SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, geen caviapis dit.quote:
Ik ben Henk en ik ben geboren met gras in mijn gezicht, daarom schaamde mijn moeder zich voor me maar dat geeft niet want ik heb haar zakgeld afgepakt waarmee ze naar Thailand wilde vluchten, weet iemand waarom ik geen bloemkool lust?quote:
Draakje.quote:
Had je een ban dan?quote:
Gras op je gezicht is wel handig als je cavia's hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben Henk en ik ben geboren met gras in mijn gezicht, daarom schaamde mijn moeder zich voor me maar dat geeft niet want ik heb haar zakgeld afgepakt waarmee ze naar Thailand wilde vluchten, weet iemand waarom ik geen bloemkool lust?
Huehuequote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net Griekse Yoghurt op mijn broek geknoeid.
Ik gewoon mijn middagdipquote:
4EverLiesjequote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"De kameel eet vooral gras, struiken en bladeren. Ze eten ook bijna alle soorten droge planten. Bij de paring maakt de hengst een gorgelend geluid, wat klinkt als "spottend lachen". Wanneer een kameel dagenlang zonder water heeft rondgelopen, kan hij meer dan 100 liter water in een paar minuten opdrinken!"quote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gras op je gezicht is wel handig als je cavia's hebt.
Of een paard.
Of een kameel.
Eten kamelen eigenlijk wel gras???
quote:
Toedeej ei lurntquote:Op woensdag 3 november 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De kameel eet vooral gras, struiken en bladeren. Ze eten ook bijna alle soorten droge planten. Bij de paring maakt de hengst een gorgelend geluid, wat klinkt als "spottend lachen". Wanneer een kameel dagenlang zonder water heeft rondgelopen, kan hij meer dan 100 liter water in een paar minuten opdrinken!"
Rondjes gaan lopen op kantoor met je yoghurtbroek met een gelukzalige glimlach en als iemand iets vraagt alleen maar in het Italiaans terug kreunen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
das balen. Geniet wel van je vwakantiequote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Super slecht internet in het hotel, spreek jullie over 1.5 week
HOE IS HET WEER DAARquote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Zwanger na Cyprus dusquote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Haha "we willen allemaal dat jullie op kantoor KOMEN" they said. "Gonna be fun" they said.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd net beslopen door een collega.
Kunnen die mensen geen kattenbel om doen ?
Die collega z'n ballen zitten nu achterin zijn keel?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nouquote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SuPeRGeK iN NoVemBeR [ afbeelding ]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar wel lekker eten op de mooiste plek op Aarde.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
godver morgen echt een lange dag. 6:15 op, 23:15 thuis. Buuh.
GOED DAT JE SCHREEUWT ANDERS HAD IK JE NIET GEHOORD OVER HET SLECHTE INTERNET. VANDAAG REGEN EN BEWOLKT MAAR VANAF MORGEN ZON.quote:
MOOI BEDANKTquote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GOED DAT JE SCHREEUWT ANDERS HAD IK JE NIET GEHOORD OVER HET SLECHTE INTERNET. VANDAAG REGEN EN BEWOLKT MAAR VANAF MORGEN ZON.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha "we willen allemaal dat jullie op kantoor KOMEN" they said. "Gonna be fun" they said.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenZeg ik altijd dat ik mijn kattenbelletje ben vergeten
Van die harlekijnschoenen aantrekkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laaat soms ook gasten onbedoeld schrikkenZeg ik altijd dat ik mijn kattenbelletje ben vergeten
Uit het raam gegooidquote:Op woensdag 3 november 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die collega z'n ballen zitten nu achterin zijn keel?
Klinkt echt iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
godver morgen echt een lange dag. 6:15 op, 23:15 thuis. Buuh.
jawel, leukquote:Op woensdag 3 november 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt iets om naar uit te kijken
Och.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Zagen, zagen, wiedewiedewagen
Jan kwam thuis, om een boterham te vragen
Vader was niet thuis
Moeder was niet thuis
Piep zei de muis in 't voorhuis
Best een zwaar debiele tekst.
Hun broodjes, bal. Niet jouw broodjes.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]