SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat te kijken wat hier hue aan wasquote:Op maandag 1 november 2021 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard zelf bouwen en dan hue led strips erop?
quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat hier hue aan was
quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat hier hue aan was
Je vergat:quote:Op maandag 1 november 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de maandag is nog niet klaar met jou!
Leugens, die zijn vrij vandaag.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
Hmm ja moet nog wat verder googelen. 200 euro is wel een ander bedrag natuurlijk
quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Gefilterd op minder positieve reacties, staan ook betere bij.
Ik heb dus gewoon géén wensen op het moment.quote:
Hier verhogen ze de prijzen met black friday and doen dan alsof er korting op isquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie schuilkelders in de buurt?
Volgens mij hebben ze Mediamarkt daar hier ook wel eens op 'betrapt' met die zogenaamde BTW-kortingsactie.quote:Op maandag 1 november 2021 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier verhogen ze de prijzen met black friday and doen dan alsof er korting op isWas een paar jaar terug onderzocht.
België?quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik naartoe moet vluchten
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie schuilkelders in de buurt?
Sommige vrouwen worden daar heel gelukkig van.quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, m'n dagcrčme is bijna op, maar da's niet perse "leuk" shoppen.
...en als bunkers mogen, is een rukbunker dan niet genoeg?quote:Op maandag 1 november 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?
oeh, gezellig je gaat buurten bij een fokker?quote:Op maandag 1 november 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...en als bunkers mogen, is een rukbunker dan niet genoeg?
Sommige mannen ook. Ik daarentegen niet echt, het is vooral dat ik niet wil rondlopen als een vettige puistenkop.quote:Op maandag 1 november 2021 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden daar heel gelukkig van.
Ik ben er zelf één, dus ehhhh.quote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, gezellig je gaat buurten bij een fokker?
Een bunker wel denk ik. Ik kan naar de metro en er is een ondergrondse parkeergarage vlakbijquote:Op maandag 1 november 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?
Ja, gewoon iets wat je nodig hebt, zoals shampoo en zeep etc. Het is raar om daar enthousiast van te worden, vind ik.quote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Ik daarentegen niet echt, het is vooral dat ik niet wil rondlopen als een vettige puistenkop.
Ja hoorquote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ondergrondse parkeergarage aan de overkant, geldt dat?
Speciaal voor d'n kerel natuurlijk.quote:
Had je een koptelefoon op dan? Het ging nogal tekeer!quote:Op maandag 1 november 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had niet door dat het gisteravond zo heeft geregend.
We reden er middenin.quote:Op maandag 1 november 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had niet door dat het gisteravond zo heeft geregend.
In kleding zit geen chipsquote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk dat de kortingen niet zo hoog zullen zijn door de chiptekorten.
Oh, ik kan best blij worden van suffe zaken als een mierzoete douchegel hoor, alleen voor m'n gezicht vind ik het meeste maar irritant. Het is dat ik duidelijk verschil zie tussen braaf m'n regime volgen en het halfbakken bijhouden, zeg maar.quote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gewoon iets wat je nodig hebt, zoals shampoo en zeep etc. Het is raar om daar enthousiast van te worden, vind ik.
Smartwear bestaat vast al.quote:
Nee hoorde aan de galerijkant wel dat het regende, maar niet dat het zo tekeer ging. Gordijnen dicht en ik hoorde het niet meer.quote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je een koptelefoon op dan? Het ging nogal tekeer!
Even uitkloppen helpt niet?quote:
Hmm, hmm, ik heb toch echt moeite met blij worden van een douchegel.quote:Op maandag 1 november 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kan best blij worden van suffe zaken als een mierzoete douchegel hoor, alleen voor m'n gezicht vind ik het meeste maar irritant. Het is dat ik duidelijk verschil zie tussen braaf m'n regime volgen en het halfbakken bijhouden, zeg maar.
Voelt juist warmer met het zonnetje er bijquote:Op maandag 1 november 2021 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voelt kouder aan met die wind erbij
quote:Op maandag 1 november 2021 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, ik heb toch echt moeite met blij worden van een douchegel.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n tong als een soort pluisplakker eroverheen.
Heb je wel eens haarballen?quote:Op maandag 1 november 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n tong als een soort pluisplakker eroverheen.
Ligt eraan wat je wilt. Heb vanmorgen gedoucht met zo'n schuim van Rituals, die is altijd wel lekker.quote:
Hmm, kende dat woord nog niet. Een trichobezoar zal het zijn dan. Dit is goed voor mijn hypochondrie!quote:
Ik ben op het moment fan van m'n zeer onpraktische octopus.quote:
Zolang je niet geen haar of steen of andere rare dingen opeet.quote:Op maandag 1 november 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, kende dat woord nog niet. Een trichobezoar zal het zijn dan. Dit is goed voor mijn hypochondrie!
Snow Fairy is ook altijd goed. Met m'n halveliterfles.quote:Op maandag 1 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op het moment fan van m'n zeer onpraktische octopus.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n beestje?quote:Op maandag 1 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik heb nog, dus dit jaar sla ik even over.quote:Op maandag 1 november 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snow Fairy is ook altijd goed. Met m'n halveliterfles.
Tegen deze voorraden valt niet op te douchen.quote:
Er waren een heleboel soorten met verschillende oorzaken. Er is vast een kans dat ik zo'n ding heb.quote:Op maandag 1 november 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je niet geen haar of steen of andere rare dingen opeet.
Check.quote:Op maandag 1 november 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen deze voorraden valt niet op te douchen.
https://www.lush.com/nl/nl/p/snow-fairy-body-sprayquote:Op maandag 1 november 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snow Fairy is ook altijd goed. Met m'n halveliterfles.
Bijna.quote:Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lush.com/nl/nl/p/snow-fairy-body-spray
dit spul?
Nee, da's alleen een luchtje. Wel dezelfde lijn.quote:Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lush.com/nl/nl/p/snow-fairy-body-spray
dit spul?
quote:Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna.
https://www.lush.com/nl/nl/p/snow-fairy-shower-gel
ben je 10?quote:Snoepzoet schuim en lichte glitters
Steeds als het einde in zicht komt, krijg ik weer nieuw voor een verjaardag ofzo.quote:Op maandag 1 november 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check.
En een jaar geleden was ik er bijna doorheen hč. Ik heb ook nog anderhalf flesje Body Shop, zo'n grote pomp van de Body Shop en vier flessen Treacle Moon. En een paar potten met bodyscrub.
Je doet nu hetzelfde als de lui die dit vragen bij Lego, dat heb je door?quote:
Ik wil nog steeds wat flessen van dat merk dat hier een paar keer is besproken maar waarvan ik steeds de naam vergeet.quote:Op maandag 1 november 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Steeds als het einde in zicht komt, krijg ik weer nieuw voor een verjaardag ofzo.
ik kwam in Boedapest langs een lego winkel. het was awesome.quote:Op maandag 1 november 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet nu hetzelfde als de lui die dit vragen bij Lego, dat heb je door?
Bath&Bodyworks?quote:Op maandag 1 november 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wat flessen van dat merk dat hier een paar keer is besproken maar waarvan ik steeds de naam vergeet.
Die prijzen zijn niet kinderachtig nee.quote:Op maandag 1 november 2021 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam in Boedapest langs een lego winkel. het was awesome.
Maar zo duur
Je had je eigen vergeetachtigheid voorzien.quote:Op maandag 1 november 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
O nee, had hem in m'n favorieten gezet
https://www.drogist.nl/on(...)mousse.htm?merk=6505
Mij kennende staat ie drie keer tussen de favorieten.quote:Op maandag 1 november 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had je eigen vergeetachtigheid voorzien.
Mwah, beetje.quote:Op maandag 1 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben met een kuttekst bezig dus ik zit te WOGgen. Valt het op?
ik merk geen verschilquote:Op maandag 1 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben met een kuttekst bezig dus ik zit te WOGgen. Valt het op?
jahoor, al ben ik eenquote:Op maandag 1 november 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet nu hetzelfde als de lui die dit vragen bij Lego, dat heb je door?
Mwah die glitters zitten vastgekoekt op de bodem, je bent niet ineens Edward Cullen ofzo.quote:Op maandag 1 november 2021 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jahoor, al ben ik eenwel vergeten.
prima dat je het doet hoor maar ben oprecht verbaasd dat een volwassen vrouw zich met glitters en (in veel mindere mate bijzonder/boeiend) mierzoete douchegel wast
ah okquote:Op maandag 1 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah die glitters zitten vastgekoekt op de bodem, je bent niet ineens Edward Cullen ofzo.
In praktijk merk je overigens niets van die glitters, da's meer een laagje onderin de fles wat je ziet, verder niet echt.quote:Op maandag 1 november 2021 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jahoor, al ben ik eenwel vergeten.
prima dat je het doet hoor maar ben oprecht verbaasd dat een volwassen vrouw zich met glitters en (in veel mindere mate bijzonder/boeiend) mierzoete douchegel wast
Sad.quote:Op maandag 1 november 2021 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik gebruik alleen ph neutrale douchegel zonder parfum e.d. SaaiMaar anders heb ik zo snel uitslag.
Voor een toetje is altijd plaatsquote:
ze brachten het alsof je gelijk een glitter douche had genomen, vandaarquote:Op maandag 1 november 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk merk je overigens niets van die glitters, da's meer een laagje onderin de fles wat je ziet, verder niet echt.
quote:
Neequote:Op maandag 1 november 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet voor een heel klein puntje chocoladetaart?
Feestelijk.quote:Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel dit soort spul in de badkamer staan, maar dat is vooral voor de sier
[ afbeelding ]
O nee, misschien is dat de bedoeling, maar daar falen ze nogal in. En anders spoel je dat toch weer van je af.quote:Op maandag 1 november 2021 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ze brachten het alsof je gelijk een glitter douche had genomen, vandaar
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
NeeNou en dan weten jullie wel hoe vol ik zit.. want chocolade en toetjes
Glitterende Gerriesquote:
Skittles.quote:Op maandag 1 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb inspiratie nodig: Snacks voor in het vliegtuig. Liefst zoiets als nootjes zodat ik m'n mondkapje niet 4u aan een stuk op hoef te houden
Oh ja, hoe lang moet je in quarantaine?quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
1 voordeel heeft die thuis quarantaine wel: ik kan tijdens het werk op een extra scherm de koppenbergcross volgen
zak nootjes, op elk nootje ene minuut kauwenquote:Op maandag 1 november 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zoek inderdaad iets dat ik zo'n 4u lang kan eten
minimaal 7 dagen vanaf begin klachten, maar goed dat is een beetje grijs gebied wanneer het echt begon. en dan zeggen ze 48 uur koortsvrij en 24 uur klachtenvrij.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, hoe lang moet je in quarantaine?
Kauwgomquote:Op maandag 1 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb inspiratie nodig: Snacks voor in het vliegtuig. Liefst zoiets als nootjes zodat ik m'n mondkapje niet 4u aan een stuk op hoef te houden
Lekker duidelijk allemaal.quote:Op maandag 1 november 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minimaal 7 dagen vanaf begin klachten, maar goed dat is een beetje grijs gebied wanneer het echt begon. en dan zeggen ze 48 uur koortsvrij en 24 uur klachtenvrij.
M&M`squote:Op maandag 1 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Gelijk je baas even gebeld. Je hebt morgen een gesprek.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
1 voordeel heeft die thuis quarantaine wel: ik kan tijdens het werk op een extra scherm de koppenbergcross volgen
Ah de NSB is er ook weerquote:Op maandag 1 november 2021 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk je baas even gebeld. Je hebt morgen een gesprek.
Gewoon die 24uur klachtenvrij aanhouden, gaat toch om besmettelijkheid.quote:
ja dat zei ik een tijdje terug ook alquote:Op maandag 1 november 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Hoe cool is dit dan, veerboot naar Noorwegen vanuit NL
https://www.nu.nl/economi(...)-naar-noorwegen.html
Dat vond Fles ook al.quote:Op maandag 1 november 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
een zak chips?quote:Op maandag 1 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Oh, spuit 11quote:Op maandag 1 november 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zei ik een tijdje terug ook al
ja, die begindatum is wel erg vaag, dus ik hou me maar aan die 48 en 24 uur.quote:
Eemshaven is wel randje Nederland hoorquote:Op maandag 1 november 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Om de hoek is anders, maar hey, dichterbij dan de alternatieven.quote:Op maandag 1 november 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eemshaven is wel randje Nederland hoor
Ja. Maar je kunt er gewoon met de trein komenquote:Op maandag 1 november 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eemshaven is wel randje Nederland hoor
Nou ja, "gewoon" is wel een groot woord. Volgens mij doe ik daar een uur of 5-6 over.quote:Op maandag 1 november 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt er gewoon met de trein komen
quote:Thailand versoepelt voor toeristen uit 63 landen
Toeristen uit 63 laagrisicolanden hoeven vanaf vandaag in Thailand niet meer in quarantaine. Ook Nederland is zo'n laagrisicoland. Bij aankomst moet wel een negatieve uitslag worden getoond van een PCR-test die maximaal 72 uur voor vertrek is afgenomen. Na aankomst volgt een nieuwe test, waarvan de uitslag in een speciaal hotel moet worden afgewacht.
Die gaan gewoon komen hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef Koen66 het volgende:
https://www.google.com/am(...)ijk-via-rechter.html
Allemaal naar Thailand.quote:
Kon erger I guess?quote:
Ze hebben ons toch geholpen, dus wij hen nu ookquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaan gewoon komen hoor.
Komen gewoon met Sinterklaas mee op de boot straks. Elk kindje een ingepakte Afghaan mee naar huis.quote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef Koen66 het volgende:
https://www.google.com/am(...)ijk-via-rechter.html
Als de Taliban ze laten gaan tenminstequote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan er waarschijnlijk ook nog voor betalenquote:Op maandag 1 november 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de Taliban ze laten gaan tenminste
Veel plezier met jullie nieuwe aankoopquote:Op maandag 1 november 2021 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
We gaan er waarschijnlijk ook nog voor betalen
Ik zag vanmorgen 5 pakjes chocomel in de kelder die 2 maanden over datum waren, die heb ik kunnen wegkiepenquote:
Tuurlijk, plus extended familyquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SMS afgh aan voor uw eigen gepersonaliseerde Afghaanquote:Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier met jullie nieuwe aankoop![]()
bederft dat?quote:Op maandag 1 november 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen 5 pakjes chocomel in de kelder die 2 maanden over datum waren, die heb ik kunnen wegkiepen
Blij op je nieuwe stekkie?quote:Op maandag 1 november 2021 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even naar de Appie. De wat nu de dichtsbijzijnde supermarkt is
het rook niet slecht, maar het was wel al wat geschift, dus ik heb het risico niet durven nemenquote:
Wel weer eens wat anders dan douchegel.quote:Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier met jullie nieuwe aankoop![]()
Ah, de covids heeft je reuk dus niet aangetast?quote:Op maandag 1 november 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het rook niet slecht, maar het was wel al wat geschift, dus ik heb het risico niet durven nemen
Leuk voor op het dressoirquote:Op maandag 1 november 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer eens wat anders dan douchegel.
minder zoet en zonder glitters waarschijnlijk..quote:Op maandag 1 november 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer eens wat anders dan douchegel.
nee, ik ruik en proef wel nog normaalquote:Op maandag 1 november 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, de covids heeft je reuk dus niet aangetast?
dat snap ik dan wel jaquote:Op maandag 1 november 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het rook niet slecht, maar het was wel al wat geschift, dus ik heb het risico niet durven nemen
Nu nog niet. De helft van mijn spullen staan nog op mijn oude adres, maar alles komt uiteindelijk wel goed hoorquote:
Klontjes.quote:Op maandag 1 november 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder zoet en zonder glitters waarschijnlijk..
Niet gedacht dat dit hier een topickill zou zijnquote:
Het valt me een beetje tegen, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet gedacht dat dit hier een topickill zou zijn
ook wel een erg korte topickill.quote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet gedacht dat dit hier een topickill zou zijn
Moeten wij raden?quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen. Met hoeveel chocola zal ik thuiskomen?
Ja.quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
met welk vervoersmiddel ga je?quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
tot ze niet meer hebbenquote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
hmm, dat beperkt het aantal kilo's wel. en er moeten natuurlijk ook nog andere boodschappen mee..quote:
Ik durf al niet eens meer m'n bonuskaart te gebruiken want wat zal AH wel niet denken.quote:Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef mschol het volgende:
en als je denkt geen zin in, denk dan aan alle chocolade die je kan kopen en opeten
@Haagsquote:
Ik gebruik meerdere bonuskaarten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf al niet eens meer m'n bonuskaart te gebruiken want wat zal AH wel niet denken.
Slim!quote:Op maandag 1 november 2021 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik meerdere bonuskaarten.
Om die schelmen een loer te draaien! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 1 november 2021 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik meerdere bonuskaarten.
Ja sowieso, maar dat kost dus ook weer ruimte die ik voor chocola had kunnen gebruiken.quote:Op maandag 1 november 2021 14:52 schreef Karzai het volgende:
Neem ook je ook wat andijvie mee voor de caafs dan valt het niet zo op
1 ding: ¤¤¤quote:Op maandag 1 november 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf al niet eens meer m'n bonuskaart te gebruiken want wat zal AH wel niet denken.
andijvie in je mond, meer chocolade in de tasquote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar dat kost dus ook weer ruimte die ik voor chocola had kunnen gebruiken.
Dat is wel liev.quote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet wel zegeltjes sparen voor BB natuurlijk.
Laatst ook al toch?quote:
er zijn ook wel huizen.. alleen in het verkeerde segmentquote:Op maandag 1 november 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
wel ja joh. iedereen klaagt dat de huizenmarkt zo overspannen is.
En mn pa appt tussen neus en lippen: oh ja, we hebben weer een huis gekocht, we gaan naar België verhuizen
De lamp was niet compleetquote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
Halve dag meetings weer gehad. Nog wat gemist hier
Mij.quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
Halve dag meetings weer gehad. Nog wat gemist hier
Dus nu moet ballie wachten op de andere helft vanuit China?quote:
Jaquote:Op maandag 1 november 2021 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu moet ballie wachten op de andere helft vanuit China?
Het antwoord op je vraag is... ja.quote:
goedzoquote:Op maandag 1 november 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkadvies wordt aangescherpt
Gezellig johquote:
Whoop whoopquote:
Of over eten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel een erg korte topickill.
we kunnen het beter over gerries hebben als we geen topickill willen
Jawel. Eentje was met broodjes en wrapsquote:
Ja naar maximaal 2 dagen in de week op kantoor. Dat zit ik nu ook al.quote:Op maandag 1 november 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkadvies wordt aangescherpt
kwiloweenquote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef kwiwi het volgende:
Omg ik moest net lachen en er kwam echt zo'n heksenlach uitSchrok er zelf van
![]()
Jeej, 1 dag erafquote:Op maandag 1 november 2021 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja naar maximaal 2 dagen in de week op kantoor. Dat zit ik nu ook al.
mijn werkgever is erg regeringsvolgendquote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Maar volgen jullie werkgevers dat advies dan ook op eigenlijk?
Ja. Als groot bedrijf kan je de negatieve publiciteit niet veroorloven dat je tegen het advies in gaatquote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Mijn huidige wel, mijn vorige vond dat collega's 5 dagen naar kantoor moesten komen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit nu op 1 keer per 2 weken. Vindt het wel bestquote:
ja, al is thuiswerken logistiek gezien niet te doenquote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Bij ons doen ze ditquote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Raar wel voor BV Nederland.quote:
Was ook maar grapje, wij luisteren zelfs naar de Amerikaanse ambassade als ze dat echt nodig vinden, zowel met of zonder goedkeuring/medeweten vanuit Den Haag, laat staan dat we naar Den Haag zelf niet luisteren.quote:
Dat klinkt niet perse positief.quote:Op maandag 1 november 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ook maar grapje, wij luisteren zelfs naar de Amerikaanse ambassade als ze dat echt nodig vinden, zowel met of zonder goedkeuring/medeweten vanuit Den Haag, laat staan dat we naar Den Haag zelf niet luisteren.
het is ook stralend weer buitenquote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
Het zou droog blijven tot vannacht(volgens het weerbericht op m'n telefoon)
Waarom zie ik een hele stapel regenwolken
Is het ook niet, op sommige gebieden is Nederland best wel een heel klein kaboutertje met een piepstemmetje in het struikgewas.quote:Op maandag 1 november 2021 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet perse positief.
Niet waar ik op doelde, maar ik heb geen zin in gedraaikont tot er weer hard geroepen wordt dat ik niet kan lezen, dus laat maar.quote:Op maandag 1 november 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het ook niet, op sommige gebieden is Nederland best wel een heel klein kaboutertje met een piepstemmetje in het struikgewas.
Ik heb een dansend IJsdraakje gevonden.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet waar ik op doelde, maar ik heb geen zin in gedraaikont tot er weer hard geroepen wordt dat ik niet kan lezen, dus laat maar.
Klopt wel aardig.quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een dansend IJsdraakje gevonden.
[ afbeelding ]
Stralende lucht hierquote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
Nou doe mij ook maar een bordje danquote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Strak Chili con Carne.
Hier wordt dus van ma t/m vr gekookt en mag je mee eten als je dat wilt. ( Voor ¤ 3,50 )
Gaan we lekker bij Boom eten.quote:
dit, het regent hierquote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
Ik lust geen chiliconcarne (miemiemiehiemie)quote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust geen chiliconcarne (miemiemiehiemie)
Ja, sorry.. ik lust best veel, maar dat is net het ene wat ik niet lustquote:
GATVERDAMMEquote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Bruine bonen, rul gebakken gehakt, een kwezelig uitje en wat vage kruiden, dat lust toch iedereen?
Mais en ananas doe ik er ook bij.quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Bruine bonen, rul gebakken gehakt, een kwezelig uitje en wat vage kruiden, dat lust toch iedereen?
quote:Op maandag 1 november 2021 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mais en ananas doe ik er ook bij.
Bruine bonenquote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Dan is het dus ui con carne of wat?quote:Op maandag 1 november 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
bruine bonen hoef ik er niet bij trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |