Je hebt mij blauw gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef K21 het volgende:
[..]
Dat picture in picture blijft toch retehandig voor dit soort dagen.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook, niet te doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]ik ook niet, heb allemaal schermpjes open maar ik weet niet meer wat wat is
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:42 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb echt nu 7 streams aanstaan
Wat een avond
Vaxgasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Starhopper het volgende:
Zag ik nou ME met gasmaskers? Komt er straks traangas?
Ja, al die politieagenten die zich ook dreigend verzamelde buiten het gebouw van de persco.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgens Albert is het gekkenwerk door de politie begonnen.
Achjoh, Albert vind over het zebrapad van een rotonde lopen om het verkeer te ontregelen al prachtig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, al die politieagenten die zich ook dreigend verzamelde buiten het gebouw van de persco.
Al die politieagenten die al een week geleden aankondigden dat ze den haag gingen verbouwen
Of nee, dat waren de wappies!
Iedereen staat op het zelfde stukje ongeveerquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ik volg Pieter momenteel, is een andere spannender?
Ophoepelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
een vrouw met een hoepel bij een politiehond? Wat is het plan?
Was dat niet die "Ramona" van toen bij WakuWaku?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
een vrouw met een hoepel bij een politiehond? Wat is het plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |