SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
treurig maar mooiquote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
Mooi apocalyptische foto van de vulkaan op La Palma:
[ afbeelding ]
Wel een hele vette foto idd!quote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, je echte vader was kennelijk een Brabo.quote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
ik kom van boven de rivieren maar zeg ook regelmatig friet
Ben ik nu af?
met appelmoes?quote:
Alleen voor de mensen die hier echt serieus over discussiërenquote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik nu af?
Neequote:Op maandag 1 november 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik nu af?
wellicht omdat ik tussen de grote rivieren geboren benquote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je echte vader was kennelijk een Brabo.
een rip we gaan er aan fotoquote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
pommes-frites dan hequote:
Ja, dan val je tussen de frietwal en het patatschip inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht omdat ik tussen de grote rivieren geboren ben(Dordrecht)
quote:Op maandag 1 november 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dan val je tussen de frietwal en het patatschip inderdaad.
Dat jij nog hoorde wat ze zongquote:Op maandag 1 november 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Zoals het mooie Franse meisje met haar wiebelende borsten al zong, Des pommes frites, de belle friture, des pommes Frites, a frite!
Hier zeggen ze gewoon alleen Pommesquote:Op maandag 1 november 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een rip we gaan er aan foto
[..]
pommes-frites dan he
Ik had vorige week in Duitsland bij de Mac iets met Rösti. Was best lekkerquote:
Krijg je ook nog een een free-kandel gratis.quote:Op maandag 1 november 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
Een wappie-cafetaria zonder QR-code controle zou ze freedom fries kunnen noemen. Zo'n cafetaria zou dan een wappietaria heten.
Niets treurig, zonder plaattektoniek gingen we allemaal kapotdood , dit is de geboorte van droog nieuw land en het ademen van moedertje Aarde.quote:
Nog eenquote:Op maandag 1 november 2021 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NSB'er in het dorpwiewww wiewwww wiewww
Ik lette goed op haar lipjes.quote:Op maandag 1 november 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij nog hoorde wat ze zong
klopt, maar treurig als je hotelletje of huisje onde rhet as ligt nuquote:Op maandag 1 november 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets treurig, zonder plaattektoniek gingen we allemaal kapotdood , dit is de geboorte van droog nieuw land en het ademen van moedertje Aarde.
Kijk, dan hebben de wappies ook een pleziertje! Cafetaria eten is toch hun normale kost, dus een gratis free-kandel komt ze goed uit.quote:Op maandag 1 november 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een een free-kandel gratis.
met beperkte omvang is het juist goed, sommige formaten van de laatste jaren zijn dat label wel voorbijquote:Op maandag 1 november 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige mensen denken ook dat bosbranden een grote ramp zijn.
Ja die denken dat alles maakbaar is, we zijn hier te gast op deze planeet, slechts voorbijgangers op een lange prettige vakantie.quote:Op maandag 1 november 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee juist niet, het zouden er eigenlijk veel meer moeten zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met beperkte omvang is het juist goed, sommige formaten van de laatste jaren zijn dat label wel voorbij
Steek jij die auto's daar steeds in de fik?quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee juist niet, het zouden er eigenlijk veel meer moeten zijn.
Ja, maar dan wel een stuk kleiner. Het bosbeheer is verkeerd overal.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee juist niet, het zouden er eigenlijk veel meer moeten zijn.
Domweg is er veel minder bos, das wel een ding ja.quote:Op maandag 1 november 2021 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een stuk kleiner. Het bosbeheer is verkeerd overal.
Wel als ze ontstaan doordat mensen ze aansteken en wanneer er geen bosbeheer wordt gedaan om firebreaks te maken.quote:Op maandag 1 november 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Alsof ze bij de shisha lounge controlerenquote:Op maandag 1 november 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heey mogen Marokkanen vanaf morgen nergens meer in?
Een jonge eend wordt soms piel genoemd.quote:Op maandag 1 november 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noem je me nou een mannetjeseend?![]()
https://www.encyclo.nl/begrip/erpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |