Hij moet nog iets simpeler taalgebruik bezigen daarvoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo: Ik verbind mensen. Ik vermijd splitsingen tussen groepen, ik verbind groepen.
de Jonge begint steeds meer als The Donald te klinken.
251 mensen op de IC 's en het systeem raakt al overbelast, dat is ronduit treurig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef _serial_ het volgende:
Inmiddels staat de teller op de IC op 251, en VP op 1084
Nee, vorige maand al.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, nu. Maar dat legt niet uit waarom ze anderhalf jaar thuis zouden zijn blijven zitten.
Als ik zo moest leven kreeg ik liever een spuitje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Ouderen omdat ze zich zorgen maken.
Die andere 300.000 omdat ze het echt nodig hebben doordat ze een verminderde weerstand hebben door een achterliggende ziekte.
En geloof mij, geen 1 klaagt daar over.
Nochtans kun je natuurlijk als zzp’er thuiswerken, trainen in je home gym en socializen in je cafe a maison, relaxen in je tuin spa, fimpje pakken in de thuisbioscoop en dineren met catering op locatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moeten ze helemaal niet meer. Gewoon doen wat we zeggen en anders trekken we je groene vinkje in.
Dan kom je je werk niet meer in. Geen uitkering bij ontslag door gebrek aan groen vinkje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moeten ze helemaal niet meer. Gewoon doen wat we zeggen en anders trekken we je groene vinkje in.
Ze hebben gewoon een meerderheid in de TK.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd dat ze teruggefloten worden door de kamer.
QR-code ook laten zien als er boodschappen of pakketjes bezorgd worden?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:09 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Nochtans kun je natuurlijk als zzp’er thuiswerken, trainen in je home gym en socializen in je cafe a maison, relaxen in je tuin spa, fimpje pakken in de thuisbioscoop en dineren met catering op locatie.
Dat is natuurlijk ongewenst, wat zouden maatregelen kunnen worden tegen de zelfstandige QR-weigeraar?
Is dat zo? Oprechte vraag, hoor, maar is dat risico met iedere vaccinatie voor één persoon weer even groot? Of is dat niet zo, als je een vaccinatie hebt gehad en dat goed is gegaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel issues met eventuele boosters; vooral voor jongere generaties. Het is bekend dat jongeren bij elke prik kans lopen op hart issues. Hoe vaker je zo'n prik haalt hoe groter de kans is dat je door zoiets geraakt wordt. Dan moeten ze wel heel duidelijk uit kunnen leggen waarom boosters noodzakelijk zijn voor jongere generaties en of de risico's opwegen tegen de noodzaak.
We doen het samenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zie ik de bui alweer hangen. Ouderen die straks weer eerder normaler op vakantie kunnen dan de rest. Alweer. Na een winter van solidariteit uiteraard.
Omdat ze nog niet voldoende weerstand hebben opgebouwd, en die 3e daarvoor wel kan zorgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, dan nog steeds legt het niet uit waarom ze al anderhalf jaar thuis zouden blijven.
(Gekoelde) pakket delivery box plaatsen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
QR-code ook laten zien als er boodschappen of pakketjes bezorgd worden?
Bewaar deze post maar, wie weet over een maand of zes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zonder QR code de straat niet meer op is de volgende stap, stuk makkelijker controleren ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben de minst splijtende minister ter wereld. Ik spreek mensen en ze zeggen wauw, u bent verbindend. Ik verzin dit niet. De mensen zeggen het. Kranten die schrijven dat het niet zo is liegen. Nepnieuws! Dank u.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:07 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hij moet nog iets simpeler taalgebruik bezigen daarvoor.
IK BEN EEN HEEL VERBINDEND PERSOON. NIEMAND IS VERBINDENDER (?) DAN IK.
En straks ook niet stemmen zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt de overheid de regels van je QR code en zonder QR code mag je niet sporten, niet werken, niet uitgaan.
Heeft inmiddels letterlijk iedere brancheorganisatie gezegd dat het in hun sector niet mogelijk is?quote:
Kunnen ze die geen dubbele geven dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet voldoende weerstand hebben opgebouwd, en die 3e daarvoor wel kan zorgen.
Dan speelt zich het opzichtige schijnspel af van dat staat iemand idd vrij maar dan kom de werknemer ergens niet binnen en als die niet binnenkomt, krijg die ook geen salaris.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat nou als je gewoon zegt van "Ja, gaat je dus niks aan"? Je hoeft toch niet ja of nee te zeggen?
Heeft ie dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo: Ik verbind mensen. Ik vermijd splitsingen tussen groepen, ik verbind groepen.
de Jonge begint steeds meer als The Donald te klinken.
En zal nog veel verder gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:13 schreef trein2000 het volgende:
Gaat allemaal wel heel ver hè die QR code…
Sportclubs (hahahaha), terrassen, muziekles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |