quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Op die leeftijd is er toch sowieso al glijmiddel nodigquote:
"Hebben" klootzakken klopt welquote:
Ervaringsdeskundigenquote:Op maandag 1 november 2021 19:50 schreef Rickocum het volgende:
Social work zitten vaak ook wel mensen die zelf niet helemaal 100% waren vroeger.
Echt he?quote:Op maandag 1 november 2021 19:50 schreef Fosive het volgende:
Werkelijk iedereen bij first dates studeert "social work"
Op First Dates weet je het maar nooitquote:
Lijkt wel familie van die suffe radio djquote:Op maandag 1 november 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die haren. Nee, dit kan niet.
Buiten de bejaarden en de visboer en zijn date…..quote:Op maandag 1 november 2021 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Mooie afspiegeling van de maatschappij deze aflevering
Nounounouquote:Op maandag 1 november 2021 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Leuk. Gezellig elkaars polsen snijden in het park.
quote:Op maandag 1 november 2021 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Wel down the road en niet across the alley danquote:Op maandag 1 november 2021 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Anti-kraak loversquote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
Zij werkt in waalhalla en vermoedelijk gaan ze naar een kroeg genaamd de bijstand
Langharig tuig
Jaquote:
Wel typisch Nijmeegs volk toch?quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
Zij werkt in waalhalla en vermoedelijk gaan ze naar een kroeg genaamd de bijstand
Langharig tuig
Die vent ziet er iig uit alsof ie niet doucht en een herdershond ofzo heeftquote:
Als je in die scene zit ongetwijfeldquote:Op maandag 1 november 2021 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel typisch Nijmeegs volk toch?
Hij was nog speciaal gestyled voor de datequote:Op maandag 1 november 2021 19:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die vent ziet er iig uit alsof ie niet doucht en een herdershond ofzo heeft
Jouw scene toch? Gare drugsgebruikers. @maxi-musquote:Op maandag 1 november 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in die scene zit ongetwijfeld
Kun je nagaan!quote:Op maandag 1 november 2021 19:56 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij was nog speciaal gestyled voor de date
Dit pik ik nietquote:Op maandag 1 november 2021 19:56 schreef Dierckxsens het volgende:
Op de redactie van First Dates:
"Okee, we zoeken dus nog twee totale weido's voor de aflevering van morgen"
"Kijk even onder trefwoord Nijmegen"
Neequote:Op maandag 1 november 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw scene toch? Gare drugsgebruikers. @:maxi-mus
Uhhuhquote:
Ooit niet dan?quote:Op maandag 1 november 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Nou goed bezig BNNVARA, het is weer inclusief vanavond….
Klein beetje maar vanavondquote:Op maandag 1 november 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Nou goed bezig BNNVARA, het is weer inclusief vanavond….
Zij zoekt ook een Virgil of Memphisquote:
Maar wel de enige normale vanavondquote:
Wel echt hoe mannen zijnquote:Op maandag 1 november 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
Vorig jaar overleden, tijd voor verse vis.
Dat is een ander koppel vanavond.quote:Op maandag 1 november 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
Vorig jaar overleden, tijd voor verse vis.
ziet eruit als buschauffeurquote:
Of het is weer 11:30. Dan zou ik het ook veel vinden .quote:
Ik lul ook maar watquote:Op maandag 1 november 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of het is weer 11:30. Dan zou ik het ook veel vinden .
Oké popjequote:
ja nou, eet smakelijk he.quote:Op maandag 1 november 2021 20:04 schreef DKUp het volgende:
Geliquideerde jongeren, baby’s
Nou gezellig
Dit moet een Fokker zijnquote:Op maandag 1 november 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Dat klinkt toch redelijk gestoord: liever met lijken werken omdat je minder sociaal bent.
Overleden aan brandwondenquote:Op maandag 1 november 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had niemand die voor me door het vuur ging
- MIJN VROUW DEED DAT WELLLLLLLL
Valt me op dat boomermannen vaak alleen over zichzelf kunnen pratenquote:Op maandag 1 november 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had niemand die voor me door het vuur ging
- MIJN VROUW DEED DAT WELLLLLLLL
Misschien post hij nu wel meequote:
Heel bewust verstopt achter haar montuurquote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
ziet niemand die pukkel tussen haar ogen?
Das een bril.quote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
ziet niemand die pukkel tussen haar ogen?
Eigenlijk alleen die weduwe exemplarenquote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Valt me op dat boomermannen vaak alleen over zichzelf kunnen praten
Keer wat anders dan mensen die zeggen dat ze liever dieren dan mensen hebbenquote:Op maandag 1 november 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Dat klinkt toch redelijk gestoord: liever met lijken werken omdat je minder sociaal bent.
Necrofiliequote:Op maandag 1 november 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
'Sinds ik mensen heb leren kennen ben ik van lijken gaan houden.'quote:Op maandag 1 november 2021 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Keer wat anders dan mensen die zeggen dat ze liever dieren dan mensen hebben
Niet verkeerd type neequote:Op maandag 1 november 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een relaxed meisje deze Naika Laila whatever
Lammertquote:Op maandag 1 november 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Sinds ik mensen heb leren kennen ben ik van lijken gaan houden.'
En mooie (nep) krullen, precies wat die gast mooi vindtquote:Op maandag 1 november 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een relaxed meisje deze Naika Laila whatever
Misschien alleen wat betreft bepaalde lichaamsdelenquote:
Alle lijken zijn gelijk.quote:Op maandag 1 november 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt superrrr feministischhhh
DACHT JE DAT WE VANAVOND ALLES HADDEN GEHAD
Die kans is aanwezig….quote:Op maandag 1 november 2021 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien alleen wat betreft bepaalde lichaamsdelen
zal die andere knul zijn ouders hebben opgebaard?quote:Op maandag 1 november 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
Jezelf verliezen
Hij is er beter uitgekomen….
quote:Op maandag 1 november 2021 20:11 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
de 3 weken voor sinterklaas zijn voor hem het hoogtepunt van het jaar
Dol op lijken….quote:Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zal die andere knul zijn ouders hebben opgebaard?
leuk ook op om op je eerste date te vertellen.quote:
Empatisch neukje eruit slepen.quote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
leuk ook op om op je eerste date te vertellen.
Welk script?quote:
Zou kunnenquote:Op maandag 1 november 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Vlaardingen en meisje wel een leuke combi. Ben benieuwd of ze ja gaan zeggen.
quote:Op maandag 1 november 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Ze praat exact als Pi-air van Hooijdonk
put your hands up?quote:Op maandag 1 november 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Ze praat exact als Pi-air van Hooijdonk
I knowquote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bij First Dates wordt je geacht een zielig verhaal te hebben, dat is goed voor de kijkcijfers
Wie?quote:Op maandag 1 november 2021 20:18 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind songfestivalmeneer echt een verschrikkelijke man
Die meneer die ons heeft vertegenwoordigd afgelopen songfestivalquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 20:18 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind songfestivalmeneer echt een verschrikkelijke man
Het voelt als vervelende mensen dag-nummer-2 deze weekquote:
Gele scheve tanden GENOTquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Na het zien van deze tanden beloven we collectief nooit meer te klagen over te witte tanden
Rokers tanden?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Na het zien van deze tanden beloven we collectief nooit meer te klagen over te witte tanden
“Wat heftig DKUp” @Rickocumquote:
Geen idee. Vast wel. Boven alles op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |