SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, geen caviapis dit.quote:
Ik ben Henk en ik ben geboren met gras in mijn gezicht, daarom schaamde mijn moeder zich voor me maar dat geeft niet want ik heb haar zakgeld afgepakt waarmee ze naar Thailand wilde vluchten, weet iemand waarom ik geen bloemkool lust?quote:
Draakje.quote:
Had je een ban dan?quote:
Gras op je gezicht is wel handig als je cavia's hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben Henk en ik ben geboren met gras in mijn gezicht, daarom schaamde mijn moeder zich voor me maar dat geeft niet want ik heb haar zakgeld afgepakt waarmee ze naar Thailand wilde vluchten, weet iemand waarom ik geen bloemkool lust?
Huehuequote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net Griekse Yoghurt op mijn broek geknoeid.
Ik gewoon mijn middagdipquote:
4EverLiesjequote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"De kameel eet vooral gras, struiken en bladeren. Ze eten ook bijna alle soorten droge planten. Bij de paring maakt de hengst een gorgelend geluid, wat klinkt als "spottend lachen". Wanneer een kameel dagenlang zonder water heeft rondgelopen, kan hij meer dan 100 liter water in een paar minuten opdrinken!"quote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gras op je gezicht is wel handig als je cavia's hebt.
Of een paard.
Of een kameel.
Eten kamelen eigenlijk wel gras???
quote:
Toedeej ei lurntquote:Op woensdag 3 november 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De kameel eet vooral gras, struiken en bladeren. Ze eten ook bijna alle soorten droge planten. Bij de paring maakt de hengst een gorgelend geluid, wat klinkt als "spottend lachen". Wanneer een kameel dagenlang zonder water heeft rondgelopen, kan hij meer dan 100 liter water in een paar minuten opdrinken!"
Rondjes gaan lopen op kantoor met je yoghurtbroek met een gelukzalige glimlach en als iemand iets vraagt alleen maar in het Italiaans terug kreunen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
das balen. Geniet wel van je vwakantiequote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Super slecht internet in het hotel, spreek jullie over 1.5 week
HOE IS HET WEER DAARquote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Zwanger na Cyprus dusquote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Haha "we willen allemaal dat jullie op kantoor KOMEN" they said. "Gonna be fun" they said.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd net beslopen door een collega.
Kunnen die mensen geen kattenbel om doen ?
Die collega z'n ballen zitten nu achterin zijn keel?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nouquote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SuPeRGeK iN NoVemBeR [ afbeelding ]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar wel lekker eten op de mooiste plek op Aarde.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
godver morgen echt een lange dag. 6:15 op, 23:15 thuis. Buuh.
GOED DAT JE SCHREEUWT ANDERS HAD IK JE NIET GEHOORD OVER HET SLECHTE INTERNET. VANDAAG REGEN EN BEWOLKT MAAR VANAF MORGEN ZON.quote:
MOOI BEDANKTquote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GOED DAT JE SCHREEUWT ANDERS HAD IK JE NIET GEHOORD OVER HET SLECHTE INTERNET. VANDAAG REGEN EN BEWOLKT MAAR VANAF MORGEN ZON.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha "we willen allemaal dat jullie op kantoor KOMEN" they said. "Gonna be fun" they said.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenZeg ik altijd dat ik mijn kattenbelletje ben vergeten
Van die harlekijnschoenen aantrekkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenZeg ik altijd dat ik mijn kattenbelletje ben vergeten
Uit het raam gegooidquote:Op woensdag 3 november 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die collega z'n ballen zitten nu achterin zijn keel?
Klinkt echt iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
godver morgen echt een lange dag. 6:15 op, 23:15 thuis. Buuh.
jawel, leukquote:Op woensdag 3 november 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt iets om naar uit te kijken
Och.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Zagen, zagen, wiedewiedewagen
Jan kwam thuis, om een boterham te vragen
Vader was niet thuis
Moeder was niet thuis
Piep zei de muis in 't voorhuis
Best een zwaar debiele tekst.
Hun broodjes, bal. Niet jouw broodjes.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hun broodjes, bal. Niet jouw broodjes.
Jij kende op die leeftijd al de Koran uit je hoofdquote:Op woensdag 3 november 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Zagen, zagen, wiedewiedewagen
Jan kwam thuis, om een boterham te vragen
Vader was niet thuis
Moeder was niet thuis
Piep zei de muis in 't voorhuis
Best een zwaar debiele tekst.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klap eens in je handjes, blij, blij, blij
op je boze balletje, allebei.
Handjes in de hoogte, handjes op de bandjes
zo varen de bootjes voorbij
zo varen de bootjes voorbij
gewoon even 2 uur gaan sporten. Ben je daarna hartstikke warmquote:Op woensdag 3 november 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
denk dat zondag toch maar de verwarming aangaat als ik thuis ben
das voor korte duurquote:Op woensdag 3 november 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon even 2 uur gaan sporten. Ben je daarna hartstikke warm
toch weer een uurtje minder de verwarming aanquote:Op woensdag 3 november 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
met zwemmen ben ik altijd voor uurtje warm maar dan is dat ook weg
ja met smurftrui kan het ook maar als ik die nu aantrek wil ik niet meer werken zoquote:Op woensdag 3 november 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
toch weer een uurtje minder de verwarming aan
ga even heel hard het huis poetsenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met smurftrui kan het ook maar als ik die nu aantrek wil ik niet meer werken zo
Doe het nog een keerquote:
Alsof dat ooit af is.quote:
meh beetje saaiquote:
dat scheelt dan in ieder geval weerquote:Op woensdag 3 november 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mja heb er echt geen geld voor
maakt het makkelijker hequote:Op woensdag 3 november 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat scheelt dan in ieder geval weer
dat wel jaquote:
bontkraagjequote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Als ik weer salaris heb ga ik denk ik deze jas kopen
https://www.amazon.nl/dp/(...)lv_ov_lig_dp_it&th=1
Verkoop je toch een huis.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
staat niet eens een prijs bijquote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
te conservatief voor jou deze Grogu kleurstellingquote:
echt nietquote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te conservatief voor jou deze Grogu kleurstelling
Dat is toch wel een beetje de standaard prijs voor deze dingen toch?quote:
Jij adviseert een Minion jas?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat ik voor een winterjas liever een verkoper in NL zou hebben ivm terugsturen enzo.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Denk het?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch wel een beetje de standaard prijs voor deze dingen toch?
De schoenen los, de schoenen.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja heb je een punt. Heb altijd jassen bij about you gekocht. daar verkopen ze dit merk ook maar niet deze jasquote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik voor een winterjas liever een verkoper in NL zou hebben ivm terugsturen enzo.
PRIKKEN ALLEN GENOTquote:
we hebben het over schoenen, wel bij de les blijvenquote:
is dat niet zo'n keten die al 20 jaar failliet is?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Ah en ze verkopen merk ook bij peek en cloppenburg dus dacht kan daar ff binnen glippen om te passen
Bestel vaak in Italië, daar krijg je gewoon kosteloos een retourlabelquote:Op woensdag 3 november 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je een punt. Heb altijd jassen bij about you gekocht. daar verkopen ze dit merk ook maar niet deze jas
Die plukken nog steeds de vruchten van de omgevallen V&Dquote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat niet zo'n keten die al 20 jaar failliet is?
nee johquote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat niet zo'n keten die al 20 jaar failliet is?
We hadden het over een jas, die ZWARTE.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben het over schoenen, wel bij de les blijven
jeetje, en hebben die ook nog winkels dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh
https://www.peek-cloppenb(...)rd-zwart-1186385_10/
Ja, gianni liep nog wat achter.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden het over een jas, die ZWARTE.
Ja zekerquote:Op woensdag 3 november 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, en hebben die ook nog winkels dan?
jij misschien, maar wij nietquote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik quote gewoon de post van de schoenenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gianni liep nog wat achter.
Al snap ik 'm wel, ik moest ook even aan Grogu denken toen ik de schoenen zag.
Dat zegt niet zo heel veel over de levensvatbaarheid van het bedrijf.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
de peek heeft niet zoveel heel veel goedkope merken hoor
Duitsland altijd super drukquote:Op woensdag 3 november 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo heel veel over de levensvatbaarheid van het bedrijf.
Ja, ik kan er ook niets aan doen dat los eerst reageert voor 'ie kijkt.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik quote gewoon de post van de schoenen
hmm, nooit opgevallenquote:
Ook dát zegt niet heel veel over de levensvatbaarheid elders.quote:
Zuchtquote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dát zegt niet heel veel over de levensvatbaarheid elders.
Jee dat die winkel nog bestaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh
https://www.peek-cloppenb(...)rd-zwart-1186385_10/
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jee dat die winkel nog bestaat.
laatste keer dat ik daar was, is bijna 20 jaar geleden, dus geen idee.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja in Amsterdam zit er toch een, aan de Dam?
uhm jaquote:Op woensdag 3 november 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt nog minder vaak buiten de Randstad dan dat ik in de Randstad komt he?
Zoeken naar de lege panden van de P&C.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja![]()
wat moet ik buiten de randstad?
Zien dat Nederland ook mooie kanten heeft?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja![]()
wat moet ik buiten de randstad?
wist je dat de bijenkorf ook nog bestaat?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoeken naar de lege panden van de P&C.
Die zit nog in Utrecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat de bijenkorf ook nog bestaat?
uhmm?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal dikke korting
https://www.drestige.com/(...)RS1_030070&col=crema
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zien dat Nederland ook mooie kanten heeft?
'Schone lucht.'quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zien dat Nederland ook mooie kanten heeft?
Ja, die hebben "we" in Maastricht ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat de bijenkorf ook nog bestaat?
nog steeds op hetzelfde hoekjequote:
even inspuiten met van die sprayquote:Op woensdag 3 november 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb er zelfs laatst nog een jas gekocht.
Alleen vermoed ik dat die niet waterdicht is, dus vrij nutteloos vandaag
Poepsprayquote:
daar wordt het niet waterdicht van denk ikquote:
Gaat ie ook niet lekkerder van ruikenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar wordt het niet waterdicht van denk ik
houden mensen wel afstand van jequote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ie ook niet lekkerder van ruiken
ho hoquote:Op woensdag 3 november 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, zo dus niet lang he.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zucht
maar ook niet relevant of het blijft bestaan. Alleen naar binnen glippen om te passen
Ik rol wel even wat heen en weer in het caviahok, dat is tenminste gratis.quote:
is ook een optiequote:Op woensdag 3 november 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rol wel even wat heen en weer in het caviahok, dat is tenminste gratis.
Lekker dutje doenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes op de bank liggen en opeens is het al weer 16.00 uur
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.
Alle eendjes zwemmen in het water,
Falderalderiere, falderalderare.
Alle eendjes zwemmen in het water.
Fal, fal, falderalderalderalderalralral.
Kinderliedjes.
Ik kwam vroeger ook eens ergens.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Kwam vroeger weleens bij de P&C in Arnhem, maar daar ben ik ook al minstens 10 jaar niet meer geweest. Zat later een hele grote Esprit in en die is nu ook weg.
Doei. Tot morgenquote:
veel plezier in de filequote:
echt, hoe vind jij dit soort dingen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Omg.![]()
https://nl.benetton.com/s(...)BGNgfx3AvFE5wKCWG9TE
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Omg.![]()
https://nl.benetton.com/s(...)BGNgfx3AvFE5wKCWG9TE
Stond gewoon op fbquote:Op woensdag 3 november 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe vind jij dit soort dingen?
Ze heeft mij ook gevonden dus ze vindt wel eens vaker rare dingen ...quote:Op woensdag 3 november 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe vind jij dit soort dingen?
je ziet er zelf niet dik uitquote:
Mij kan ze niet vindenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft mij ook gevonden dus ze vindt wel eens vaker rare dingen ...
Want jij bent 'normaal'quote:
ik ben de norm voor normaalquote:
quote:
Als je er 2 besteld spring ik nu in de autoquote:
Durf nooit zo ver van tevoren te bestellen, dan willen ze nog wel eens 'zo snel als mogelijk' bezorgen en staan ze over een kwartiertje voor je deurquote:
en gruwelijk nat.quote:
het is de hele dag al droogquote:
Gordijnen dicht voor Haags nuquote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes op de bank liggen en opeens is het al weer 16.00 uur
Komen ze later maar terug, tijd staat er duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf nooit zo ver van tevoren te bestellen, dan willen ze nog wel eens 'zo snel als mogelijk' bezorgen en staan ze over een kwartiertje voor je deur
beetje laat nog voor een meetingquote:
Hou je bek boomknuffelhoerquote:Op woensdag 3 november 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gehaktballen, een pakje roomboter en twee tubes mayonaise?
dat scheeltquote:
lekker treinen!quote:
restaurantje pakken en na de spits reizen!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volle bak, zag ik al in de app
De laatste tijd weer volle treinen inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volle bak, zag ik al in de app
Zal deze keer moeilijker worden verwacht geen 4-0 afslachting, nog een puntje nodig om de volgende ronde te halenquote:
Mehquote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
restaurantje pakken en na de spits reizen!
Paar keer alahu akbar roepen is meestal wel genoeg voor een lege coupéquote:Op woensdag 3 november 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink hoesten en andere vreemde geluiden maken in een verloren taal, ruimte genoeg.
Hondenpoep onder je schoen smeren kan ook maar daar heb je zelf ook last van.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar keer alahu akbar roepen is meestal wel genoeg voor een lege coupé
Met poep gooien dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondenpoep onder je schoen smeren kan ook maar daar heb je zelf ook last van.
Youtubeje met briequote:Op woensdag 3 november 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens nog een punt brie die nodig op moet. Kan mooi bij de youtube vanavond
Ik heb liever een toastje of plakje stokbrood ofzo met brie.quote:
Toastje met brie zou mijn voorkeur hebben geloof ik.quote:
ja ik ook. Zo gaat het ook gebeuren denk ik hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb liever een toastje of plakje stokbrood ofzo met brie.
Lijkt me ook lekkerderquote:Op woensdag 3 november 2021 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb liever een toastje of plakje stokbrood ofzo met brie.
Met een kilo mayonaise.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en voor US nog twee mexicano's en een doos viandellen
Een omeletje dus.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga een gevulde boterbaveuse maken, zin in wat vet
Retorische vraag ditquote:
Zou ie stiekem toch ook wel van de simpele dingen houdenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
toch wel van kwarteleitjes met een beetje peterselie en een bergkaasje uit nepal
De kleinste kadootjes kunnen vaak meer betekenen dan een auto van een tonquote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie z'n kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Er zijn geen leuke mensen die Tim heten.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin: Tim Akkermans geeft een gratis concert vanavond !!
Ik: Wie?
Wie?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
Wel fijn dat ze Direct daar heen kanquote:Op woensdag 3 november 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja van Direct zie ik.
Leuk, fijne avond schat
Leuk.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze Direct daar heen kan
Op StuBru nu tenminste gewoon The War On Drugs livequote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
Niks mis met een lekker eitjequote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie z'n kleine niet eert, is het grote niet weerd.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, kom maar weer door met het poezenplaatje
Moet mijn pizza nog bestellen joh gekquote:Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Avond is net begonnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Mark voor de verbouwing?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ex FOK!ster aan het woord in de Tweede Kamer nu
Dit komt na de energieproblemen, de stikstof- en klimaatrotzooi, covid-19, de huizentekorten, Baudet en zijn wappies en woke op de agenda te staan, dan moeten we alle drugsverslaafden nog een kopje kleiner maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru nu tenminste gewoon The War On Drugs live
Eehm, The War On Drugs is een band ...quote:Op woensdag 3 november 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt na de energieproblemen, de stikstof- en klimaatrotzooi, covid-19, de huizentekorten, Baudet en zijn wappies en woke op de agenda te staan, dan moeten we alle drugsverslaafden nog een kopje kleiner maken.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel me als bal, sta in de keuken te wachten op bezorgert.
Zie je wel dat ik moe benquote:Op woensdag 3 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, The War On Drugs is een band ...
Gaat je boerenomelet in elkaar flansen danquote:
Zijn goed hč!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voedertijdquote:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-komkommer~a7ea19be/quote:. Een aantal klanten zegt niet bij Albert Heijn te willen kopen of bij het shoppen de versafdeling vanwege de nevel over te slaan. Bijvoorbeeld vanwege longklachten. Of omdat het de kwaliteit volgens hen niet ten goede komt. Laat die mist maar optrekken, vindt Mieke Knegt. ‘Ik hoop dat de mist snel bij AH verdwijnt', schrijft zij. ‘Alle groente en fruit is rot en zit onder de bruine vlekken wat niet hoort . Vroeger had je dit niet.’ Het is zonde, vindt Knegt. ‘Nu moet er juist veel weggegooid worden, omdat je het niet meer kunt bewaren thuis. Terwijl dit juist niet de bedoeling er van is. En in de winkel ziet het er ook niet uit.’ Alles is volgens haar vochtig en nat.
Huehue vochtig en nat.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)-komkommer~a7ea19be/
Mijn god wat kunnen mensen zeiken zeg.
Ja gezelligquote:Op woensdag 3 november 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de toilet in een restaurant. Heb hier internet, misschien blijf ik gewoon de hele avond op de wc zitten.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef Recce het volgende:
Mijn kat heeft besloten dat ik de warmste plek in huis ben en weigert daarom van mijn schoot te vertrekken.
Kaartjes voor. Wel beetje voor oude lullen dat laatste album.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*idemquote:
Heerlijke wegdroom muziekquote:Op woensdag 3 november 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaartjes voor. Wel beetje voor oude lullen dat laatste album.
De laatste is niet de beste en idd het is meer muziek voor het slapen gaan. Maar vind het wel goed.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaartjes voor. Wel beetje voor oude lullen dat laatste album.
Ik ook. Gewoon lekker naartoe volgend jaar met een paar vrienden.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste is niet de beste en idd het is meer muziek voor het slapen gaan. Maar vind het wel goed.
Alweer?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze CL in Ede opgepakt trouwens?
Jij gaat ff op mutequote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn geen leuke mensen die Tim heten.
Ik was het niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze CL in Ede opgepakt trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |