quote:Hoe zou iemand als zij een dag na de uitzending nou over straat gaan?
Op maandag 14 april 2003 21:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het lijkt me er echt zoeen die stiekem achter haar rug uitgelachen gaat worden (En misschien nog wel meer om de hele uitstraling dan om haar lijf).
Zo ja: Eigen schuld, dikke bult. Moet je er maar niet aan mee doen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-04-2003 07:38]
quote:volgende aflevering wat tevens de laatste is
Op maandag 14 april 2003 22:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
mail me even wanneer de billen aan de beurt zijn, oke.
quote:Is goed voor je zelfvertrouwen toch?
Op dinsdag 22 april 2003 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dit toch eigenlijk best wel erg, aan de ene kant zaten er wel wat mooie meisjes tussen maar het meerendeel is oud, dik, uitgezakt, heeft een raar gebit, rare borsten... Kunnen ze af en toe niet gewoon inzoomen op enkelt het hoofd vraag ik me af wanneer er zo'n groet in beeld is met de meest slechtgelukte boobjob allertijden
quote:ja idd, wel aardig om te zien dat dat dikke meisje niet vies dik was... ze had nog best een knap koppie ook
Op dinsdag 22 april 2003 11:02 schreef Veerboot het volgende:[..]
Is goed voor je zelfvertrouwen toch?
De uitzending van nu: 'De billen'
'Ik vind dat meisjes rokje aan moeten doen, dat schuift makkelijk omhoog'
Kan Yorin die gasten niet schrappen.....
quote:zappen mag best tegenwoordig..
Op maandag 28 april 2003 22:23 schreef DainBramage het volgende:
Ik wordt zo moe van die 3 ballen, die echt helemaal niets zinnigs te melden hebben.De uitzending van nu: 'De billen'
'Ik vind dat meisjes rokje aan moeten doen, dat schuift makkelijk omhoog'
Kan Yorin die gasten niet schrappen.....
De enige die nog wel ging was die Angel, alleen was dat een ongelofelijk dom mokkel...
Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
Het heeft iets clichématigs om alles wat afwijkt van " het ideale" af te zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 29-04-2003 14:44]
quote:Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Op dinsdag 29 april 2003 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vond het een verademing; al die "echte" lijven" op tv.
Ik zou er zelf niet gaan zitten op die manier maar wat mij betreft petje af voor de deelnemers.Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
Het heeft iets clichématigs om alles wat afwijkt van " het ideale" af te zeiken.
quote:Mwah, ik vond ze niet echt dom overkomen; eerder wat volks.
Op dinsdag 29 april 2003 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Meer dat er niet 1 tussen zat die verder dan de lagere school is geweest.
Dat dikke meisje + dat wat burgerlijk uitziende echtpaar + die blonde vent met dat schaamhaarsnorretje op de bovenlip waren ook niet echt dom volgens mij.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Meer dat er niet 1 tussen zat die verder dan de lagere school is geweest.
Jammer ook dat er een verschil in zat tussen niet super aantrekkelijke mensen (understatement van het jaar) die het wel aandurfden om naakt over lichaamsdelen te praten( maar doordat ze naakt waren, werd je zo afgeleid dat je niet meer kon luisteren naar hun ïntelligente"meningen) en aande andere kant de Gooise matrassen die braaf hun kleertjes aanhielden, maar tch ookeen duidelijke mening hadden die zeker niet hoger van niveau waren (cremetjes op mijn billen smeren tssssssss!) Echt domme gooise bimbo's en die gozers ook! Dan heb ik nog 100x meer bewondering voor dat volslanke
meisje die wel naakt was!
quote:True, mee eens.
Op dinsdag 29 april 2003 14:55 schreef heksehiel het volgende:[..]
Jammer ook dat er een verschil in zat tussen niet super aantrekkelijke mensen (understatement van het jaar) die het wel aandurfden om naakt over lichaamsdelen te praten( maar doordat ze naakt waren, werd je zo afgeleid dat je niet meer kon luisteren naar hun ïntelligente"meningen) en aande andere kant de Gooise matrassen die braaf hun kleertjes aanhielden, maar tch ookeen duidelijke mening hadden die zeker niet hoger van niveau waren (cremetjes op mijn billen smeren tssssssss!) Echt domme gooise bimbo's en die gozers ook! Dan heb ik nog 100x meer bewondering voor dat volslanke
meisje die wel naakt was!
Maar het was evenwichtiger geweest als die hockeyballen en die gooise trutjes ook naakt waren geweest. Naakt zijn we immers allemaal gelijk en nu zaten hun daar in merkkleding leuk te doen. Met name die jongetjes vond ik eng, 18 jaar en dachten dat ze alles wisten...
quote:Tuurlijk zeiken mensen op al die uitgezakte lijfen. Het is voor het oog natuurlijk onaantrekkelijk. Waarom denk je dan dat er in Baywatch geeneen dikkertje te zien is?
Op dinsdag 29 april 2003 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vond het een verademing; al die "echte" lijven" op tv.
Ik zou er zelf niet gaan zitten op die manier maar wat mij betreft petje af voor de deelnemers.Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
quote:I dare you all
Op maandag 14 april 2003 21:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Vandaag: De penis
quote:Heb jij de "modellen" wel gezien?
Op vrijdag 28 november 2003 00:44 schreef RemCow het volgende:
Ik vond het wel grappig.
Volgende week: borsten.
Kijk, dat is direct een stuk leuker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|