Kan ik me goed voorstellen, op de console is het niet echt om over naar huis te schrijven, al schijnt ie op de current gen vrij soepel te lopen. Kan hier niet over meepraten overigens, heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had bij launch nog een PS4 en niet eens een pro, dus dat was never nooit goed gegaan. Nu met de PS5 wil ik t wle proberen, maar dan wacht ik liever op de PS5 update ook nog. Alleen wanneer die onderhand eens komt......
Dat precies.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De main quests zijn idd wel tof, maar voor de rest is het een lege, saaie, doodse, oppervlakkige wereld die totaal niet uitnodigd om te exploren.
Wat ik wel heb bij zo'n beetje alle andere RPG's en open wereld games.
Op de PS5 draaide hij destijds prima, zag er (iig wat betreft de main quests) mooi uit, maar ik kon me er na 15 uur niet meer doorheen slepen door die genoemde minpunten.
Kijk, technische tekortkomingen en bugs en dergelijke zijn prima op te lossen met patches, maar of dat ook voor de rest van de tekortkomingen geldt?
Zeker, begin dit jaar via Gamepass. Prima duistere mysterieuze game met aardige puzzels. Verwacht geen 'beste ooit', typische 7 game voor tussendoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:36 schreef Houniet het volgende:
Mensen hier al The Medium geprobeerd?
Ben het gedeeltelijk met je eens hoor. Want idd de stad zelf is soms wat leeg. En het helpt ook niet dat je autos in het niks ziet verdwijnen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De main quests zijn idd wel tof, maar voor de rest is het een lege, saaie, doodse, oppervlakkige wereld die totaal niet uitnodigd om te exploren.
Wat ik wel heb bij zo'n beetje alle andere RPG's en open wereld games.
Op de PS5 draaide hij destijds prima, zag er (iig wat betreft de main quests) mooi uit, maar ik kon me er na 15 uur niet meer doorheen slepen door die genoemde minpunten.
Kijk, technische tekortkomingen en bugs en dergelijke zijn prima op te lossen met patches, maar of dat ook voor de rest van de tekortkomingen geldt?
Die bestaat nog nietquote:Op woensdag 24 november 2021 18:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb alleen de ps5 versie gespeeld
Precies dat.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bestaat nog niet
Je hebt de PS4 versie op een PS5 gespeeld
Ik wacht op de PS5 versie.
Ik heb er bijna net zoveel hoop op als dat Bloodlines 2 nog eens uitkomt.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Precies dat.
Ik heb vergelijkingen met de Xbox One versie (op Series X) en de PC versie gezien.
Die zien er al een stukje voller uit dan de PS4 versie (op de PS5).
Ach, wie weet komt het vanzelf nog wel.
Je je snapte vast wat ik bedoeldequote:Op donderdag 25 november 2021 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bestaat nog niet
Je hebt de PS4 versie op een PS5 gespeeld
Ik wacht op de PS5 versie.
quote:Op donderdag 25 november 2021 12:27 schreef Divje het volgende:
Het is wel een wereld van verschil wb Cyberpunk, de vrijwel lege wereld op de PS5 ivm een vrij levendige wereld op de PS4 Pro
#wereld
Komt uit de replay-mode waarin allerlei after-effects zijn toegevoegd. Sowieso YouTube-filmpjes met schreeuwerige titels waarbij de helft van de woorden in caps lock is geschreven moet je doorgaans met een korrel zout nemen. Desalniettemin wel tof gedaan en veel mensen 'beetgenomen' waaronder enkele grote namen uit de industrie.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:47 schreef Elan het volgende:
(PS5) WAIT.. Are we sure RIDE 4 in FIRST PERSON isn´t Real Life? | Ultra Realistic GAMEPLAY [4K HDR]
Ziek hoor.
Zeker had al ff reguliere gameplay gekeken, dat was net wat minder realistisch. Maar desalniettemin indrukwekkende graphics.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Komt uit de replay-mode waarin allerlei after-effects zijn toegevoegd. Sowieso YouTube-filmpjes met schreeuwerige titels waarbij de helft van de woorden in caps lock is geschreven moet je doorgaans met een korrel zout nemen. Desalniettemin wel tof gedaan en veel mensen 'beetgenomen' waaronder enkele grote namen uit de industrie.
https://www.pcgamer.com/ride-4-gameplay-real/
Volgens mij doet de PS5 gewoon de PS4 Pro versie.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Scheelt dat dan echt zoveel, dat de wereld op de PS4 Pro zoveel levendiger is dan op de PS5?
Xbox genotquote:Op donderdag 25 november 2021 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij doet de PS5 gewoon de PS4 Pro versie.
Maar check ff xboxSX vs ps5:
(mocht ie niet werken, vanaf 3:30)
Ik vind t ook in de X-BOX beelden verre van een "crowded bustling city", maar t verschil met PS5 is wel groot ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij doet de PS5 gewoon de PS4 Pro versie.
Maar check ff xboxSX vs ps5:
(mocht ie niet werken, vanaf 3:30)
Ik heb nu ook maar de 2tb besteld voor de actie voorbij is en ik spijt krijg. Er komen veel vette ps5 games uit volgend jaar. Alvast voorbereiden op februari met Sifu, horizon en elden ring.quote:Op maandag 22 november 2021 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Net geïnstalleerd. Piece of cookie. Wel aan te raden
Jup,quote:Op donderdag 25 november 2021 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook in de X-BOX beelden verre van een "crowded bustling city", maar t verschil met PS5 is wel groot ja.
Zelfs dan nog 50-60 euro te duur.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:48 schreef DKUp het volgende:
Belachelijk dat COD Vanguard en Battlefield 2042 niet eens 50-60 euro zijn voor de PS5
Godver, net vorige week Mortal Shell aangeschaftquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:29 schreef 2dope het volgende:
'Godfall en Mortal Shell PS Plus-games van december'
quote:Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hij is op de 5 leger dan op de 4?
Da's wel heel raar
Vond het ook raar maar het is toch echt zoquote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Scheelt dat dan echt zoveel, dat de wereld op de PS4 Pro zoveel levendiger is dan op de PS5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |