quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Socially awkward.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Fietsenrek. Software. Kaal hoofd.
Drie keer een kruis.
Je bent niet zo van kaal haar nee?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Drie keer een kruis.
Jij bent meer van de hardware?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Drie keer een kruis.
Natuurlijk niet.quote:
hardop gelachen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Jij wordt toch ook niet warm van kort pittig.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk niet.
Idd.quote:
Er zijn vrouwen met kort haar die ik echt wel kan waarderen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
sugar lee hooper?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met kort haar die ik echt wel kan waarderen hoor.
Kort haar is wat anders dan het pittige korte kapsel van Riaquote:Op woensdag 3 november 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
Er zijn vrouwen met kort haar die ik echt wel kan waarderen hoor.
Ria met lang haar zou ik ook niet warm van worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kort haar is wat anders dan het pittige korte kapsel van Ria
Ja joh. Dan noem je ook wat op.quote:
wc borstel haar, en een italiaan die stoned is.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburgse Tokkies al geweest? Gays?
Nopequote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet. Niks gemistquote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee saaiheid troefquote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dode puntjesGODINquote:Op woensdag 3 november 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
Inge d’r haar kan wel wat Head and Shoulders gebruiken.
Wat heb je gedronken vandaag? Ik moet telkens ontcijferenquote:
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:Op woensdag 3 november 2021 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Toch wel erg saai hoor, zo'n fietser. En dat ie dat gewoon alleen doet.
Omdat ze teleurgesteld zijn in wie hen is voorgeschoteld en ze zich daar niet helemaal overheen kunnen zettenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind zowel Maartje als Inge niet echt sympathiek. Beetje verveeld op de ander neerkijken.
Oke. Ik vind Maartje niet meer leuk. Ik weet het, grote mokerslag voor haar.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze teleurgesteld zijn in wie hen is voorgeschoteld en ze zich daar niet helemaal overheen kunnen zetten
Dat kunnen andere kandidaten vaak wel. Irritante wijven.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze teleurgesteld zijn in wie hen is voorgeschoteld en ze zich daar niet helemaal overheen kunnen zetten
Je kunt maar beter duidelijk zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 19:48 schreef tja77 het volgende:
Haha, een Nederlandse jongen.
Das 3 keer.
*vwoef*quote:Op woensdag 3 november 2021 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zou neiging hebben om een sigaretje in het haar te gooien
Ik de keukenmixerquote:Op woensdag 3 november 2021 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zou neiging hebben om een sigaretje in het haar te gooien
Racismekaart wordt getrokkenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Sneaky Maartje, laat nooit meer wat van haar horen want ze haat buitenlanders
Ze zoekt Wouterrrrr. Blond en van de UvA.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Sneaky Maartje, laat nooit meer wat van haar horen want ze haat buitenlanders
die gele trui deed geen belletjes rinkelen?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, gay. Had ik niet direct verwacht.
Gister was deze trui heteroquote:Op woensdag 3 november 2021 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die gele trui deed geen belletjes rinkelen?
Gisteren was er ook eentje met gele trui en hetero. Dus ik dacht zal wel in zijn ofzo. Maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die gele trui deed geen belletjes rinkelen?
Droeg ik vroeger ook wel es.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Potverdomme, een tuinbroek. Bizar kledingstuk.
Nooit meer over hebbenquote:
Tuinboekelquote:Op woensdag 3 november 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Brabant
Hopelijk Tilburg. Al is dit eigenlijk NIET ons accent.
Twee albino's lijkt het.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Zou hij zich wit schminken? De vieze racist.
Neem contact op zou ik zeggen, misschien kan er wat moois uit bloeien tussen jullie.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken Boekel niet. Maar ik mag deze gast wel. Tuinbroekje aan, IPA klappen. Lekker man.
ik denk dat zijn haar de helm isquote:Op woensdag 3 november 2021 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
pizzabaas speciale helm moeten aanschaffen en brommertje 1:4 wegens luchtweerstand
Hence de “nooit meer over hebben”quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al had jij er toen ook wel een pittige mening over.
Je frikandel zeker?quote:Op woensd 3 november 2021 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben ook 5% javaans maar daar ga ik niet mee lopen pronken.
kwart dit, kwart dat
Ik ben voorzien.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Neem contact op zou ik zeggen, misschien kan er wat moois uit bloeien tussen jullie.
rageaquote:Op woensdag 3 november 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
Maar mijn vader is wel rageaartiest, maar ik zie hem nooit…..
WHAHAHAHA
Wie? Ik miste het.quote:
en hij is gay, wel apart maarja.quote:
Eerst zien of dat wel zo is, genoeg types die vaak naar de gym gaan maar alsnog matig eruit zienquote:Op woensdag 3 november 2021 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Type koorknaap maar dan met het lichaam van een jonge god
Zak over zijn kopquote:Op woensdag 3 november 2021 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Type koorknaap maar dan met het lichaam van een jonge god
Neuh. Weinig mis mee.quote:
Dit is idd iets uit jouw kokerquote:Op woensdag 3 november 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Totdat je erachter komt dat hij zich in je moeders lingerie hult wanneer hij alleen thuis is.
zal hij sporten?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
Goede man hoor die man met tuinbroek, goed mens.
En in het geniep een ondergrondse kelder heeft laten aanleggen...quote:Op woensdag 3 november 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Totdat je erachter komt dat hij zich in je moeders lingerie hult wanneer hij alleen thuis is.
Met handboeien aan het plafondquote:Op woensdag 3 november 2021 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
En in het geniep een ondergrondse kelder heeft laten aanleggen...
"weet ik veel""quote:Op woensdag 3 november 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
“Ik wil je nog een keer zien.”
“Dan vind ik het goed.”
LOL
Zit die al in de bingo kaart?quote:
Nou nouquote:Op woensdag 3 november 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zelden zo'n tyfusdebiel gezien. Wat een ontzettend saaie kneus. Zou nog geen minuut met hem willen praten.
@Lenny_Leonardquote:
Expres die Italiaan van gister niet gegeven hierquote:Op donderdag 4 november 2021 19:32 schreef DKUp het volgende:
Iets getinter en lang haar, krijgt blank en kort haar
Gaan ze weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |