SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ja das wel een beetje jammer, de verrassing en spanning is er wel een beetje af bij de persco's nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou nee hoor we weten alle shit toch al
Gewoon de brug permanent omhoogquote:
Wat voor smaak?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze die Sluis niet naar haar vernoemd hebben.
Staat geen apfelstrudel inquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Mag die apfelstrudel uit de OP? Ik krijg er trek van.
quote:
Echt hoor,dat had heel toepasselijk geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze die Sluis niet naar haar vernoemd hebben.
Das ist birnequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, apfelstrudel ziet er anders uit.
Kabouter?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter heeft scoutingkamp dit weekend.
Zouden allebei aan de smoellap moeten, allebei gezegd dat niet te willenquote:
Week niet ze is 10 maar zit samen in een groep met middelbare scholieren, dat worden korte nachten.quote:
quote:
Ik wil ook liever niet werken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden allebei aan de smoellap moeten, allebei gezegd dat niet te willen
Owquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou ja, als inkomen geen probleem is kun je dat doen. Anders heb je weinig keuze vrees ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik wil zo veelquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n sneue opmerking was had ik moeten lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
heb ze nieuw werk?
Is je vrouw misschien Surinaams of iets?
Schop ze gewoon aan het werk, jij bent toch de man in huis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, halloquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
We
[..]
ziet eruit als een mongool met een tia.
Hoho hoezo sneu, vrienden van ons komen van de eilanden en die zijn sterk tegen de mondkap.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n sneue opmerking was had ik moeten lachen
als je zoiets over een ander zegt moet je je eigen hoofd misschien eens laten nakijkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ziet eruit als een mongool met een tia.
Sorry voor mijn eerlijkheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zoiets over een ander zegt moet je je eigen hoofd misschien eens laten nakijken
en goedenavond
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Bij sommige IC verpleegkundigen zie je over 30 jaar nog de strepen van het masker zitten maar vakken vullen met een mondkapje op is pas echt zwaar kut hoor, prinsesjesgedrag.
Ik snap je punt wel,bij mijn laatste baan was een mondkapje ook verplicht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Bij sommige IC verpleegkundigen zie je over 30 jaar nog de strepen van het masker zitten maar vakken vullen met een mondkapje op is pas echt zwaar kut hoor, prinsesjesgedrag.
Ze zegt (zo ongeveer): hoe belangrijk vaccinatie is durven ze niet te zeggen. Hou rekening mee met onenigheid en of het beter zal gaan.quote:
Doen ze toch ook massaal?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.
Clini clowns verdienen meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor dat karige minimumloon zo ik ook de groeten zeggen hoor.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin zat bijna zonder werk, na 22 jaar dezelfde werkgever de stoute schoenen aan en ontslag genomen. En iets doen wat ze leuk vind
Dat is mijn punt LPD.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Clini clowns verdienen ook meer dan HBO-verpleegkundigen.
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.quote:
En een zucht...quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.
Ja het is dus wel anders. Je zegt het zelf al. Onzin maatregel dus gewoon niet aan mee doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Bla bla bla. Mondkapjes weer terug op het perron. Lekker weer. Effectiviteit nihil, ergernis behoorlijk, maar het is niet anders.
Op Foqueville worden de messen ook geslepenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
De sfeer is buiten al grimmig aan het worden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is dus wel anders. Je zegt het zelf al. Onzin maatregel dus gewoon niet aan mee doen.
Ik vatte de posts op dat cliniclowns meer krijgen dan vakkenvullers. Dat vind ik meer dan terechtquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder IC verpleegkundige stik je in je eigen sputum en slijm, met een dansende cliniclown aan je bed ook, nou misschien dan wel met een glimlach van afgrijzen.
Alsof het OV nog niet voldoende ergernis brengt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Bla bla bla. Mondkapjes weer terug op het perron. Lekker weer. Affectiviteit nihil, ergernis behoorlijk, maar het is niet anders.
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
En dat allemaal om en stel schijterds te beschermen die bang zijn voor een spuitje of wiens hersenen een beetje minder werken
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
waarom schakelen alle zenders weg voor het domme vragen genot?
Vandaag nog een gratis prik gehadquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.
Nou is die prik hartstikke gratis, willen ze hem niet.
En dan niet eens voor een lekkere bbqquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Foqueville worden de messen ook geslepen
Misschien dat je ze wel kunt lokken met drugs in ruil voor een spuitje, er is laatst toch zo'n grote partij cocaïne onderscheptquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie is, diezelfde lui willen alles gratis van de overheid, inwoning, toeslagen medicijnen.
Nou is die prik hartstikke gratis, willen ze hem niet.
Het OV ga je ook alleen maar mee als er geen enkel ander alternatief isquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof het OV nog niet voldoende ergernis brengt.
nou nou nou.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV ga je ook alleen maar mee als er geen enkel ander alternatief is
Kun je live-streamen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
De sfeer is buiten al grimmig aan het worden.
Dan maar voor 2g gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Smurfen
16 MINUTEN GELEDEN
Rutte hoopt niet dat het weer komt tot sluiting horeca
"Als het nodig zou zijn om nog een stap te zetten, dan moet je kiezen tussen de horeca sluiten en verdere beperkingen voor mensen die niet gevaccineerd zijn", zei Rutte. Hij hoopt dat het niet tot dat punt zal komen en dat het aantal opnames de komende tijd terug zal lopen.
#zwareleefquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk zo eten, mijn laatste eten was om 1300
dus je kan nu je ribben tellen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Maar ik heb toch al 5g van die prikjes gehad?quote:
Gelukkig hoef je het alleen maar op te warmenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |