Ja dat klopt. Bedoelde meer of er specifieke maatregelen zijn die de verspreiding remmen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is iedereen ofwel besmet geweest ofwel gevaccineerd
Als nog moet je dan weer nieuw personeel aannemen enzovoort. Stel je hebt een fabriek en 40% van je personeel die de fabriek draaiende houdt mag niet werken vanwege geen QR-code. Dan kan je ze wel ontslaan als dat mag maar dan heb je niet ineens een nieuw blik mensen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:57 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er in de wijziging staat. Wat gebeurd er als je dan dus echt niet kan werken? Krijg je dan nog wel je salaris, mag je baas je dan ontslaan etc?
Dat dus. Raakt wel miljoenen mensen.quote:
De officiële cijfers kloppen waarschijnlijk niet omdat veel Britten zich alleen testen met behulp van de lateral flow tests en die niet mee worden geteld. Volgens ZOE zijn de besmettingscijfers twee keer zo hoog.quote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel mooi dat het daalt in de UK. Specifieke oorzaak bekend?
Vind ik wel lastig. Maar met het niet vaccineren nemen ze een risico met hun eigen gezondheid en een ziekenhuisopname kost de overheid ook superveel. Er mag daar wel meer druk op.quote:
Ik werk veel met arbeidsmigranten Polen Roemenen Hongaren Bulgaren. Kan goed geloven dat 95% niet gevaccineerd is.quote:Op maandag 1 november 2021 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Die eventuele coronapas op de werkvloer gaat in de praktijk natuurlijk ook zwaar genegeerd worden door werkgevers.
Niet alleen aan jou, meerdere mensen posten zoiets en dus wilde ik juist niet één persoon quoten. Het is niet dat ik dat niet zou durven ofzo, hoorquote:Op maandag 1 november 2021 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je me quote, want no way dat deze niet aan mij is gericht.
Daar ga ik niet van uit. Verre van zelfs.
Maar weet je dat mensen om verschillende redenen ziek kunnen worden of sterven? Het nare is, dat het er net zo bij hoort als het leven zelf.
Je kunt niet alles voorkomen of maakbaar maken. Stop met die gedachte.
C'est la vie, ey.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 1 november 2021 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Sterven er veel zwakkeren/ouderen met vaccinatie aan corona eigenlijk? Komen ze überhaupt op de IC? En zouden ze dat dan ook niet gekomen zijn door bijvoorbeeld griep?
Trololloloquote:Op maandag 1 november 2021 11:03 schreef hollandia02 het volgende:
Vermoedelijke extra coronamaatregelen uitgelekt: horeca dicht vanaf 18:00 en meer
Er zijn zojuist een aantal maatregelen uitgelekt die waarschijnlijk vanaf woensdag 3 november zullen gelden. Let op: niks is nog officieel bekend gemaakt! Dinsdag 2 november zullen de Jonge en Rutte tijdens de persconferentie de extra coronamaatregelen aankondigen.
Dit zijn de maatregelen die waarschijnlijk vanaf woensdag 3 november zullen ingaan:
– Horeca moet vanaf 18:00 sluiten
– Mondkapjes worden verplicht in openbare ruimtes zoals winkels en het openbaar veroer
– Sport evenementen worden weer beperkt, zonder publiek
– Alle festivals en evenementen gaan niet meer door
– Maximaal 4 mensen mogen thuis ontvangen, exclusief familie
– 1.5 meter maatregel gaat weer in
Valse tussenstandquote:Op maandag 1 november 2021 11:03 schreef hollandia02 het volgende:
Vermoedelijke extra coronamaatregelen uitgelekt: horeca dicht vanaf 18:00 en meer
Er zijn zojuist een aantal maatregelen uitgelekt die waarschijnlijk vanaf woensdag 3 november zullen gelden. Let op: niks is nog officieel bekend gemaakt! Dinsdag 2 november zullen de Jonge en Rutte tijdens de persconferentie de extra coronamaatregelen aankondigen.
Dit zijn de maatregelen die waarschijnlijk vanaf woensdag 3 november zullen ingaan:
– Mondkapjes worden verplicht in openbare ruimtes zoals winkels en het openbaar veroer
Grappig dat die link niet verwijst naar die grafiek. Of dat 'overhead' of 'bedrijfskosten' op die pagina niet voorkomen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh..buiten een dip tijdens de economische crisis na 2008 zitten we alweer ruim boven de bezetting van voor 2010
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)tor-zorg-en-welzijn-
Overhead? Die is zo'n 2,5%
[ afbeelding ]
Dat is geen bron, kom met een fatsoenlijke bron.quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://leefspiritueel.nu(...)-vanaf-1800-en-meer/
Je vindt het een lastige overweging of iemand zijn brood weggenomen zou moeten worden om tot vaccinatie te dwingen?quote:Op maandag 1 november 2021 11:01 schreef Momo het volgende:
Vind ik wel lastig. Maar met het niet vaccineren nemen ze een risico met hun eigen gezondheid en een ziekenhuisopname kost de overheid ook superveel. Er mag daar wel meer druk op.
We zullen zien morgen. Zeg niet dat ze het niet zouden durven.quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is geen bron, kom met een fatsoenlijke bron.
Gaan ze niet durven.quote:Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
We zullen zien morgen. Zeg niet dat ze het niet zouden durven.
Banwaardig deze post.quote:Op maandag 1 november 2021 11:03 schreef hollandia02 het volgende:
coronavirus is dus opeens de belangrijkste factor geworden?quote:Op maandag 1 november 2021 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een besmettelijk virus waardoor mensen (soms) onnodig zwaar letsel oplopen of sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |