SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik 05:00 maar is ook beetje te vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou wel kunnen slapen maar dan ben ik om 12 uur weer klaarwakker
Klassiekerquote:Op woensdag 3 november 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar https://9gag.com/gag/a91MjZK
Snirfffquote:Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noemen ze coke snuiven tegenwoordig zo?
Staat je elektrieke deken al aan ?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 3 november 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat je elektrieke deken al aan ?
Hoezo? En viel de waterschade mee in je huis?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
was weer een hele vreemde dag na mijn vakantie op werk :/
iets met een collega.. en daar tasten we verder nog over in het duister.. (wat het zo vreemd maakt)quote:Op woensdag 3 november 2021 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? En viel de waterschade mee in je huis?
Oh, wat mysterieusquote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met een collega.. en daar tasten we verder nog over in het duister.. (wat het zo vreemd maakt)
waterschade leek wel mee te vallen, iig geen zichtbare doorweekte plekken ofzo.. dus dat scheelt
Mijn wasmachine draait nogquote:Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen nog even wachten op de droger, dat is hooguit tien minuten
Die van mij ookquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasmachine draait nog
zie dm..quote:Op woensdag 3 november 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat mysterieusIs het ernstig serieus ?
Ja, dat scheelt weer met emmertjes en schadebeheersing
als ik hem aanzet draait hij ook nog, gelukkigquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig af van die herrie, er is hier een gezamenlijk washokquote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |