SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 1 november 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Deze kopen;
https://prolucainteriors.(...)ategorie=geurkaarsen
550 voor geurkaarsenquote:Op maandag 1 november 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Deze kopen;
Ik wíst dat ze belachelijk duur gingen zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Deze kopen;
Lekker concreet.quote:Op maandag 1 november 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
BENODIGDHEDEN
1 rol bladerdeeg
peren
HOEVEEL PEREN
Ik denk dat het verwengehalte van die kaarsen erg laag zal zijn, elke keer zou ik denken dat ik eurobiljetten in de fik steek.quote:Op maandag 1 november 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe verwennen
Gewoon conference denk ik dan. Maar ik heb autisme ofzo want ik trek zulke instructies heel slecht.quote:Op maandag 1 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker concreet.
En welke peren?
Hoeveel zout moet er bij pannenkoekenbeslag? Groenquote:Op maandag 1 november 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
BENODIGDHEDEN
1 rol bladerdeeg
peren
HOEVEEL PEREN
Zijn ze nog mee bezig, waarschijnlijk eind van de week op zijn vroegstquote:Op maandag 1 november 2021 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]En nu word je hopelijk voor morgen ingepland?
Die ken ik nietquote:
Nee woensdag.quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel zout moet er bij pannenkoekenbeslag? Groen
Meteen antwoord op de vraag 'Wie kent 'm niet?'.quote:
Wat slechtquote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ze nog mee bezig, waarschijnlijk eind van de week op zijn vroegst
Je verhuizing bos?quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Pietquote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen antwoord op de vraag 'Wie kent 'm niet?'.
quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ruiken ze ook wel een beetje, die blauwe geeft een vette zwangere lucht die slaat echt je ogen dicht tot dikke tranen aan toe, maar hij is wel mooiquote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het verwengehalte van die kaarsen erg laag zal zijn, elke keer zou ik denken dat ik eurobiljetten in de fik steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |