Nou ja dat dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo is gewoon een achterbakse smeerlap.
Wees een vent en verplicht dan die prik gewoon voor iedereen van 18+ ipv al deze slinkse omwegen om je eigen straatje schoon te vegen.
Nee hoor..quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Die qr-code-wet voor werkgevers kan nooit gaan werken... Misschien in Italië maar hier niet! WIJ ZIJN ANDERS!!!
Autogordels hebben ook geen zin. Iedereen kan namelijk verongelukken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
QR heeft sowieso geen zin.
Iedereen kan namelijk besmet raken.
Ik wil niet minder verspreiding, ik wil minder druk op de zorg. Verspreiding kan mij echt geen kut boeien om eerlijk te zijn dat hou je gewoon niet tegen, 2G 3G 5G .....maakt echt niet uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
2G doe je om de vaccinatiegraad te verbeteren. Als je daadwerkelijk minder verspreiding wil, moet je iedereen testen, net zoals bv bij het Songfestival gebeurde.
Hoe? Dat mogen verenigingen lekker zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik neem m’n woorden terug: QR code in de winkels is nog niet ter sprake.
Maar potdomme iets meer detail over amateursport graag! Hoe dan?!
Rtl sorteert alvast voor met deze foto...quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Koopmans had daar ergens over gezegd dat 3G niet ideaal is maar het nadeel van 2G is dat het ook andere vaccin programma's in gevaar kan brengen. Best veel mensen die werken in infectieziektes houden ook hun hart vast voor de toekomst dat al die vaccinpaspoorten niet andere vaccinaties onder druk gaat zetten. Want als dat wel het geval is kan je behoorlijk van de regen in drup komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Eigenlijk heeft QR vooral zin als het 2G wordt, dus als je echt een verschil wil maken pak je dat aan en kom je niet dit soort ongein verzinnen.
Bescherming neemt alleen maar af en de meeste mensen zullen niet voor die booster gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar bij 2G is de kans heel klein dat iemand van die twee groepen zorg nodig heeft. Terwijl bij 3G de niet beschermde negatief testende mensen simpelweg een hogere kans hebben om in een ziekenhuis te belanden.
Dat zou je wel willen maar ik vermoed dat het belang van je baan daar wat anders in gaat zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Die qr-code-wet voor werkgevers kan nooit gaan werken... Misschien in Italië maar hier niet! WIJ ZIJN ANDERS!!!
Ik denk dat wij in de tennishal een QR code moeten laten zien aan de niet-bestaande medewerker die er rondloopt?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, iedereen blijft lekker VVD stemmen. Onbezette bedden zijn in hun ogen enkel een onnodige kostenpost en de zorg moet in hun ogen zo bedrijfsmatig ingericht en georganiseerd worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef THEFXR het volgende:
eigenlijk zouden we 4000 ic bedden moeten hebben, als je vergelijkt met Duitsland!
Meer verspreiding betekent ook meer druk op de zorg. Het is een illusie dat je het virus rond kan laten gaan zonder dat de ziekenhuisbezetting toeneemt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wil niet minder verspreiding, ik wil minder druk op de zorg. Verspreiding kan mij echt geen kut boeien om eerlijk te zijn dat hou je gewoon niet tegen, 2G 3G 5G .....maakt echt niet uit.
Als gevaccineerde kan je verspreiden. Als niet gevaccineerde toon je alleen maar aan dat je op dat moment negatief test.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Eigenlijk heeft QR vooral zin als het 2G wordt, dus als je echt een verschil wil maken pak je dat aan en kom je niet dit soort ongein verzinnen.
En blijven testen. De komende jaren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
2G doe je om de vaccinatiegraad te verbeteren. Als je daadwerkelijk minder verspreiding wil, moet je iedereen testen, net zoals bv bij het Songfestival gebeurde.
Aan elkaar natuurlijk. En als 1 van de 2 rood scant, gelijk met het racket er uit timmeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in de tennishal een QR code moeten laten zien aan de niet-bestaande medewerker die er rondloopt?
Huur een labrador in net als bij de vaccinatiehallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in de tennishal een QR code moeten laten zien aan de niet-bestaande medewerker die er rondloopt?
Onvergelijkbare vergelijkingen maken is zo 2020.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Autogordels hebben ook geen zin. Iedereen kan namelijk verongelukken.
Okee, hoe denk je dat corona ooit endemisch kan worden dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer verspreiding betekent ook meer druk op de zorg. Het is een illusie dat je het virus rond kan laten gaan zonder dat de ziekenhuisbezetting toeneemt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Vallon het volgende:
Persco: wel grappig hoe men het sfeertje maakt dat men het doet om de ongevaccinneerden te beschermen.
quote:
De gevaccineerde moeten toch door dezelfde hoepels springen??quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Rtl sorteert alvast voor met deze foto...
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |