Wat zegt hij, ik kan het debat niet volgenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Paternotte is de reden dat veel mensen richting BNW gaan ....
Hij geilt op coronapas. Niks mis mee, want ik denk ook dat het werkt, maar hij wil het wel als heilige graal zien.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat zegt hij, ik kan het debat niet volgen
Ik hoorde dat ze eigenlijk stamcellen onttrekken om nieuwe boosters mee te maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef dick_laurent het volgende:
Weet iemand of het in Duitsland ook echt zo is dat kinderen 2X per week verplicht getest moeten worden? Ik hoorde dit van een neef van een oom van mijn buurman's dochter.
Op bepaalde locaties werkt die pas denk ik wel, op anderen voegt het weinig toe.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij geilt op coronapas. Niks mis mee, want ik denk ook dat het werkt, maar hij wil het wel als heilige graal zien.
Dld verrast wel vaker.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef dick_laurent het volgende:
Weet iemand of het in Duitsland ook echt zo is dat kinderen 2X per week verplicht getest moeten worden? Ik hoorde dit van een neef van een oom van mijn buurman's dochter.
Tsjah is het vreemd?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Paternotte is de reden dat veel mensen richting BNW gaan ....
Zouden ongevaccineerden een * krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:04 schreef Johannes788 het volgende:
Enge ontwikkeling
Eerder getweet. Dat centraal vastleggen van prikstatus gekoppeld aan je ID, zeer verontrustend. Daar is die dan, @:jpaternotte wil de wet aanpassen zodat de GGD kan aangeven wie nog niet geprikt is zodat deze mensen benaderd kunnen worden.
https://twitter.com/pgold(...)912481751060481?s=21
Politieke machtquote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Breedbekplevier het volgende:
Jongeren hebben ook verrassend zwaar moeten lijden onder deze crisis terwijl je net zo goed had kunnen stellen dat juist die groep volledig uitgesloten zou kunnen worden van maatregelen omdat ze weinig tot geen risico lopen maar wel ernstige gevolgen ondervinden.
Ik snap dan ook niet hoe sonmmige gevaccineerden deze status wel voor zichzelf willen claimen op dit moment.
Ik had het over de gehele maand augustus.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:40 schreef Evenstar het volgende:
Waarom niet? Volgens mij zijn tussen juli en nu aardig wat mensen gevaccineerd. Dat negeer je nu.
Ministerie van smaak. Typisch zo'n vrouwending tijdens een pandemie.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:16 schreef Noek het volgende:
*kijkt debat
Dat blanke jaren 80 hout overleeft echt nog wel 10 pandemieën hè?
Saksen gaat wat verder:quote:Bondskanselier Angela Merkel (67) zei dinsdag in het uitvoerend comité van de CDU, volgens informatie van BILD, dat er "ernstige beperkingen zouden gelden voor niet-gevaccineerde mensen". Reden: exponentiële groei van infecties!
Feit is: in Baden-Württemberg heeft de bezetting van de intensive care-afdelingen met coronapatiënten al een kritische waarde overschreden: 284 gevallen, waarvan 148 invasief beademd. In totaal zijn slechts 327 intensive care-bedden uit 1946 vrij.
Omdat de coronapatiënten op de intensive care vrijwel zonder uitzondering ongevaccineerd zijn, heeft de deelstaatregering besloten: Wie niet is ingeënt of hersteld, moet in de toekomst een PCR-test laten zien in onder meer restaurants, bioscopen of zwembaden. Een snelle test is NIET meer voldoende.
https://m.bild.de/politik(...)F&wt_t=1635952515871quote:Geen verrassing: Saksen , de staat met de laagste vaccinatiegraad, vraagt om de strengste regels! Landenchef Michael Kretschmer (46, CDU) pleit volgens BILD-informatie voor een FFP2-maskervereiste en contactbeperkingen voor niet-gevaccineerde mensen (alleen ontmoeting met één ander huishouden). Ook wil hij het thuiskantoor uitbreiden en 2G invoeren in alle bars en restaurants (alleen gevaccineerd en hersteld).
Volgens van Dissel is dat niet het geval. Wel verminderd, maar niet grotendeels verdwenen. In ieder geval niet voor ernstig verloop.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:18 schreef Za het volgende:
[..]
Ik had het over de gehele maand augustus.
In de tussentijd zijn 20% meer mensen gevaccineerd (voornamelijk jongeren).
Maar bij de eerst gevaccineerde ouderen is de bescherming van het vaccin voor een groot deel heden verdwenen, dat negeer jij nu.
Ik denk dat het misschien zinvol kan zijn op locaties van groot risico, zoals een nachtclub, schouder-aan-schouder festival of overvolle concertzaal. Je weet dan dat de meeste mensen daar gevaccineerd zijn. Vervolgens wisselen we besmettingen uit. Nemen die mee naar onze families en is het hopen dat die ook gevaccineerd zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op bepaalde locaties werkt die pas denk ik wel, op anderen voegt het weinig toe.
De reden dat die QR nu overal en nergens wordt ingezet is dan ook niet zozeer vanwege veiligheid maar vooral om ongevaccineerden dwars te zitten en tot een prik te bewegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:20 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien zinvol kan zijn op locaties van groot risico, zoals een nachtclub, schouder-aan-schouder festival of overvolle concertzaal. Je weet dan dat de meeste mensen daar gevaccineerd zijn. Vervolgens wisselen we besmettingen uit. Nemen die mee naar onze families en is het hopen dat die ook gevaccineerd zijn.
En waarom willen ze dat precies dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah is het vreemd?
We gaan van een QR code om reizen makkelijker te maken naar een code om te kunnen werken.
Vervolgens wilt de overheid deze informatie hebben en koppelen aan andere data van je.
Vanaf de kleuterschool?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef NLinDE het volgende:
Ja, het is waar dat kinderen in Duitsland op school 2 keer in de week een test doen.
Volgens mij is er vooral geld verdwenen aan mondkapjes die niet werkten met een Van Lienden die wist dat ze niet zouden werken en 6 miljard dat is verdwenenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is wel kut, echt kut, maar wij hadden hier ook met z'n allen moord en brand geschreeuwd als er tekorten zouden zijn. Begin 2020 was er gewoon dikke paniek. Tekort aan alles. Ze zijn toen als een gek gaan inkopen, alsof het Black Friday was.
Kut, maar begrijpelijk.
Met een beetje werk hadden zij het vast wel kunnen gebruiken en/of verbruiken, maar toch kan ik mij hier niet echt kwaad over maken.
Ook als ze gevaccineerd zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef NLinDE het volgende:
Ja, het is waar dat kinderen in Duitsland op school 2 keer in de week een test doen.
Dan is je enige optie om kritieke locaties van QR te voorzien, zoals niet thuis uitvoerbaar werk of supermarken.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
De reden dat die QR nu overal en nergens wordt ingezet is dan ook niet zozeer vanwege veiligheid maar vooral om
Hij heeft wel een punt: bij iedere farmacie kun je je laten testen daar.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:22 schreef Evenstar het volgende:
De zoon van de vriendin van mijn schoonmoeder
Verdomme zeg Paternotte ....
Volt hè.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Gundogan is ook een mafklapper eerste klas zeg.
En het risico op verspreiding via hen is geen factor? Het gaat niet alleen om die mensen zelf he.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Breedbekplevier het volgende:
Jongeren hebben ook verrassend zwaar moeten lijden onder deze crisis terwijl je net zo goed had kunnen stellen dat juist die groep volledig uitgesloten zou kunnen worden van maatregelen omdat ze weinig tot geen risico lopen maar wel ernstige gevolgen ondervinden.
Ik snap dan ook niet hoe sonmmige gevaccineerden deze status wel voor zichzelf willen claimen op dit moment.
Haar partij doet het erg goed in de peilingen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Gundogan is ook een mafklapper eerste klas zeg.
Ja, maar als je zo begint dan raak je 90% al kwijtquote:Op woensdag 3 november 2021 16:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt: bij iedere farmacie kun je je laten testen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |