SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat te kijken wat hier hue aan wasquote:Op maandag 1 november 2021 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard zelf bouwen en dan hue led strips erop?
quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat hier hue aan was
quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat hier hue aan was
Je vergat:quote:Op maandag 1 november 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de maandag is nog niet klaar met jou!
Leugens, die zijn vrij vandaag.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
Hmm ja moet nog wat verder googelen. 200 euro is wel een ander bedrag natuurlijk
quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Gefilterd op minder positieve reacties, staan ook betere bij.
Ik heb dus gewoon géén wensen op het moment.quote:
Hier verhogen ze de prijzen met black friday and doen dan alsof er korting op isquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie schuilkelders in de buurt?
Volgens mij hebben ze Mediamarkt daar hier ook wel eens op 'betrapt' met die zogenaamde BTW-kortingsactie.quote:Op maandag 1 november 2021 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier verhogen ze de prijzen met black friday and doen dan alsof er korting op isWas een paar jaar terug onderzocht.
België?quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik naartoe moet vluchten
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie schuilkelders in de buurt?
Sommige vrouwen worden daar heel gelukkig van.quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, m'n dagcrčme is bijna op, maar da's niet perse "leuk" shoppen.
...en als bunkers mogen, is een rukbunker dan niet genoeg?quote:Op maandag 1 november 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?
oeh, gezellig je gaat buurten bij een fokker?quote:Op maandag 1 november 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...en als bunkers mogen, is een rukbunker dan niet genoeg?
Sommige mannen ook. Ik daarentegen niet echt, het is vooral dat ik niet wil rondlopen als een vettige puistenkop.quote:Op maandag 1 november 2021 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden daar heel gelukkig van.
Ik ben er zelf één, dus ehhhh.quote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, gezellig je gaat buurten bij een fokker?
Een bunker wel denk ik. Ik kan naar de metro en er is een ondergrondse parkeergarage vlakbijquote:Op maandag 1 november 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ouwe huis wel ouwe bunkers, voldoet dat?
Ja, gewoon iets wat je nodig hebt, zoals shampoo en zeep etc. Het is raar om daar enthousiast van te worden, vind ik.quote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Ik daarentegen niet echt, het is vooral dat ik niet wil rondlopen als een vettige puistenkop.
Ja hoorquote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ondergrondse parkeergarage aan de overkant, geldt dat?
Speciaal voor d'n kerel natuurlijk.quote:
Had je een koptelefoon op dan? Het ging nogal tekeer!quote:Op maandag 1 november 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had niet door dat het gisteravond zo heeft geregend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |