Ja die zijn er al een tijdje, net als maphack en alle andere dingen die d2 leuk maakte.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja wss ga je dat steeds meer en meer krijgen...straks krijg je vast ook weer bots die runes gaan runnen
Tijd voor personal loot sowieso
leuk....of minder leuk?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja die zijn er al een tijdje, net als maphack en alle andere dingen die d2 leuk maakte.
ja zorgen dat je 10M hebt op lv 94quote:Op donderdag 4 november 2021 14:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb nu 5.8M gold..... wat moet ik er mee...ben lvl 85 nog steeds (ga nog af en toe dood)...Toch naar 94 gaan en dan gambelen? Of zijn er nog meer gambles die leuk zijn om te doen? Of het waard zijn?
ag van MrLama een filmpje van een gamble voor SoJ....dat is wel heel optimistisch hahaha
10M....eigenlijk moet ik dan ook nog wat Gheeds hebbenquote:Op donderdag 4 november 2021 14:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
ja zorgen dat je 10M hebt op lv 94
Ja dat is volgens mij het idee.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
10M....eigenlijk moet ik dan ook nog wat Gheeds hebbenOf niet? Nog nooit tegengekomen....
Misschien van iemand lenen tegen die tijd
En dan? Die amuletten gamblen toch?
Mooi...dat is wel een goed doel...10M en lvl 94....eerst maar eens lvl 94 dan...die 10M ben je zo met pindle runsquote:
Herkenbaar, ik heb inmiddels mijn mules flink vol zitten, maar tequote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef Jimbo het volgende:
kan ik iemand nog blijmaken met een IK Maul? Ik heb geloof ik 8 van die krengen en ze nemen veel plaats in
Wegdonderen net als ik hahahaquote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef Jimbo het volgende:
kan ik iemand nog blijmaken met een IK Maul? Ik heb geloof ik 8 van die krengen en ze nemen veel plaats in
Pff ik heb echt al legio pitruns gedaan met mijn ama en ik vind daar echt helemaal niets.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:40 schreef BEFEM het volgende:
Net 1 Pit run gedaan. Ohm gedropt
2 dagen geleden ook op precies dezelfde plek
Ik wil wel. Als men IK spul kwijt wil ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef Jimbo het volgende:
stuur maar een msg al je me online ziet dan stuur ik wat zooi doorquote:Op donderdag 4 november 2021 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil wel. Als men IK spul kwijt wil ik hou me aanbevolen!
Armor vooral
2 Ohm´s, Corona, Griswold Corona, 3x Tal armor (quote:Op donderdag 4 november 2021 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pff ik heb echt al legio pitruns gedaan met mijn ama en ik vind daar echt helemaal niets.
Lekkere vondstenquote:Op donderdag 4 november 2021 18:17 schreef BEFEM het volgende:
[..]
2 Ohm´s, Corona, Griswold Corona, 3x Tal armor (), mara's zo even uit m'n hoofd wat daar gedropt heeft. Met een sorc met +-600 mf en een merc met 240 mf.
Eigenlijk teveel mf maar het werkt tot nu toeMaar binnenkort ladder reset dus kak
Eind november begin december (Project 2 Diablo)quote:Op donderdag 4 november 2021 18:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lekkere vondsten
Wanneer ladder reset??
Kan met mijn ama bijna alles wel aan daar. Moet alleen lopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm ik kan dus wel naar Baal TP'en dat red ik wel...en dan ook naar rechtsachter in de hoek om een TP op te zetten...maar ik hoef niet te proberen die ruimte te clearen...laat staan zijn minions te bevechten
naj staff of tele amu mee, dan kan je wel warpenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan met mijn ama bijna alles wel aan daar. Moet alleen lopen.
Ja dat heb ik met Pally ook wel een tijdje gedaan, maar blijft toch minder optimaal dan sorc.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naj staff of tele amu mee, dan kan je wel warpen
Hahahaha jezus...dat is wel ernstig hahaha....heb je er wat van gezegd? Of later hem aangesproken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef Monolith het volgende:
Lol zit ik net in een meeting met een man of 40..gaat er iemand van mute af en hoor ik 'moo moo, moo moo moo'. Die was ondertussen hard aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |