abonnement Unibet Coolblue
pi_201986561


Wat is transhumanisme?

Wat is transhumanisme? Het is geen ding, maar een filosofie. Transhumanisten (aanhangers van deze stroming) houden vast aan het standpunt dat de evolutie van de mens volmaakt is. Het is tijd voor ons als mens om het heft in eigen hand te nemen. We kunnen en moeten nú technologie gebruiken om de toekomstige evolutie van onze soort bij te sturen.

Dit doel wordt vooral vanuit technologische en wetenschappelijke vooruitgang geredeneerd. Denk aan nanotechnologie, biotechnologie en neurotechnologie. Het vermengen van het menselijk lichaam met elektronica, waardoor we cyborgs worden. Nog een stap verder is de volledige onafhankelijkheid van het biologische lichaam. Volgens een bekende transhumanist, Ray Kurzweil, duurt het niet lang meer voordat we onze gedachten kunnen uploaden naar een machine of het internet [verderop in dit artikel schrijf ik hier meer over].

Het is een eenwording van mens een machine. Het idee dat de mens waardevol is of ' vrije wil' heeft is outdated volgens de hoge heren van de VN en WEF

Is this post human world to come is de mens niets meer dan een hackable computer

De NWO zal een technocratische nachtmerrie zijn, Kijk naar China als je wilt weten welke kant we op gaan

The Transhumanist Agenda

The Transhumanist agenda is more than just Artificial Intelligence (AI), self-driving cares, robots taking over American jobs, or transgender restrooms at public facilities to accommodate uniformity among the masses.

Transhumanism is Posthumanism. It is humanism with the optimism taken out. A movement that advocates for the transformation and the “advancement of humanity through technology” that merges humans and machines. Transhumanism runs the gamut from nanotechnology to A.I. This paradigm is not limited to gadgets and medicine but also molds social, economic, cultural, institutional design, language, and the psyche.

To be clear, Transhumanism is a manufactured endpoint to human evolution by the year 2030.

Where reproductive and genetic control technologies serve as forms of social control.
Where technology promotes a Scientific Dictatorship called Scientism.
Where scientists are gods under the religion of Technocracy.
Where politicians are priests and science is politicized.

Hier is een van de vele links van de WEF: https://www.weforum.org/agenda/2018/02/podcast-beyond-human/
Ze doen er niet echt geheimzinnig over

En hier een link met een video:
Laat dit een verzamelplek zijn voor alles gerelateerd aan het transhumanisme/ de aankomende technocratie

Is het een force of good or evil? Lets discuss c_/

[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_boo op 01-11-2021 17:48:40 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201986921
Hebben ze toch wel een probleem gezien het huidige chip tekort lijkt me. Paar jaar uitstel maar?
pi_201986924
twitter


twitter


twitter


Of deze onderstaande tweet toeval is laat ik even in het midden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201986970
Het heeft wel een aantal leuke memes opgeleverd







A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201987041
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 17:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Hebben ze toch wel een probleem gezien het huidige chip tekort lijkt me. Paar jaar uitstel maar?
Dit laten ze echt niet van toeval afhangen , ze zijn hier al meer dan 50 jaar mee bezig . Die chips zijn klaar en ready to go

Chipstekort voor de kudde sure, mkb ook wellicht maar niet voor hen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201987055
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 17:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Hebben ze toch wel een probleem gezien het huidige chip tekort lijkt me. Paar jaar uitstel maar?
die chip tekort komt door deze agenda, mensen worden nu massaal volgepropt met die dingen. :*
Plaats hier uw advertentie
pi_201987425
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 17:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Hebben ze toch wel een probleem gezien het huidige chip tekort lijkt me. Paar jaar uitstel maar?
Oh nee he! Niet een transhumanist/technocratic global supply chain energy shortage crisis?!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201987454
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
die chip tekort komt door deze agenda, mensen worden nu massaal volgepropt met die dingen. :*
_O-
pi_201987486
Maar zuckerberg is een alien, dus waar gaat dit heen 😬😱
pi_201987754
maatje van Rutte, Klaus Schwab over chip implant


pi_201987793
quote:
Ze waren toch bezig met de 'entree' club chips in de 1990's al bezig?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201988110
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 19:56:08 #13
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201988898
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
Vrij metselaars zitten erachter :)
Lach met een schone bips
pi_201989182
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
Al die 'build back better/WEF' subject heb ik niet zoveel tijd voor gehad. Die Schwab lijkt meer op een of ander Bond villain achtige karakter te zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201992658
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
Het gezeur in de fb topic heeft mijn een beetje uitgeput maar kom er waarschijnlijk morgen op terug
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202013651
Een app die je gedachte te lezen

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 03-11-2021 15:01:17 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202071745
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
Kom via een omweg weer terug naar Klaus Schwab. Om te begrijpen wie Klaus is , wat zijn rol is, welke belangen bij behartigd .

Moeten we eerst een stapje terug nemen

Klaus Schwab is de protegé van Henry Kissinger

Wie is Kissinger ?

een korte biography

quote:
Henry Alfred Kissinger was sworn in on September 22, 1973, as the 56th Secretary of State, a position he held until January 20, 1977. He also served as Assistant to the President for National Security Affairs from January 20, 1969, until November 3, 1975. In July 1983 he was appointed by President Reagan to chair the National Bipartisan Commission on Central America until it ceased operation in January 1985, and from 1984-1990 he served as a member of the President’s Foreign Intelligence Advisory Board. From 1986-1988 he was a member of the Commission on Integrated Long-Term Strategy of the National Security Council and Defense Department. He served as a member of the Defense Policy Board from 2001 to 2016.
https://www.henryakissinger.com/

Wat opmerkelijke quotes van Kissinger











Kissenger is een van de grootste cheerleeders van de nieuwe wereld orde .

Als we naar wiki kijken zien we dit :

While at Harvard, Schwab began what he has described as "the 50-year-long mentorship" by Henry Kissinger.[7][8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Klaus_Schwab ( check de early life section)

Hoewel Klaus geen multimiljardair is vertegenwoordigd hij wel de belangen van de elite . Dan ben ik het niet over de 1% van de rijksten mensen op aarde maar 0.01% van de 1%

Niet alleen hebben deze 0.01% vrijwel alle media in handen, maar ook de olie industrie, Big pharma , alle belangrijke tech , de voedselmarkt , zijn aandeelhouders van elke grote multinational , zitten ze achter de huidige banksysteem , Internationale organistaties zoals de VN is een creatie van diezelfde elite ect ect

En ik laat bewust heel veel dingen weg want je zou hier nog uren over kunnen praten

Maar om terug te komen op ome Schwab . Hij is naar voren geschoven om de nieuwe wereld orde te implementeren namens de elite . Wereldwijd word nu agenda 21 van de UN uitgerold . De never ending lockdowns, de verplichte vaccinaties ,de aankomende digitale dollar en euro, de sociale credit score allemaal onderdeel van het grote plan en dit is slechts het begin, en ik kan je alvast een spoiler alert geven, het zal veel erger worden

Kissinger is de spokesman van die elite en ze hebben Klaus uitgekozen en opgeleid om het plan te verwezenlijken. De bbb agenda waar je zo vaak over hoort is daar de eerste stap van , Het heeft als doel om de huidige systeem kapot te maken waardoor er een nieuwe systeem naar voren kan worden geschoven . Dit is the great reset en als ze slagen in hun doel dan krijgen we een nieuwe wereld orde

Als je je afvraagt: waarom komt Klaus zo evil over? Als je weet wie zijn mentor is en welke belangen hij behartigd, dan valt alles op zijn plaats o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-11-2021 16:36:30 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 november 2021 @ 10:06:54 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202083071
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
Een app die je gedachte te lezen

[ twitter ]
Dit klinkt aan de ene kant zowel een beetje eng als heel erg 'overdreven toekomst-achtig' (denk aan enkele decennia geleden waarin men dacht dat iedereen in 2020 met vliegende auto's naar het werk zou gaan), maar ook bijzonder nuttig, vooral voor mensen die om wat voor reden dan ook bijvoorbeeld niet (normaal) kunnen praten. Er zijn natuurlijk talloze voorbeelden te bedenken van hele groepen mensen die enorm baat zouden hebben bij dergelijke technologie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 november 2021 @ 10:11:01 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202083131
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kom via een omweg weer terug naar Klaus Schwab. Om te begrijpen wie Klaus is , wat zijn rol is, welke belangen bij behartigd .

Moeten we eerst een stapje terug nemen

Klaus Schwab is de protegé van Henry Kissinger

Wie is Kissinger ?

een korte biography
[..]
https://www.henryakissinger.com/

Wat opmerkelijke quotes van Kissinger

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kissenger is een van de grootste cheerleeders van de nieuwe wereld orde .

Als we naar wiki kijken zien we dit :

While at Harvard, Schwab began what he has described as "the 50-year-long mentorship" by Henry Kissinger.[7][8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Klaus_Schwab ( check de early life section)

Hoewel Klaus geen multimiljardair is vertegenwoordigd hij wel de belangen van de elite . Dan ben ik het niet over de 1% van de rijksten mensen op aarde maar 0.01% van de 1%

Niet alleen hebben deze 0.01% vrijwel alle media in handen, maar ook de olie industrie, Big pharma , alle belangrijke tech , de voedselmarkt , zijn aandeelhouders van elke grote multinational , zitten ze achter de huidige banksysteem , Internationale organistaties zoals de VN is een creatie van diezelfde elite ect ect

En ik laat bewust heel veel dingen weg want je zou hier nog uren over kunnen praten

Maar om terug te komen op ome Schwab . Hij is naar voren geschoven om de nieuwe wereld orde te implementeren namens de elite . Wereldwijd word nu agenda 21 van de UN uitgerold . De never ending lockdowns, de verplichte vaccinaties ,de aankomende digitale dollar en euro, de sociale credit score allemaal onderdeel van het grote plan en dit is slechts het begin, en ik kan je alvast een spoiler alert geven, het zal veel erger worden

Kissinger is de spokesman van die elite en ze hebben Klaus uitgekozen en opgeleid om het plan te verwezenlijken. De bbb agenda waar je zo vaak over hoort is daar de eerste stap van , Het heeft als doel om de huidige systeem kapot te maken waardoor er een nieuwe systeem naar voren kan worden geschoven . Dit is the great reset en als ze slagen in hun doel dan krijgen we een nieuwe wereld orde

Als je je afvraagt: waarom komt Klaus zo evil over? Als je weet wie zijn mentor is en welke belangen hij behartigd, dan valt alles op zijn plaats o|O
In elk geval die laatste quote (over depopulation) is naar alle waarschijnlijkheid wel 'gewoon' gefabriceerd en aangedikt ipv rechtstreeks van hem overgenomen :+
https://www.zebrafactchec(...)pulation-a-priority/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202083196
de eerste alinians dacht ik even dat het een leuk topic was, maar dan treedt de consperacy onzin gelijk weer binnen..
die obsessie met elke vooruitgang wegzetten als iets afschuwelijks, waar je je tegen moet verzetten. ultra conservatief gelul. anti-wetenschap en UN er ook nog bij..
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 november 2021 @ 10:54:54 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202083776
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:15 schreef pokkerdepok het volgende:
de eerste alinians dacht ik even dat het een leuk topic was, maar dan treedt de consperacy onzin gelijk weer binnen..
die obsessie met elke vooruitgang wegzetten als iets afschuwelijks, waar je je tegen moet verzetten. ultra conservatief gelul. anti-wetenschap en UN er ook nog bij..
Nou ja, of het een globale samenzwering is...mwah, waarschijnlijk niet. Maar stapje voor stapje richting een wereld gaan waarin alles gehacked kan worden, uiteindelijk zelfs je eigen lichaam...het is niet heel gek dat niet iedereen daar bepaald dol op is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 november 2021 @ 12:16:50 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202084822
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Of deze onderstaande tweet toeval is laat ik even in het midden

[ twitter ]
Nja er zijn ik weet niet hoeveel talen.
Dus kans is groot dat in een ander land dit andere betekenis heeft.

BTW..gerucht gaat dat zuckerberg een robot is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202085731
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, of het een globale samenzwering is...mwah, waarschijnlijk niet. Maar stapje voor stapje richting een wereld gaan waarin alles gehacked kan worden, uiteindelijk zelfs je eigen lichaam...het is niet heel gek dat niet iedereen daar bepaald dol op is.
het is als zeggen; we gaan naar een wereld met elektriciteit, of een wereld waar je geelektoduceerd kan worden.
je ziet iets wat enge kantjes kan hebben, en dan is het afgekeurd.
pi_202085990
Microsoft patent WO2020060606 666 toeval?

CRYPTOCURRENCY SYSTEM USING BODY ACTIVITY DATA

https://patentscope.wipo.(...)f?docId=WO2020060606

social credit systeem chip implant binnenkort? 8-)

pi_202390621


What are the internet part of body?

The Internet of Bodies (IoB) is an extension of the IoT and basically connects the human body to a network through devices that are ingested, implanted, or connected to the body in some way. Once connected, data can be exchanged, and the body and device can be remotely monitored and controlled

How does the internet work in the body?

Internet of Bodies or IoB refers to a network of devices that can collect data about and alter the functions of the human body. IoB devices are physically connected or inside your body, enabling them to monitor and possibly interact with your body.

The Internet of Bodies “might trigger breakthroughs in medical knowledge […] Or it might enable a surveillance state of unprecedented intrusion and consequence” — RAND Corporation report


“It’s now time for the Internet of Bodies. This means collecting our physical data via devices that can be implanted, swallowed or simply worn, generating huge amounts of health-related information” — Xiao Liu, WEF

Rechtstreeks van de WEF website:

-We’re entering the era of the “Internet of Bodies”: collecting our physical data via a range of devices that can be implanted, swallowed or worn.
-The result is a huge amount of health-related data that could improve human wellbeing around the world, and prove crucial in fighting the COVID-19 pandemic.
-But a number of risks and challenges must be addressed to realize the potential of this technology, from privacy issues to practical hurdles.

https://www.weforum.org/a(...)ernance-health-data/

Potentiële gevaren van de internet of bodies :

The ‘great reset’ meets the Internet of Bodies: manipulating human behavior with authoritarian surveillance
Contact tracing is not just for tracking viruses, it’s a social credit tool for monitoring a nation’s deplorables: perspective

https://sociable.co/techn(...)tarian-surveillance/

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 29-11-2021 14:48:04 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391179
Dr. Carrie Madej Warns About the Agenda of Transhumanism - May 22, 2021

https://www.bitchute.com/video/7KYS0Y6ZHSHM/

Korte samenvatting van de video:

- In de vaccin zitten nanobots
- hiermee krijg je een eigen unieke code
- je lichaam word een grote operating systeem ala windows
- alle informatie over jou word verzameld en verzonden naar een cloud

[ Bericht 36% gewijzigd door Ali_boo op 29-11-2021 14:31:53 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391375
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja er zijn ik weet niet hoeveel talen.
Dus kans is groot dat in een ander land dit andere betekenis heeft.

BTW..gerucht gaat dat zuckerberg een robot is.
Zuckerberg is van Joodse komaf , je moet wel heel naïef zijn om dit als toeval te bestempelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 29 november 2021 @ 14:43:40 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202391519
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2021 14:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zuckerberg is van Joodse komaf , je moet wel heel naïef zijn om dit als toeval te bestempelen
Eh wat moet ik als naïef bestempelen dat ie een robot is?

Of welk gedeelte bedoel je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202391541
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391568
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391637
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391682
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391723
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391739
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391864
Ones we access human thoughts and emotions.....

Wat kan er nou misgaan ? _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202391916
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202392040
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202392630
Melissa Ciummei, a financial investor from Northern Ireland, has serious concerns that injection passports will be used more like data passports to control participation in society.

She believes that this passport system was manufactured in order to help bring about a financial reset, replacing our failing fiat currency system.

Because passports are so crucial for the successful implementation of this new financial system, mandatory vaccination of all citizens, young and old, will be imperative for the plan to succeed.

Tune in to this in-depth interview for an insight into the economics at play behind the c19 narrative.

https://rumble.com/vpsymj(...)global-social-c.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202404251
Stukje context



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202404273
Wat kan er misgaan ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202404764
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203539823
Internet der dingen (Internet of things)
Het internet der dingen is het geheel aan apparaten die via internetverbindingen met andere apparaten of systemen in contact staan en daarmee gegevens uitwisselen





Als ik het allemaal goed begrepen heb zal de vaccinatiepaspoort vervangen worden door de ''groene pas'', wat neerkomt op een chinees social credit systeem

Ondanks dat ik er veel over heb gelezen weet ik nog steeds niet hoe het leven zal veranderen als eenmaal zon systeem is geïmplementeerd

Maar gelukkig heb ik iemand gevonden die ons daar iets meer over kan vertellen . Deze persoon in kwestie is een IT specialist bij een crypto bedrijf

@raptorix, the floor is all yours :P O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203544424
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
Internet der dingen (Internet of things)
Het internet der dingen is het geheel aan apparaten die via internetverbindingen met andere apparaten of systemen in contact staan en daarmee gegevens uitwisselen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ik het allemaal goed begrepen heb zal de vaccinatiepaspoort vervangen worden door de ''groene pas'', wat neerkomt op een chinees social credit systeem

Ondanks dat ik er veel over heb gelezen weet ik nog steeds niet hoe het leven zal veranderen als eenmaal zon systeem is geïmplementeerd

Maar gelukkig heb ik iemand gevonden die ons daar iets meer over kan vertellen . Deze persoon in kwestie is een IT specialist bij een crypto bedrijf

@:Raptorix, the floor is all yours :P O+
Placeholder ga hier morgen op reageren :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203572264
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Placeholder ga hier morgen op reageren :)
Placeholder is je alter ego ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203572306
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Placeholder is je alter ego ?
Was het vergeten. Heb nu vakantie dus wat meer tijd, mijn reactie volgt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203572422
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mytho het volgende:
Microsoft patent WO2020060606 666 toeval?

CRYPTOCURRENCY SYSTEM USING BODY ACTIVITY DATA

https://patentscope.wipo.(...)f?docId=WO2020060606

social credit systeem chip implant binnenkort? 8-)

[ afbeelding ]
Dit lijkt me meer te gaan om zaken zoals biometrie van een Applewatch en deze data gedistribueerd op te slaan en of te analyseren.
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:33 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ze waren toch bezig met de 'entree' club chips in de 1990's al bezig?
https://www.emerce.nl/nie(...)amse-baja-beach-club

Is technisch ook niet zo moeilijk, een RFID "chip" is eigenlijk ook geen chip maar een sensor, meestal passief, soms ook actief dat je er een beetje data op kan opslaan, denk aan 2 A4'tjes. Overigens is het concept van RFID al vrij oud, namelijk uit 2e wereldoorlog.
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe denken mensen hier eigenlijk dat Klaus Schwab en het WEF zo invloedrijk en machtig zijn? Zelf heb ik namelijk het gevoel dat dit erg meevalt. WEF is een NGO, maar qua omvang niet heel groot (paar honderd werknemers) en Klaus Schwab is nu ook niet één of andere multimiljardair of zo.
Al die mensen die denken dat WEF belangrijk is :') :') :') :')
Wat dachten ze? We gaan voor volledige wereld dominantie, laten we al onze plannen en "puppets" op die site zetten zodat het lekkerlijk geheim is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203572654
Terugkomende op de OP, ik zal niet heel diep op transhumanisme ingaan, daarvoor is het gewoon teveel een containerbegrip.
Toch is mijn visie over de toekomst behoorlijk zwartgallig....

Zoals sommige van jullie weten ben ik al vrijwel mijn hele leven met technologie bezig, en dan met name het maken van redelijk complexe software en systemen. Zelf ben ik niet zo bang voor chipjes die je al dan niet verplicht in je zou moeten dragen, daar is een hele simpele reden voor, de mensen dragen deze chipjes gewoon vrijwillig met zich mee, via je raad het al: Telefoons.

Nu was het in het verleden al vrij vervelend omdat die dingen afgeluisterd kunnen worden, en ook precies je lokatie kennen. Opzich al vrij vervelend qua privacy, maar in het verleden werd er niet zoveel met deze data gedaan, hooguit om achteraf te bepalen wat je had misdaan, echter tegenwoordig word permanent alles naar centrale server geupload en kan men een complete tijdlijn van je leven bijhouden.

Nu zal je misschien denken, mwoah boeiend, maar het gaat veel verder, de grote techboys wilden meer telemetrie, en zelfs goedkope telefoons hebben hier interfaces voor (dit heeft dus een goede reden), een telefoon houd tegenwoordig dit bij:

-Je slaap
-Je stress
-Emoties
-Ademhaling
-Wanneer je seks hebt

Uiteraard geef je toestemming om dit allemaal bij te houden en door te geven, want het is maar al te handig om altijd alles via je telefoon te doen, sterker nog populaire apps die al toestemming hebben voor biometrie en lokatie brengen in waarde meer op. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Buienradar, typisch een app waarvan je denkt: Dat is zinnig, ik wil mijn lokatie delen, wat waarschijnlijk niet zoveel mensen weten is dat de App al een tijdje terug door RTL is gekocht. Voor RTL natuurlijk een buitenkansje om zijn publiek beter te leren "kennen", nu nog handig voor de advertenties, immers een op lokatie gepersonaliseerde advertentie brengt vele malen meer op.

Maar terug naar het grote gevaar, via onze mobieltjes en computers zijn we dus een enorme stroom persoonlijke data aan het versturen, wat het enorm gevaarlijk maakt is dat deze data bij een aantal gecentraliseerde spelers is gekomen, Facebook, Google, Apple en zeer recentelijk TikTok. De laatste vind ik vooral ongelovelijk, de app vraagt maximaal permissies voor data die direct achter de Chinese muur verdwijnt, ook ironisch dat zelfs de politie het "grappig" vind en het massaal gebruikt, zullen ze ook weten dat TikTok met hun grappige poezenhoofdjes een gedetailleerd model maakt op basis van gezichtsherkenning?

Overigens gebeurt dat niet alleen met TikTok maar met veel meer data, sterker nog vrijwel iedereen staat al in een centrale gezichtsherkenningsdatabase, en deze word zelfs al aangeboden als dienst, kan ik wel een keer een topic over openen.

Maar concluderend op de OP, ik denk dat er 2 mogelijkheden zijn:

-We zien op tijd in dat we naar een Datastaat toeleven waarin geen weg terug is, er zullen strenge wetten komen, en het zal me niet verbazen als grote delen van het internet en databases gewist worden.
-We glijden langzaam af naar een schaal waarbij een corrupte overheid misbruik van de data/techniek gaat maken, feitelijk zien we dat nu ook al in China, mocht dit gebeuren dan denk ik dat het te laat is voor een opstand.

Met betrekking tot A.I, de vrees die veel mensen hadden lijkt waar te worden, waar A.I. ontzettend mooie dingen kan bieden zal het zeker op korte termijn voor verschrikkelijke dingen worden ingezet, sterker nog dit gebeurt al. De AI is bijvoorbeeld al zo goed in het schrijven van teksten dat het niet meer te herkennen is, tenzij je hier weer specifieke software op los laat, je ziet dit nu al op Twitter, het merendeel van de "wappies" is geen persoon maar een Bot, ik heb hier zelf wat onderzoek naar gedaan en kwam uit dat ongeveer 95% van de "wappies" bots zijn, en nee ik ga je niet verklappen hoe ik dat weet.

Het is niet de meest gestructureerde post maar ik had @Ali_boo belooft mijn visie te delen.
Mochten jullie meer technische vragen hebben dan hoor ik het wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203573063
omdat ik dit nu weer zie, toch maar even de juiste definitie opgezocht, zodat we niet afhankelijk zijn van de para visie van dit topic over wat trans humanisme zou zijn.

quote:
Transhumanist thinkers study the potential benefits and dangers of emerging technologies that could overcome fundamental human limitations as well as the ethics[3] of using such technologies. Some transhumanists believe that human beings may eventually be able to transform themselves into beings with abilities so greatly expanded from the current condition as to merit the label of posthuman beings.[2]

Another topic of transhumanist research is how to protect humanity against existential risks, such as nuclear war or asteroid collision
met andere woorden; het is een discipline die onderzoek doet naar de problemen en gevaren die we tegen gaan komen in de nabije toekomst. de techniek schrijdt voort, en daaruit kun je afleiden dat we deze ontwikkelingen vroeg of laat gaan krijgen. het is dus een prima zaak dat mensen zich hierop focussen en nu al gan nadenken over hoe dat alles in goede banen te leiden. denken over wat wel of niet acceptabel is.

transhumanisme is dus NIET een beweging die dat alles probeert door te dauwen en geloofd in een gemaakte evolutie en wil dat we allemaal robots worden. dit klinkt meer als weer een of andere paranoide consperacy theorie, en ja hoor, gelijk weer het WEF erbij en de VN en oh ja, zuckenberg is van joodse afkomst. flikker toch lekker op met je jodenhaat.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 06:31:43 #49
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203577908
Gedachten uploaden… eh ja volgens mij is dat al mogelijk. Dmv motionframing kan je ook al emoties, gedachten en bewegingen opnemen en dus ook simuleren op een willekeurig iemand.
Met een dna simulator kan je dit allemaal intensiviseren. Zo kan het ook voor criminele doeleinden gebruikt worden.
Zoals iemand verkrachten via simulators en hacks. Zeg maar letterlijk je lichaam hacken.

Beetje eng… ben blij met nieuwe datacentra eik, weet alleen niet of ze dit soort activiteiten ook gaan aanpakken.
A child is born with no state of mind.
pi_203583918
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:24 schreef Ali_boo het volgende:
Dr. Carrie Madej Warns About the Agenda of Transhumanism - May 22, 2021

https://www.bitchute.com/video/7KYS0Y6ZHSHM/

Korte samenvatting van de video:

- In de vaccin zitten nanobots
- hiermee krijg je een eigen unieke code
- je lichaam word een grote operating systeem ala windows
- alle informatie over jou word verzameld en verzonden naar een cloud

Dat ziet er niet positief uit. als je een operating systeem word, dan denk ik je dat je vanbuiten af beïnvloed kan worden...weg vrije wil...
Dan moet je jezelf afvragen wil ik dat? en ook voor je kinderen?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')