van "het ontbreken van een schuldige partij". De processtukken werden in een geheim archief opgeborgen en de fotokopieën, waarvan een aantal pagina’s ontbrak, werden pas in de jaren 90 beschikbaar gesteld.[1]
De toegang tot het gebied werd tot drie jaar na het ongeluk versperd.[1]
Hebben niet alle Brabo’s een veroordeling?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ar-cel-en-tbs-geeist
Welkom in Brabant
Nog vrij recent veroordeeld..
Ja duhquote:Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef Ama het volgende:
Oh nu zie ik net wel. Ziek hoor. Dit liet de docu dan weer niet zien hehe.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hebben niet alle Brabo’s een veroordeling?
Als je iemand verliest die je goed gekend hebt en die wordt begraven wil je ook niet weten hoie die eruit ziet vier weken na de begrafenis.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bizar wat er dan met je gebeurt.
Waarom lees en kijk je er zoveel over dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verpest. Hoofden die geplet worden tussen machines enz doet me ook weinig.quote:
Nieuwsgierigheid denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom lees en kijk je er zoveel over dan?
Soort van..... daarom wonen ze er tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ben daar na MH17 mee gestopt. Grens bereikt. Kwam misschien ook door de Donald Ducks en Ritualstasjes die ernaast lagen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verpest. Hoofden die geplet worden tussen machines enz doet me ook weinig.
Nicky en Wanda en Edna en Cheyenne.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ar-cel-en-tbs-geeist
Welkom in Brabant
Nog vrij recent veroordeeld..
Dr. Carl Tanzler wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je iemand verliest die je goed gekend hebt en die wordt begraven wil je ook niet weten hoie die eruit ziet vier weken na de begrafenis.
Van het kamp.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nicky en Wanda en Edna en Cheyenne.
Dat was ook wel heavy ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar na MH17 mee gestopt. Grens bereikt. Kwam misschien ook door de Donald Ducks en Ritualstasjes die ernaast lagen.
Die lijken in dat weiland?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar na MH17 mee gestopt. Grens bereikt. Kwam misschien ook door de Donald Ducks en Ritualstasjes die ernaast lagen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
Soort van..... daarom wonen ze er toch
Ze hebben er wel lekkere worrrrggggstenbrotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zo'n filmpje dat ze tussen de lijken door liepen, mensen ingesnoerd in hun stoel, benen helemaal om dingen heen gewrongen, mensen met slippers en rood gelakte nagellak en dan van die uitpuilende gezichten, en dan de Donald Duck ernaast. Die filmpjes in China en Brazilië zijn dan een beetje ver van je bed, maar dit kwam dan dichterbij.quote:
Soms huren ze ook een versnipperaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Zag gisteren nog op IDtv over een vrouw die in stukken was gezaagd. Ziek hoor.
In april 1933 stal Tanzler Hoyos lichaam uit het mausoleum. Hij meende dat Hoyos' geest hem hierom had verzocht. Hij maakte gebruik van verschillende chemicaliën om bederf tegen te gaan, en van olie en parfum tegen de geur. Hij vulde de lichaamsholten op met vodden omdat de organen bedierven, en verving haar rottende oogballen met glazen ogen. Toen ook de huid begon te vergaan verving hij deze door een mengsel van gips, zijde en was. Hij gebruikte pianosnaren om het lichaam te omsnoeren. Uiteindelijk decoreerde hij haar met dure kleding (onder andere een bruidsjurk) en juwelen, en hield haar lichaam in zijn bed. Tanzler zou volgens sommige onderzoekers (Baden, DePoo, Foraker, Harrison, Swicegood) ook seksueel contact met het lichaam hebben gehad, en voor dit doel een opgerold papiertje in haar vagina hebben gestokenquote:
Had deze man misschien beter ook kunnen doen, die heeft niet goed nagedacht iig.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms huren ze ook een versnipperaar.
Ja, echt KOEKOEK hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In april 1933 stal Tanzler Hoyos lichaam uit het mausoleum. Hij meende dat Hoyos' geest hem hierom had verzocht. Hij maakte gebruik van verschillende chemicaliën om bederf tegen te gaan, en van olie en parfum tegen de geur. Hij vulde de lichaamsholten op met vodden omdat de organen bedierven, en verving haar rottende oogballen met glazen ogen. Toen ook de huid begon te vergaan verving hij deze door een mengsel van gips, zijde en was. Hij gebruikte pianosnaren om het lichaam te omsnoeren. Uiteindelijk decoreerde hij haar met dure kleding (onder andere een bruidsjurk) en juwelen, en hield haar lichaam in zijn bed. Tanzler zou volgens sommige onderzoekers (Baden, DePoo, Foraker, Harrison, Swicegood) ook seksueel contact met het lichaam hebben gehad, en voor dit doel een opgerold papiertje in haar vagina hebben gestoken
Leuke achternaamquote:Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In april 1933 stal Tanzler Hoyos lichaam uit het mausoleum. Hij meende dat Hoyos' geest hem hierom had verzocht. Hij maakte gebruik van verschillende chemicaliën om bederf tegen te gaan, en van olie en parfum tegen de geur. Hij vulde de lichaamsholten op met vodden omdat de organen bedierven, en verving haar rottende oogballen met glazen ogen. Toen ook de huid begon te vergaan verving hij deze door een mengsel van gips, zijde en was. Hij gebruikte pianosnaren om het lichaam te omsnoeren. Uiteindelijk decoreerde hij haar met dure kleding (onder andere een bruidsjurk) en juwelen, en hield haar lichaam in zijn bed. Tanzler zou volgens sommige onderzoekers (Baden, DePoo, Foraker, Harrison, Swicegood) ook seksueel contact met het lichaam hebben gehad, en voor dit doel een opgerold papiertje in haar vagina hebben gestoken
Zouden wij in deze sc veel beter doenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Had deze man misschien beter ook kunnen doen, die heeft niet goed nagedacht iig.
Wij zouden een perfect moordkoppel zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden wij in deze sc veel beter doen
Die man die zijn drie dochters verloren was, dat de jongste dochter er nog zo ongeschonden uitzag "ze was zo licht dat ze als een vlindertje uit de lucht is gedwarreld"quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n filmpje dat ze tussen de lijken door liepen, mensen ingesnoerd in hun stoel, benen helemaal om dingen heen gewrongen, mensen met slippers en rood gelakte nagellak en dan van die uitpuilende gezichten, en dan de Donald Duck ernaast. Die filmpjes in China en Brazilië zijn dan een beetje ver van je bed, maar dit kwam dan dichterbij.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij zouden een perfect moordkoppel zijn.
Heftige oogdruppels welquote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Ama het volgende:
Las laatst ook over een vrouw die haar man had gedood dood oogdruppels in zijn drinken te doen.
En BB’squote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben er wel lekkere worrrrggggstenbrotjes
Uh wat ?quote:
Hmm....quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Ama het volgende:
Las laatst ook over een vrouw die haar man had gedood door veel oogdruppels in zijn drinken te doen.
Buda's date opgepast.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Ama het volgende:
Las laatst ook over een vrouw die haar man had gedood door veel oogdruppels in zijn drinken te doen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms huren ze ook een versnipperaar.
Zo makkelijk kan het. Ze was er bijna mee wegkomen ook nog. Ze deed alsof hij van de trap was gevallen en zo was dood gegaan.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even anijsmelk makenNee man, zo snel kots ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Met een after eightje erbijquote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, zo snel kots ik niet.
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een after eightje erbij
Even anijsmelk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is nog erger dan koude groentesoep.
Even anijsmelk makenHeb dat geloof ik nog nooit op dus geen idee of het smerig is, anijs zit ook in pepernoten en die zijn wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Iedere week een paar slokjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier een mug.. Snel pletten, voordat hij denkt hier te kunnen overwinteren
After Eightquote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een after eightje erbij
Koude BH- soepquote:Op woensdag 3 november 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit is nog erger dan koude groentesoep.
Ik vind dat persoonlijk wel lekker en zeker voor het slapen gaanquote:Op woensdag 3 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat geloof ik nog nooit op dus geen idee of het smerig is, anijs zit ook in pepernoten en die zijn wel lekker
MI van een tettenhouder die ligt te weken.quote:
BH staat in dit geval denk ik niet voor borstenhouder toch?quote:
Zover had ik nog niet eens gedachtquote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een tettenhouder die ligt te weken.
Had daar inderdaad B-G van moeten makenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BH staat in dit geval denk ik niet voor borstenhouder toch?
Oooooooh, Broccoli-geHakt!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had daar inderdaad B-G van moeten maken
Daar zit ongetwijfeld een businessmodel inquote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soep getrokken van gedragen BH's
Zweet en huidschilfers zijn romig?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij proeft dat nog best romig.
Zurig eerder. Vol oud zweet, want ze te vaak wassen is niet goed voor ze en de wasmachine mag eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Ja, door het vet van het gehakt, maar ik moet hier niet aan denken, eigenlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dat jezelf nou aangedaan?quote:
Even anijsmelk makenIewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Broccili-gehakt soep met anijsmelk en te lang gedragen BH'squote:
Nee, het ging ineens over romige soep met de smaak van zweet en extra gegarneerd met huidschilfers.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dat jezelf nou aangedaan?
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccili-gehakt soep met anijsmelk en te lang gedragen BH's
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |