Welke brief?quote:
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef einzeinz het volgende:
Maar kunnen ze dat na 3,5 jaar? Vind dat toch echt wel rijkelijk te laat.
Ja, en?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef einzeinz het volgende:
Lees die ANWB links eens, het is geen boete. Civiele aangelegenheid.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef einzeinz het volgende:
Nou nou, dat valt ook wel weer mee. Maar in iedergeval goed dat men dat denkt want beeld dwingt wel een beetje respect af.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, en?
Onderzoek maar eerst hoe het precies zit, zoals bezwaar e.d.
Voor je dit topic opende. Je kunt er wel lullig over doen, maar de Italiaanse politie is geen ouwejongens krentebrood zoals hier. Mocht je daar weer op vakantie gaan met dit feit.
Ik verwacht er ook nog zo een. Had met pin betaald (dacht ik) en t bonnetje als afschrift beschouwd en die is dus niet bewaard. Maar zag achteraf dat er niks is afgeschreven.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef 111210 het volgende:
Vreemd, ik heb dat in italie ook gehad omdat mn pinpas het niet deed, toen kreeg ik een bonnetje waarbij ik het gewoon kon overmaken of bij een bemand poortje als nog kon betalen.
Je zou kunnen kijken of je op de datum van die boete gewoon een pintransactie hebt?
Je komt een poortje alleen door als je betaald of een bonnetje trekt om dus later alsnog te betalen.
Staat op naamquote:Op woensdag 3 november 2021 23:31 schreef Fer het volgende:
Alleen betalen als je ooit met dezelfde auto terug gaat.
Op die brief staat toch wel ergens informatie over om welke weg het ging?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:15 schreef einzeinz het volgende:
GPS stond ingesteld om tolwegen te vermijden.
Verder geen tolpoortjes gezien of gepasseerd.
In Noorwegen fotografeerden ze je kenteken en kreeg je de rekening later thuis. Paar jaar geleden ben ik in Slovenië geweest, daar moest je online een tolvignet kopen en registreren op kenteken. Daar fotograferen ze dus ook je kenteken en aan de hand daarvan checken of je zo'n vignet hebt.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:22 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op die brief staat toch wel ergens informatie over om welke weg het ging?
Ik vind het vooral interessant dat je die brief krijgt terwijl je bij jouw weten niet over een tolweg bent gereden. Zijn er soms tolwegen waarbij tol alleen wordt geïnd door dit soort naheffingen en je dus ook niet kan/hoeft betalen op het moment zelf?
Van Nivi waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Van welke instelling heb je de brief gekregen eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |