SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ja das wel een beetje jammer, de verrassing en spanning is er wel een beetje af bij de persco's nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou nee hoor we weten alle shit toch al
Gewoon de brug permanent omhoogquote:
Wat voor smaak?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze die Sluis niet naar haar vernoemd hebben.
Staat geen apfelstrudel inquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Mag die apfelstrudel uit de OP? Ik krijg er trek van.
quote:
Echt hoor,dat had heel toepasselijk geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze die Sluis niet naar haar vernoemd hebben.
Das ist birnequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, apfelstrudel ziet er anders uit.
Kabouter?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter heeft scoutingkamp dit weekend.
Zouden allebei aan de smoellap moeten, allebei gezegd dat niet te willenquote:
Week niet ze is 10 maar zit samen in een groep met middelbare scholieren, dat worden korte nachten.quote:
quote:
Ik wil ook liever niet werken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden allebei aan de smoellap moeten, allebei gezegd dat niet te willen
Owquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou ja, als inkomen geen probleem is kun je dat doen. Anders heb je weinig keuze vrees ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik wil zo veelquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n sneue opmerking was had ik moeten lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
heb ze nieuw werk?
Is je vrouw misschien Surinaams of iets?
Schop ze gewoon aan het werk, jij bent toch de man in huis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, halloquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
We
[..]
ziet eruit als een mongool met een tia.
Hoho hoezo sneu, vrienden van ons komen van de eilanden en die zijn sterk tegen de mondkap.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n sneue opmerking was had ik moeten lachen
als je zoiets over een ander zegt moet je je eigen hoofd misschien eens laten nakijkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ziet eruit als een mongool met een tia.
Sorry voor mijn eerlijkheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zoiets over een ander zegt moet je je eigen hoofd misschien eens laten nakijken
en goedenavond
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Bij sommige IC verpleegkundigen zie je over 30 jaar nog de strepen van het masker zitten maar vakken vullen met een mondkapje op is pas echt zwaar kut hoor, prinsesjesgedrag.
Ik snap je punt wel,bij mijn laatste baan was een mondkapje ook verplicht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Bij sommige IC verpleegkundigen zie je over 30 jaar nog de strepen van het masker zitten maar vakken vullen met een mondkapje op is pas echt zwaar kut hoor, prinsesjesgedrag.
Ze zegt (zo ongeveer): hoe belangrijk vaccinatie is durven ze niet te zeggen. Hou rekening mee met onenigheid en of het beter zal gaan.quote:
Doen ze toch ook massaal?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.
Clini clowns verdienen meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin zat bijna zonder werk, na 22 jaar dezelfde werkgever de stoute schoenen aan en ontslag genomen. En iets doen wat ze leuk vind
Dat is mijn punt LPD.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Clini clowns verdienen ook meer dan HBO-verpleegkundigen.
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.quote:
En een zucht...quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.
Ja het is dus wel anders. Je zegt het zelf al. Onzin maatregel dus gewoon niet aan mee doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Bla bla bla. Mondkapjes weer terug op het perron. Lekker weer. Effectiviteit nihil, ergernis behoorlijk, maar het is niet anders.
Op Foqueville worden de messen ook geslepenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
De sfeer is buiten al grimmig aan het worden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is dus wel anders. Je zegt het zelf al. Onzin maatregel dus gewoon niet aan mee doen.
Ik vatte de posts op dat cliniclowns meer krijgen dan vakkenvullers. Dat vind ik meer dan terechtquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.
Alsof het OV nog niet voldoende ergernis brengt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Bla bla bla. Mondkapjes weer terug op het perron. Lekker weer. Affectiviteit nihil, ergernis behoorlijk, maar het is niet anders.
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
En dat allemaal om en stel schijterds te beschermen die bang zijn voor een spuitje of wiens hersenen een beetje minder werken
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
waarom schakelen alle zenders weg voor het domme vragen genot?
Vandaag nog een gratis prik gehadquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.
Nou is die prik hartstikke gratis, willen ze hem niet.
En dan niet eens voor een lekkere bbqquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Foqueville worden de messen ook geslepen
Misschien dat je ze wel kunt lokken met drugs in ruil voor een spuitje, er is laatst toch zo'n grote partij cocaïne onderscheptquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.
Nou is die prik hartstikke gratis, willen ze hem niet.
Het OV ga je ook alleen maar mee als er geen enkel ander alternatief isquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof het OV nog niet voldoende ergernis brengt.
nou nou nou.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV ga je ook alleen maar mee als er geen enkel ander alternatief is
Kun je live-streamen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
De sfeer is buiten al grimmig aan het worden.
Dan maar voor 2g gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Smurfen
16 MINUTEN GELEDEN
Rutte hoopt niet dat het weer komt tot sluiting horeca
"Als het nodig zou zijn om nog een stap te zetten, dan moet je kiezen tussen de horeca sluiten en verdere beperkingen voor mensen die niet gevaccineerd zijn", zei Rutte. Hij hoopt dat het niet tot dat punt zal komen en dat het aantal opnames de komende tijd terug zal lopen.
#zwareleefquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk zo eten, mijn laatste eten was om 1300
dus je kan nu je ribben tellen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Maar ik heb toch al 5g van die prikjes gehad?quote:
Gelukkig hoef je het alleen maar op te warmenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je het alleen maar op te warmen
blije caafsquote:
Livestream actiegenotquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waterkanon in stelling.
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/869294830447688
Sven is een goede streamer.quote:
nicequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waterkanon in stelling.
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/869294830447688
Heb je de stream wel open staan?quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga net zitten met mijn bordje pasta
ik keek sky rojo, maar wordt afgeleid door de livestreamquote:
ik zit een edh game te kijken, kaas te snacken en zo maar eens wat decks tweakenquote:
Zijn nou ook niet echt de meest heldere lichten die daar zijn natuurlijkquote:
Maar wel lekker schijnheilig roepen "wij zijn vreedzaam, wat zijn jullie"quote:
Grote meidquote:
krijgt ze nu wel een stickerquote:
Ja ze gaan het even een weekje aankijken en volgende week vrijdag weer mogelijk nieuwe maatregelenquote:
quote:
Lockdown incomingquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze gaan het even een weekje aankijken en volgende week vrijdag weer mogelijk nieuwe maatregelen
Zal wel weer onmogelijk zijn om een afspraak te makenquote:
okquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze gaan het even een weekje aankijken en volgende week vrijdag weer mogelijk nieuwe maatregelen
Ja jij bent zoveel meer waard dan een simpele stickerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent zoveel meer waard dan een simpele sticker
Die heb ik een maand geleden of zo al gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer onmogelijk zijn om een afspraak te maken
Had je toen al helderziende ingevingen en moeten we je voortaan GerrieManda noemen of was het gewoon nodig?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik een maand geleden of zo al gemaakt.
Ik dacht 'dan is het vier maanden sinds m'n vorige afspraak dus dan mag het wel weer'quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je toen al helderziende ingevingen en moeten we je voortaan GerrieManda noemen of was het gewoon nodig?
Kunnen we dus geen 'geef ons hoop' gaan zingen nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht 'dan is het vier maanden sinds m'n vorige afspraak dus dan mag het wel weer'
Eet jij nog een bankstel....quote:
ik zit alweer over het half jaar heen volgens mijquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht 'dan is het vier maanden sinds m'n vorige afspraak dus dan mag het wel weer'
Nee sorry. Maar gewoon negatief blijven, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we dus geen 'geef ons hoop' gaan zingen nu
cruiseboten moeten voortaan een mondkapje opquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
maar er was niets nieuws toch uit de persco?
En een QR code.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cruiseboten moeten voortaan een mondkapje op
ohquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cruiseboten moeten voortaan een mondkapje op
hij staat hier op 17quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem al de hele dag op 21 staan
Koop een fleecetrui en draag thermo-ondergoed. Was daarnaast je handen stuk !!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
godver wat is het koud. Weet niet hoe lang ik het nog zonder verwarming volhou
Ik verwacht het echt niet. Dan nog eerder horeca op 2Gquote:
en dan als het weer open gaat je minuren inhalenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop een fleecetrui en draag thermo-ondergoed. Was daarnaast je handen stuk !!
een wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar zo'n Stoov te kijken weer maar vind ze echt te duur.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij staat hier op 17
Had het iets frisjes
een wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar zo'n Stoov te kijken weer maar vind ze echt te duur.
watquote:
klinkt speciaalquote:
Ja dat leek me dus wel wat in m'n bureaustoel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben ook zon dekentje
[ afbeelding ]
die wooly ziet er echt comfi uitquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat leek me dus wel wat in m'n bureaustoel.
Even lekker warm.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is dat net zoals stoelverwarming in de auto, dat het voelt alsof je in je broek plast.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is dat net zoals stoelverwarming in de auto, dat het voelt alsof je in je broek plast.
Mijn stoelverwarming in de auto voelt aan alsof ik op een kampvuur zitquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Kenner gespot.quote:
Waarschijnlijk eerder een ervaringsdeskundigequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
BiBa style.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
doe ik altijd in de winter als het echt koud is.plas ik even in mijn broek
Je kan beter met een paar vrienden naar de kroegquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:01 schreef Koen66 het volgende:
Bijna jarig, zal ik een poging gaan doen familie uit te nodigen.....
Krijg jij 'm ook continu op insta?quote:
je kunt ook gewoon naar een sportmasseur of zo gaan. Je hebt er ook die op de website specifiek adverteren dat ze geen erogene zones behandelen, just to be sure.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou wel een goede verwarmde massagestoel thuis willen hebben. Zou er de hele dag in liggen
Stoelverwarmig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met stoelverwarming of ondergezeken?
Maar da's niet thuis en niet continu beschikbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon naar een sportmasseur of zo gaan. Je hebt er ook die op de website specifiek adverteren dat ze geen erogene zones behandelen, just to be sure.
quote:
Ja doe ik ook af en toe, maar zou het liefst elke dag een rugmassage hebben. En Gergi krijg ik helaas niet zo verquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon naar een sportmasseur of zo gaan. Je hebt er ook die op de website specifiek adverteren dat ze geen erogene zones behandelen, just to be sure.
ja nou ja, wel goedkoper als het maar voor een enkele keer isquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's niet thuis en niet continu beschikbaar.
Ok, minus iemand in huis die in de weg ligt dan.
In die 13 Porsches van US ook welquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
In mijn 4x4 zit ook stoelverwarming en rugmassage. Ding is 12 jaar oud maar wat heerlijk.
Mwah, bij "er de hele dag inliggen" is het de investering waard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, wel goedkoper als het maar voor een enkele keer is
Ik had sowieso het idee dat je de biljetgazet altijd in je eentje vult.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme echt niemand doet watSchrijven jullie eens wat kopij voor de biljetgazet
oh dit is een complotgekkiequote:
Chocolade op, geen kopij, en in Den Haag maken ze stampei over wat maatregeltjesquote:
Biljet ,biljetquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme echt niemand doet watSchrijven jullie eens wat kopij voor de biljetgazet
Denk dat ik er alleen nog uit zou komen om naar de koelkast te lopenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij "er de hele dag inliggen" is het de investering waard.
Je mag die van mij wel kopuh voor weenug.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In die 13 Porsches van US ook wel
Zelf doe je dus ook enkel “delegeren” blijkbaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zet hem in m'n eentje in elkaar ja, dat is wel zo. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat "iets meer" dan de vaste 2 of 3 van de ruim 200 leden ook af en toe wat insturen zodat ik dat kan plaatsen. Maar de advertenties en de beursagenda en de nieuwe uitgiften en de korte nieuwsberichten en de colofon en het voorwoord en de inhoudsopgave en al die andere 80 % van het blad doe ik zelf ja.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had sowieso het idee dat je de biljetgazet altijd in je eentje vult.
Ehm, nee dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
Zelf doe je dus ook enkel “delegeren” blijkbaar
prima levenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik er alleen nog uit zou komen om naar de koelkast te lopen
Awesome bestaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik er alleen nog uit zou komen om naar de koelkast te lopen
Morgen komt mijn Oxbow jas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel een nieuwe rubriek starten "aanwinst van de maand" of zo. Met ook weer de uitnodiging aan anderen om daar wat voor in te sturen. Zal er ook wel op neerkomen dat ik daar zelf iedere keer mijn eigen aanwinsten sta te showen.
Je mag een stukje komen proeven.quote:
trustequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck it ook maar. Voor vandaag weer genoeg gedaan. Op naar van kribbestein![]()
![]()
Fijne vakantie alvast kwiwi
trustequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck it ook maar. Voor vandaag weer genoeg gedaan. Op naar van kribbestein![]()
![]()
Fijne vakantie alvast kwiwi
Nu welquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg jij 'm ook continu op insta?
Heb jij nog chocolade?quote:
de mijne is op. misschien wil ze wat komen brengenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is dit voor gekke vraag.
ik ga morgen weerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geweest sporten?
Ik ben ook net terug
jammerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/aYrb090
Leuke moeder wel die daar in mee gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
Een man heeft ruim 439.000 euro geëist van zijn inmiddels 29-jarige stiefzoon, onder meer ter vergoeding van 'opvoedkosten'. Daarvoor had de jongen op zijn achttiende een schuldbekentenis getekend. Toch wees de rechter de claim af, onder meer wegens 'strijdigheid met de goede zeden'.
Dat blijkt uit een recente uitspraak van de rechtbank Amsterdam. De ouders van de jongen waren in 1999 gescheiden, toen hij zeven jaar oud was. Zijn vader overleed vier jaar later. In 2005 hertrouwde zijn moeder met een nieuwe man, met wie zij nog drie kinderen kreeg. De zes vormden samen een nieuw gezin.
Opvoedkosten 20.000 euro
Toen de jongen achttien werd, lieten de stiefvader en zijn moeder hem een schuldbekentenis bij de notaris tekenen. Daarin stond dat hij 20.000 euro aan opvoedkosten moest vergoeden, omdat zijn eigen vader nooit financieel aan zijn opvoeding had bijgedragen.
Daarnaast verklaarde de stiefzoon in de notariële akte maar liefst 190.000 euro schuld te hebben aan zijn stiefvader. Die schuld zou de verbouwing betreffen van een appartement dat van zijn biologische vader was geweest, en was geërfd door de zoon en zijn moeder.
Volgens de stiefvader had hij aan de verbouwing bijgedragen, met 125.000 euro aan verbouwingskosten en bouwbegeleiding ter waarde van 65.000 euro.
In de schuldbekentenis was vastgelegd dat de stiefzoon de schuld aan zijn stiefvader zou inlossen na de verkoop van het verbouwde appartement.
Appartement verkocht
In de herfst van 2019 overleed de moeder van de jongeman, en een jaar later werd het appartement daadwerkelijk verkocht. Dat was het moment waarop de stiefvader de schuld opeiste.
Daarbij ging het inmiddels niet meer alleen om 20.000 euro aan opvoedkosten en 190.000 euro voor de verbouwing. Omdat die schulden verhoogd waren met nog eens 6 procent rente per jaar, was het totale bedrag opgelopen tot ruim 439.000 euro.
Stiefzoon voor de rechter
Toen de stiefzoon weigerde het geld te betalen, sleepte zijn stiefvader hem voor de rechter. Daar betwistte de jongeman de vordering. Volgens hem had hij de schuldbekentenis op zijn 18e jaar getekend onder dwang, dwaling en bedrog, en maakte zijn stiefvader destijds misbruik van de omstandigheden.
Ook stelde de jongeman dat zijn stiefvader nooit zoveel geld en uren in de verbouwing had geïnvesteerd. In totaal zou de verbouwing hooguit 40.000 euro hebben gekost, en geen honderden uren aan bouwbegeleiding hebben gevergd.
Ook wees de jongeman er op dat zijn stiefvader - die werkt als arbeidsdeskundige - niet over het vermogen en bouwkundige kennis beschikte om dergelijke bedragen te rechtvaardigen.
Stiefvader verliest
Vorige week oordeelde de rechtbank Amsterdam dat de stiefvader kan fluiten naar zijn geld. Omdat de man in 2005 met de moeder van de jongen trouwde, was hij wettelijk verplicht zorg te dragen voor het onderhoud van zijn stiefzoon. Alleen dat al betekent dat hij geen aanspraak kan maken op 20.000 euro opvoedkosten.
Bovendien acht de rechter het laten tekenen van de schuldbekentenis voor opvoedkosten door iemand die nog maar net meerderjarig is en grotendeels afhankelijk van zijn stiefvader 'strijdig met de goede zeden'.
Schuld niet onderbouwd
Ook oordeelt de rechtbank dat de stiefvader op geen enkele manier aannemelijk heeft weten te maken dat de stiefzoon daadwerkelijk een schuld van 190.000 euro zou hebben opgebouwd als gevolg van de verbouwing. Zo onderbrak een onderbouwing van dat bedrag in de notariële stukken.
De advocaat van de stiefzoon kon vandaag niet inhoudelijk op de zaak ingaan. De advocaat van de stiefvader was onbereikbaar voor een toelichting. Of de stiefvader nog een hoger beroep overweegt, is daardoor onbekend.
Voor de stiefzoon is de vervelende zaak financieel in elk geval goed afgelopen. Niet alleen zette de rechter een streep door de schuldbekentenis. Het appartement dat ooit van zijn vader was, werd voor ruim één miljoen euro verkocht.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enkM4AB-Kf9UaBwFqllI
ja naarquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke moeder wel die daar in mee gaat.
Onvoorstelbaar. Wat lopen er toch ook een stelletje kansloze figuren rond. En die mogen ook gewoon kinderen krijgen en 'opvoeden'. De wereld wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke moeder wel die daar in mee gaat.
Niet eens zo’n gek ideequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, nee dus![]()
Maar op deze manier kunnen we het net zo goed de Flesgazet noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:56 schreef Modus het volgende:
Bal met sushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wandelen gaat wel redelijk, alleen nog niet zo'n hoog tempo en het vreet energie. Wond is vrij rustig aan het worden, komt nog wel een klein beetje vuil vanaf maar niks geks.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat je revalidatie? Kun je goed wandelen. De wond heelt mooi?
Bal met sushiVette Bal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mishandeld door Bal ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wandelen gaat wel redelijk, alleen nog niet zo'n hoog tempo en het vreet energie. Wond is vrij rustig aan het worden, komt nog wel een klein beetje vuil vanaf maar niks geks.
Nee gewoon door een echte chirurgquote:
Joh en die stiefvader is dan arbeidsdeskundige. Dus die beoordeelt of mensen eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
Een man heeft ruim 439.000 euro geëist van zijn inmiddels 29-jarige stiefzoon, onder meer ter vergoeding van 'opvoedkosten'. Daarvoor had de jongen op zijn achttiende een schuldbekentenis getekend. Toch wees de rechter de claim af, onder meer wegens 'strijdigheid met de goede zeden'.
Dat blijkt uit een recente uitspraak van de rechtbank Amsterdam. De ouders van de jongen waren in 1999 gescheiden, toen hij zeven jaar oud was. Zijn vader overleed vier jaar later. In 2005 hertrouwde zijn moeder met een nieuwe man, met wie zij nog drie kinderen kreeg. De zes vormden samen een nieuw gezin.
Opvoedkosten 20.000 euro
Toen de jongen achttien werd, lieten de stiefvader en zijn moeder hem een schuldbekentenis bij de notaris tekenen. Daarin stond dat hij 20.000 euro aan opvoedkosten moest vergoeden, omdat zijn eigen vader nooit financieel aan zijn opvoeding had bijgedragen.
Daarnaast verklaarde de stiefzoon in de notariële akte maar liefst 190.000 euro schuld te hebben aan zijn stiefvader. Die schuld zou de verbouwing betreffen van een appartement dat van zijn biologische vader was geweest, en was geërfd door de zoon en zijn moeder.
Volgens de stiefvader had hij aan de verbouwing bijgedragen, met 125.000 euro aan verbouwingskosten en bouwbegeleiding ter waarde van 65.000 euro.
In de schuldbekentenis was vastgelegd dat de stiefzoon de schuld aan zijn stiefvader zou inlossen na de verkoop van het verbouwde appartement.
Appartement verkocht
In de herfst van 2019 overleed de moeder van de jongeman, en een jaar later werd het appartement daadwerkelijk verkocht. Dat was het moment waarop de stiefvader de schuld opeiste.
Daarbij ging het inmiddels niet meer alleen om 20.000 euro aan opvoedkosten en 190.000 euro voor de verbouwing. Omdat die schulden verhoogd waren met nog eens 6 procent rente per jaar, was het totale bedrag opgelopen tot ruim 439.000 euro.
Stiefzoon voor de rechter
Toen de stiefzoon weigerde het geld te betalen, sleepte zijn stiefvader hem voor de rechter. Daar betwistte de jongeman de vordering. Volgens hem had hij de schuldbekentenis op zijn 18e jaar getekend onder dwang, dwaling en bedrog, en maakte zijn stiefvader destijds misbruik van de omstandigheden.
Ook stelde de jongeman dat zijn stiefvader nooit zoveel geld en uren in de verbouwing had geïnvesteerd. In totaal zou de verbouwing hooguit 40.000 euro hebben gekost, en geen honderden uren aan bouwbegeleiding hebben gevergd.
Ook wees de jongeman er op dat zijn stiefvader - die werkt als arbeidsdeskundige - niet over het vermogen en bouwkundige kennis beschikte om dergelijke bedragen te rechtvaardigen.
Stiefvader verliest
Vorige week oordeelde de rechtbank Amsterdam dat de stiefvader kan fluiten naar zijn geld. Omdat de man in 2005 met de moeder van de jongen trouwde, was hij wettelijk verplicht zorg te dragen voor het onderhoud van zijn stiefzoon. Alleen dat al betekent dat hij geen aanspraak kan maken op 20.000 euro opvoedkosten.
Bovendien acht de rechter het laten tekenen van de schuldbekentenis voor opvoedkosten door iemand die nog maar net meerderjarig is en grotendeels afhankelijk van zijn stiefvader 'strijdig met de goede zeden'.
Schuld niet onderbouwd
Ook oordeelt de rechtbank dat de stiefvader op geen enkele manier aannemelijk heeft weten te maken dat de stiefzoon daadwerkelijk een schuld van 190.000 euro zou hebben opgebouwd als gevolg van de verbouwing. Zo onderbrak een onderbouwing van dat bedrag in de notariële stukken.
De advocaat van de stiefzoon kon vandaag niet inhoudelijk op de zaak ingaan. De advocaat van de stiefvader was onbereikbaar voor een toelichting. Of de stiefvader nog een hoger beroep overweegt, is daardoor onbekend.
Voor de stiefzoon is de vervelende zaak financieel in elk geval goed afgelopen. Niet alleen zette de rechter een streep door de schuldbekentenis. Het appartement dat ooit van zijn vader was, werd voor ruim één miljoen euro verkocht.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enkM4AB-Kf9UaBwFqllI
Mooie progressie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wandelen gaat wel redelijk, alleen nog niet zo'n hoog tempo en het vreet energie. Wond is vrij rustig aan het worden, komt nog wel een klein beetje vuil vanaf maar niks geks.
Was geen bult maar een buikwandbreuk, plat gezegd hielden de spieren de ingewanden niet meer binnen waardoor de buik naar buiten ging hangen. Dat is nu grotendeels weg, hoe de buik precies gaat zijn zal pas duidelijk zijn als de hechtingen er uit zijn en het grotendeels genezen is. Daarna moet er mogelijk nog wat huid worden weggehaald om het helemaal goed strak te trekken omdat dat nu nog een te groot risico was ivm te dunnen huid om goed aan te spannen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie progressie.
En hoe is de bult in de buik, is dat dan al minder, daar was het om te doen toch?
das weer eens wat andersquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin die vorige week dat voor mij rare appje stuurde is dus afgelopen vrijdag arbeidsongeschikt verklaard vanwege een burn out. Nu heeft ze de opdracht gekregen om leuke dingen te doen en stuurt ze net trots foto van eeste zelf gemaakte cake
Ok mooiquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was geen bult maar een buikwandbreuk, plat gezegd hielden de spieren de ingewanden niet meer binnen waardoor de buik naar buiten ging hangen. Dat is nu grotendeels weg, hoe de buik precies gaat zijn zal pas duidelijk zijn als de hechtingen er uit zijn en het grotendeels genezen is. Daarna moet er mogelijk nog wat huid worden weggehaald om het helemaal goed strak te trekken omdat dat nu nog een te groot risico was ivm te dunnen huid om goed aan te spannen.
Bal met sushija zo zie ik bal wel zitten in een restaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zo zie ik bal wel zitten in een restaurant
Zo staat ze ook in de keuken op werk. Als er hapjes terugkomen van tafel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ja zo zie ik bal wel zitten in een restaurant
*hap*quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooit visje, rijst en wat zeewier naar bal
oh nee dat doe ik neitquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo staat ze ook in de keuken op werk. Als er hapjes terugkomen van tafel.
Ja je kunt het beter doen voor dat ze op tafel staan, dan is het tenminste nog warmquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat doe ik neitHeb collega's die eten van de borden die van de tafel komen. Vindat zo vies
zou ik ook niet echt fris vinden..quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat doe ik neitHeb collega's die eten van de borden die van de tafel komen. Vindat zo vies
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt het beter doen voor dat ze op tafel staan, dan is het tenminste nog warm
laatst zei een collega dat hij de persoon bij wie het weg haalde er normaal uit zag zien dus hij vertrouwde het welquote:
Wel een leuke behandeling, alleen maar leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin die vorige week dat voor mij rare appje stuurde is dus afgelopen vrijdag arbeidsongeschikt verklaard vanwege een burn out. Nu heeft ze de opdracht gekregen om leuke dingen te doen en stuurt ze net trots foto van eeste zelf gemaakte cake
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatst zei een collega dat hij de persoon bij wie het weg haalde er normaal uit zag zien dus hij vertrouwde het wel
man man man
ja eerste 7/8 wekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een leuke behandeling, alleen maar leuke dingen doen.
Conclusie: werk is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een leuke behandeling, alleen maar leuke dingen doen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatst zei een collega dat hij de persoon bij wie het weg haalde er normaal uit zag zien dus hij vertrouwde het wel
man man man
ja als het verkeerd gemaakt is eet ik het ook maar dan komt het niet van de tafel van gasten. Maar als je de tafel gaat uithalen omdat ze klaar zijn en je wilt daar van gaan eten. nee echt nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou dat alleen doen als er iets verkeerd besteld is ofzo. Niet als iemand er al van gegeten heeft.
Kluiven ze dan de botjes nog even goed na?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het verkeerd gemaakt is eet ik het ook maar dan komt het niet van de tafel van gasten. Maar als je de tafel gaat uithalen omdat ze klaar zijn en je wilt daar van gaan eten. nee echt niet
Dat heb ik ze gelukkig nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Kluiven ze dan de botjes nog even goed na?
Zeg nee tegen verspillingquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Kluiven ze dan de botjes nog even goed na?
Dat zijn juist de lekkerste stukjes!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ze gelukkig nog niet zien doen.
quote:
zal het ze zeggen:Pquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zijn juist de lekkerste stukjes!
[..]
Dat is gewoon de pastaquote:
Huehue.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'joehoeeeee'
'kom je?'
' ik ben lekker warm en zacht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |