SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
treurig maar mooiquote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
Mooi apocalyptische foto van de vulkaan op La Palma:
[ afbeelding ]
Wel een hele vette foto idd!quote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, je echte vader was kennelijk een Brabo.quote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
ik kom van boven de rivieren maar zeg ook regelmatig friet
Ben ik nu af?
met appelmoes?quote:
Alleen voor de mensen die hier echt serieus over discussiërenquote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik nu af?
Neequote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik nu af?
wellicht omdat ik tussen de grote rivieren geboren benquote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je echte vader was kennelijk een Brabo.
een rip we gaan er aan fotoquote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
pommes-frites dan hequote:
Ja, dan val je tussen de frietwal en het patatschip inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht omdat ik tussen de grote rivieren geboren ben(Dordrecht)
quote:Op maandag 1 november 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan val je tussen de frietwal en het patatschip inderdaad.
Dat jij nog hoorde wat ze zongquote:Op maandag 1 november 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Zoals het mooie Franse meisje met haar wiebelende borsten al zong, Des pommes frites, de belle friture, des pommes Frites, a frite!
Hier zeggen ze gewoon alleen Pommesquote:Op maandag 1 november 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een rip we gaan er aan foto
[..]
pommes-frites dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |