SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt als je collega.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'joehoeeeee'
'kom je?'
' ik ben lekker warm en zacht'
Afhakkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:49 schreef mschol het volgende:
irritante muggenbult ofzo die enorm jeukt op duim
nog tips om die jeuk wat te minderen?
Ja het is helaas geen titaniumplaat geworden maar een polypropyleen matjequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
met die plaat ben je niet zo zacht meer hoor
Beetjequote:
Mijn vriendin krijgt dit ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is helaas geen titaniumplaat geworden maar een polypropyleen matje
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen 5:30 de wekker. Snap nooit zo goed waarom ik er niet op tijd inkruip.
Moet je naar kantoor? A50 heeft een spoed reparatie en daar sta ik nu even stil. Die die jij toch ook?quote:
Heb je dan ook een uur eerder zin in eten, dat heb ik wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik word nog steeds een uur eerder wakker dan normaal.
Het zou fijn zijn als ik ook een uur eerder naar bed ging.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dan ook een uur eerder zin in eten, dat heb ik wel.
Ik ben al een vroeger eter normaal, maar gisteren zat ik al om 15.30 uur aan het warme eten.quote:
O als ik dat doe zit ik vol. Ben niet zo grote eter. Ik doe het op zaterdag wel eens als ik in de stad of onderweg ben een patatje eten. Maar dan hoef ik in de avond echt geen eten meer.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:12 schreef Karzai het volgende:
ik eet meestal een snackie om 4 uur en dan om 7 avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |