Die nemen ze mee en laten ze stickers uitdelen:quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef Olga het volgende:
[..]
En hun kinderen dan? Want ze schrijven dat ze allemaal kinderen hebben? Laten ze die telkens alleen?
omfg....quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De nemen ze mee en laten ze stickers uitdelen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die nemen ze mee en laten ze stickers uitdelen:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het raar vinden als ze dat niet doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:24 schreef K21 het volgende:
Gaan de usual suspects ook weer streamen? Dan neem ik bij het boodschappen halen zo even de nodige versnaperingen mee om te kunnen nuttigen tijdens het kijken.![]()
(Als ze niet al voor 19:00 op het bureau zitten.)
Hoeven ze iig niet met zn 20en in een bushokje te staan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als ze dat niet doen
Hope soquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:24 schreef K21 het volgende:
Gaan de usual suspects ook weer streamen? Dan neem ik bij het boodschappen halen zo even de nodige versnaperingen mee om te kunnen nuttigen tijdens het kijken.![]()
(Als ze niet al voor 19:00 op het bureau zitten.)
Ze verwachten blijkbaar nogal wat.quote:
Ja, het waterkanon staat gereed!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:33 schreef NoCigar het volgende:
Het waterkanon.
Waarom?
WAAROM?
Het waterkanon.
Wow!! Wordt dus echt spannend straksquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze verwachten blijkbaar nogal wat.
Ik kom net zelf uit de stad, nam de tram naar huis. Zag een waterkanon langsrijden (richting het Spui), verder behoorlijk wat ME busjes en politie.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ben van mening dat je het beste corona kunt ontkennen als je het zelf hebt opgelopen.
Niet zo heel gek gezien alle dreigende berichten op Telegram:quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze verwachten blijkbaar nogal wat.
Ik kom net zelf uit de stad, nam de tram naar huis. Zag een waterkanon langsrijden (richting het Spui), verder behoorlijk wat ME busjes en politie.
Heeft zo´n gast nou echt veel bereik dan of is het vooral bla bla bla en stoerdoenerij?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet zo heel gek gezien alle dreigende berichten op Telegram:
[ afbeelding ]
Rutte kun je altijd nog terugkijken als de demonstranten weggeregend zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:02 schreef Ireth het volgende:
Waterkanon![]()
Maar wel een dilemma nu... ga ik luisteren naar Rutte&Co en streams op mute, of andersom? Ik kan Irma helaas nog niet "verstaan"...
Wappies kijken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:02 schreef Ireth het volgende:
Waterkanon![]()
Maar wel een dilemma nu... ga ik luisteren naar Rutte&Co en streams op mute, of andersom? Ik kan Irma helaas nog niet "verstaan"...
Vooral blabla en stoerdoenerij. Maar de wappies delen er flink op los. En dit screenshot komt uit een telegramgroep met 42k leden. Er zullen altijd wel figuren bij zitten die dit serieus nemen. Daarnaast komen de defend knokploegen ook vanavond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft zo´n gast nou echt veel bereik dan of is het vooral bla bla bla en stoerdoenerij?
Naast dat dit soort berichten ongelooflijk dom zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |