Het lijkt er op dat Albert van der Hoek het simpelweg weigert. Zijn jongste dochter heet Wendy en die naam wil hij houden:quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef Shotty het volgende:
Als ik die Wendy's in zeeland was had ik ze gewoon het merkrecht verkocht voor ~10M ofzo, en voor mijzelf een andere naam verzonnen.
Is dat door Wendy's USA ooit aangeboden, of zijn ze gelijk met rechtszaken begonnen?
Zal vast.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef Shotty het volgende:
Als ik die Wendy's in zeeland was had ik ze gewoon het merkrecht verkocht voor ~10M ofzo, en voor mijzelf een andere naam verzonnen.
Is dat door Wendy's USA ooit aangeboden, of zijn ze gelijk met rechtszaken begonnen?
Ze zullen 1 scheet en 3 knikkers hebben geboden. En een leven lang 1 keer gratis onbeperkt troepvoer bestellen per week.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef Shotty het volgende:
Tja de fish van dochter Wendy loopt inmiddels richting de houdbaarheidsdatum. Goede reden om wel voor een zak geld te gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Albert van der Hoek het simpelweg weigert. Zijn jongste dochter heet Wendy en die naam wil hij houden:
https://www.bndestem.nl/z(...)en-de-deur~ac4318a5/
Lijkt me toch wel sterk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ze zullen 1 scheet en 3 knikkers hebben geboden. En een leven lang 1 keer gratis onbeperkt troepvoer bestellen per week.
Precies. Iedereen is te koop. Maak die gast miljonair en hij veranderd de naam van zijn Snackbar zelfs in 'Stinkende frieten van Piet'quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:55 schreef Nober het volgende:
Waarom stopt Wendy's niet hun geld in het opkopen van 'hun' naam? Iedereen heeft een prijs.
Als je 10 miljoen aangeboden krijgt pak je dat gewoon. Je gaat toch niet tot je 70e elke dag naar frituurvet ruiken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal vast.
Maar als die snackbar al sinds eind jaren 80 goed loopt, zal die kerel wel een centje hebben.
Waarschijnlijk geen tientallen miljoenen, maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld.
Principes, Albert van der Hoek heeft die.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je 10 miljoen aangeboden krijgt pak je dat gewoon. Je gaat toch niet tot je 70e elke dag naar frituurvet ruiken.
Gewoon miljoenen cashen, hoeren neuken en nooit meer werken.
Deze man weetquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je 10 miljoen aangeboden krijgt pak je dat gewoon. Je gaat toch niet tot je 70e elke dag naar frituurvet ruiken.
Gewoon miljoenen cashen, hoeren neuken en nooit meer werken.
Die lui zetten 27 miljard om dan geef je 27 miljoen voor dat merkenrecht en dat merken ze niet eens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal vast.
Maar als die snackbar al sinds eind jaren 80 goed loopt, zal die kerel wel een centje hebben.
Waarschijnlijk geen tientallen miljoenen, maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld.
Zodat er in Nederland nog meer van die Amerikaanse baggerrestaurants komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef Shotty het volgende:
Albert is niet de eigenaar van de rechten op de naam Wendy's. Raymond Warrens bezit de naam en die heeft ook nog andere horecazaken en coffeeshops in bezit. Het is makkelijk om principes te hebben als je al miljonair bent.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Principes, Albert van der Hoek heeft die.
Je kan aan het plaatje in de OP zien dat hij er blij mee is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |