Zal me niks verbazen als de horeca eind november weer helemaal dicht moet. Winkels weer alleen click&collect. Grenzen dicht m.u.v. noodzakelijke reizen, hoogstens dat ze de scholen wel open houden en ik denk ook niet dat er nog een avondklok gaat komen.quote:Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met dit tempo wordt eind november weer een lockdown aangekondigd. Dan zou zelfs dat wellicht te laat zijn om snel het tij te keren.
Ook hier goed te zien:quote:Op maandag 1 november 2021 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
De stijging zit hem dus met name weer in de opnames Kliniek. Stijging IC is te vergelijken met vorige week maandag.
Ik vrees er ook voor. En dan heb je de rapen gaar.quote:Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met dit tempo wordt eind november weer een lockdown aangekondigd. Dan zou zelfs dat wellicht te laat zijn om snel het tij te keren.
Dit ziet er dan wel weer voorzichtig positief uit.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Mondkapjesplicht..... Dat moet toch weer eerst een officieel wetgeving gaan worden? Duurt dan ook weer weken, dus zal wel een advies worden.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En mondkapjes. Maar het blijft gekut in de marge. Of je gaat nu ingrijpen of je laat het lopen. Deze uiterst beschamende exercitie is nodeloos schade veroorzaken.
Als we dat soort dingen dingen blijven doen kan je beter heel de bevolking prozac opsturen ipv zelftesten.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de horeca eind november weer helemaal dicht moet. Winkels weer alleen click&collect. Grenzen dicht m.u.v. noodzakelijke reizen, hoogstens dat ze de scholen wel open houden en ik denk ook niet dat er nog een avondklok gaat komen.
Mja, als al die dingen inderdaad gebeuren zijn we dus niet veel opgeschoten het afgelopen jaar.
Vraag is voor hoe lang. De ic-cijfers hebben altijd opgetrokken met de kliniekcijfers. Zie niet in waarom dat nu opeens drastisch anders gaat worden.quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit ziet er dan wel weer voorzichtig positief uit.
De hele coronawet staat nog. Waar dat geklets in de media vandaan komt is mij volstrekt onduidelijk.quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mondkapjesplicht..... Dat moet toch weer eerst een officieel wetgeving gaan worden? Duurt dan ook weer weken, dus zal wel een advies worden.
Slordig hoor, ze hebben nog steeds het niveau onder waakzaam niet toegevoegd.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Debieltje Marino.quote:Op maandag 1 november 2021 13:26 schreef Oliver23 het volgende:
Ach, het Red Team is gestopt..... vreselijk nieuws.
Nooit meer dit soort tweets
[ afbeelding ]
ik vind het al met al ook meevallen maar ja de capaciteit is wel minimaal op de ICquote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En mondkapjes. Maar het blijft gekut in de marge. Of je gaat nu ingrijpen of je laat het lopen. Deze uiterst beschamende exercitie is nodeloos schade veroorzaken.
quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als we dat soort dingen dingen blijven doen kan je beter heel de bevolking prozac opsturen ipv zelftesten.
Ik verwacht dat het toch gewoon die kant op gaat en dat ze dan gaan roepen dat ze door middel van boosters er voor gaan zorgen dat het in 2022 echt beter gaat worden; dan krijgen we weer een mooie zomer.quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als we dat soort dingen dingen blijven doen kan je beter heel de bevolking prozac opsturen ipv zelftesten.
Wellicht wel weer even uit de filecrisisquote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar morgen gaan we het thuiswerkadvies aanscherpen. Dat gaat ons uit deze crisis helpen!
Wat is nou twee jaar op een mensenleven? Ik hoor steeds meer gevaccineerden wappietaal uitslaan de laatste maanden.quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad? Ernstige complicaties zijn gewoon minder aanwezig..quote:Op maandag 1 november 2021 13:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vraag is voor hoe lang. De ic-cijfers hebben altijd opgetrokken met de kliniekcijfers. Zie niet in waarom dat nu opeens drastisch anders gaat worden.
[ afbeelding ]
Kinderen van nu zijn straks niks anders meer gewend dan een winter waar je vrijwel niks kan. Best treurig.quote:Op maandag 1 november 2021 13:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat is nou twee jaar op een mensenleven? Ik hoor steeds meer gevaccineerden wappietaal uitslaan de laatste maanden.
Dus je bent het voor er ook maar iets bekend is al oneens, dat is weer een nieuw dieptepunt in de hetze.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eind november is dan rijkelijk laat inderdaad..quote:Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
De mondkapjes anders dan schoolinstellingen en OV staan niet in huidige wetquote:Op maandag 1 november 2021 13:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De hele coronawet staat nog. Waar dat geklets in de media vandaan komt is mij volstrekt onduidelijk.
Waarom dit soort doemdenk gedoe, wat heeft dat voor nut?quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de horeca eind november weer helemaal dicht moet. Winkels weer alleen click&collect. Grenzen dicht m.u.v. noodzakelijke reizen, hoogstens dat ze de scholen wel open houden en ik denk ook niet dat er nog een avondklok gaat komen.
Mja, als al die dingen inderdaad gebeuren zijn we dus niet veel opgeschoten het afgelopen jaar.
De vaccinatiegraad is nauwelijks veranderd sinds september.quote:Op maandag 1 november 2021 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad? Ernstige complicaties zijn gewoon minder aanwezig..
De absolute details weten we niet, maar de grove strekking al wel een kleine week..quote:Op maandag 1 november 2021 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je bent het voor er ook maar iets bekend is al oneens, dat is weer een nieuw dieptepunt in de hetze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |