Ja idd...Vind een Shako ipv SoJ en je bent al een heel stuk op weg...quote:Op maandag 1 november 2021 11:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat het dan verstandiger is om gewoon Hell te farmen en dan idd tegelijk kans te maken op andere zaken die je dan kunt ruilen. Dan verdien je netto het meeste SoJ-equivalenten per uur
Ja en die Vipermagi kreeg ik dan weer op Hell Meph dus ja...het is maar net je luck met RNGquote:Op maandag 1 november 2021 12:11 schreef Monolith het volgende:
Zo hoog mogelijk farmen (als je dat snel genoeg kunt iig) is altijd het beste als je ook trade.
Ik doe voor de aardigheid nog wel eens een paar NM runs heel af en toe in de hoop dat ik een Herald, Titans of Vipermagi krijg...maar dat is toch ijdele hoop.
Herkenbaar, ook hier 2 kids, mijn vrouw snapt het nooit als ik nog even die laatste mephrun afmaak, mijn dochter van 4 speelt dan lekker mee “neee mamaaa, papa kan nieeett, papa is druk met eindbazen!”quote:Op maandag 1 november 2021 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha was ook meer een gappie. Ik heb twee kinderen en een vrouw. Die zullen altijd eerst komen. Ook als dat betekent dat ik weken niet zou kunnen gamen enz. Daarbij heb ik altijd wel dat ik af en toe even niet game omdat het leuk moet blijven. Nou is dit wel een van de eerste spellen sinds lange tijd die ik weer avond na avond na avond speel. Wel erg leuk om weer zo bezig te zijn met een spel.
Hahaha ja leuk is dat he....je kinderen een beetje opzetten tegen de vrouwquote:Op maandag 1 november 2021 14:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook hier 2 kids, mijn vrouw snapt het nooit als ik nog even die laatste mephrun afmaak, mijn dochter van 4 speelt dan lekker mee “neee mamaaa, papa kan nieeett, papa is druk met eindbazen!”
en nog een white monarch erbij, die zocht ik ook al een goede lange tijdquote:Op maandag 1 november 2021 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De aanhouder wint, zullen we maar zeggen.
Ik ga eerst maar weer eens even weer flink doorstampen op het werk..dat geeft me dan weer de ruimte om als het me uitkomt wat te gamen onder werktijd.
Lekker manquote:Op maandag 1 november 2021 10:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tis happy hour vandaag denk ik, ik dacht na mijn 100ste andy/meph run, ik doe er nog stuk of 5 achteraan, dropt Andy bij run 103 een shako![]()
![]()
Wat er gebeurt is dat je de komende 6 maanden geen drops meer krijgtquote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nog een white monarch erbij, die zocht ik ook al een goede lange tijd
Dagje vandaag hoor
[..]
Lekker manDat is de enige die hier gewoon niet wil droppen
Geloof dat andy in de laatste maand 1x tals amu gegeven heeft en verder echt alleen troep en manald ringen. Dat kreng mag mij gewoon niet.
Kan niet wachten tot ik een enigma een keer kan maken, volgens mij gaat dan het spel pas echt goed open met mn pally, dat kreng sloopt alles
JEEEZUS en nog een grijze 4 socc monarch die droptWAT IS HET VANDAAG?
![]()
![]()
oeh oeh oeh en nog een 4soc flail voor m'n hoto. Jezus wat gebeurd hier
Toch snap ik die witte monarchs niet, daar heb ik er echt al 6 van gehad ofzo.quote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nog een white monarch erbij, die zocht ik ook al een goede lange tijd
Dagje vandaag hoor
[..]
Lekker manDat is de enige die hier gewoon niet wil droppen
Geloof dat andy in de laatste maand 1x tals amu gegeven heeft en verder echt alleen troep en manald ringen. Dat kreng mag mij gewoon niet.
Kan niet wachten tot ik een enigma een keer kan maken, volgens mij gaat dan het spel pas echt goed open met mn pally, dat kreng sloopt alles
JEEEZUS en nog een grijze 4 socc monarch die droptWAT IS HET VANDAAG?
![]()
![]()
oeh oeh oeh en nog een 4soc flail voor m'n hoto. Jezus wat gebeurd hier
je moet dan ook vaak rerollen om 35% te krijgen hequote:Op maandag 1 november 2021 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch snap ik die witte monarchs niet, daar heb ik er echt al 6 van gehad ofzo.
Sterker nog m'n ama draagt gewoon een spirit op main en weapon swap, omdat het kan.
Haha m'n main heeft 34%, de ander ergens in de 20, maar dat is toch meer voor cows als ik even laag in de ethereal Titan's zit. Moet zeggen dat de resists er ook niet superveel toe doen. Voor Baal heb ik toch het idee dat vooral thundergod's een flinke hap scheelt tegen Burning Souls.quote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je moet dan ook vaak rerollen om 35% te krijgen he
Je speelde hardcore toch? Hoe houd je die sorc dan in vredesnaam in leven?quote:Op maandag 1 november 2021 17:42 schreef Ferdii het volgende:
Ik twijfel een beetje wat te doen kwa andere chars, ik heb al een lvl 90 trap sin en 85+ sorc.
Ik merk dat de motivatie om een andere char te lvlen laag is, want sorc doet toch alles sneller met meer MF
Eigenlijk worden andere classes pas leuk met enigmaiemand tips? (Naast enigma farmen)
Eigenlijk heel simpel max resist en veel faster cast rate + energy shield & infinity merc.quote:Op maandag 1 november 2021 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je speelde hardcore toch? Hoe houd je die sorc dan in vredesnaam in leven?
ennn enn enn?quote:Op maandag 1 november 2021 21:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
50 meph runs gedaan...ga nu maar eens ID'en...ben benieuwd wat voor zooi het is
De ED is 156% dus das niet best (150-200%)quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De ED is 156% dus das niet best (150-200%)
Attacker takes dmg is 5...ook niet best (5-10)
Maar de MF is 49% dus bijna perfect![]()
Ikke is helemaaaaaaaaal blij
Ja dit maakt het het wel waard...zo is runs doen wel leukquote:
Check die link die ik neerzette, daar kan je verscjil zien tussen 300 en 450 mf (of welke getallen je ook wilt zien)quote:Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dit maakt het het wel waard...zo is runs doen wel leuk
Dit is echt wel een upgrade.
Maar ja om nou met 450% MF te gaan lopen...is wellicht ook een beetje veel of niet. Schijnt na 300% niet heel veel meer nut te hebben of wel?
Ja ik zag het ook in een filmpje...quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Check die link die ik neerzette, daar kan je verscjil zien tussen 300 en 450 mf (of welke getallen je ook wilt zien)
Het is een vrij low level item, door de toegenomen drop chance van allerlei hoger level spul wordt dat lagere spul wat naar de achtergrond gedrongenquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
https://dropcalc.silospen.com/item.php
Kan iemand mij uitleggen waarom ik via deze calculator het volgende er uit krijg voor Tal Rahsas Lidless Eye:
200 MF
Andy 1:905
Baal 1:892
Dia 1:896
300MF
ANdy 1:906
Baal 1:693
Dia 1:902
450MF
Andy 1:961
Baal 1:960
Dia 1: 935
Ik snap uiteraard dat wanneer je 400MF gebruikt, de kans niet dubbel zo groot is op een item dan wanneer je 200MF gebruikt en dat daar een schaal op zit. Dat je bij 400MF wss 1,4X de kans op het item heb in vergelijking met 200MF. Echter wat ik niet snap is hoe de kans op het item met 450MF kleiner op het item, dan met 200MF...
zoiets dacht ik al...maar kon er niet helemaal mijn vinger achter krijgen...quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een vrij low level item, door de toegenomen drop chance van allerlei hoger level spul wordt dat lagere spul wat naar de achtergrond gedrongen
Sowieso gaat bij mij Meph beter zonder merc dan met....ja het helpt om m bij me te hebben, ivm het minder mana potions gebruik...maar ja die 4-5 potions heb ik liever dan steeds die oelewapper reviven....quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
geluk is wel op zo te zien
50 runs gedaan (bij het orde kocht ik mn mect, die was kut en ging steeds dood, bij groen heb ik hem dood gelaten)
Wat me vooral opviel is dat in de 2e 25 er niets meer gevonden is en toen ik een merc had ik nog minder loot had
Nice!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:53 schreef Ferdii het volgende:
Zo vind je ze nooit en ineens heb je in 2 dagen 2x shako
Haha jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice!!
Vindt @:jimbo vast heel leuk
wat moet je met 2?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Haha ja
Nu nog bedenken wat ik ermee doe, zelf houden of traden
Ik wil er best nog 1. M'n ama loopt er nu mee rond en als ik weer eens zin heb in wat makkelijke MF runs met Sorc, dan moet ik weer switchen.quote:
Aaah ja..HC natuurlijk...ja dan is het wel logisch iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
Op een 2de char proppen, of houden voor het geval de eerste dood gaat
Dat is gewoon luiheid hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil er best nog 1. M'n ama loopt er nu mee rond en als ik weer eens zin heb in wat makkelijke MF runs met Sorc, dan moet ik weer switchen.
Nou ja, als Blizz z'n tweeminutenbans eens zou fixen, dan zou het al een stuk draaglijker zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Dat is gewoon luiheid hahaha
heb je veel meer mazzel dan ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:43 schreef Ferdii het volgende:
Best leuke dag, max 10 andy/meph runs gedaan, maar resultaat was erg goed met een shako, titans, gheeds charm, eth 4 socket cryptic axe, viper en nog wat andere redelijke uniques
Een prima barb helm idd, niet heel veel waarde, maar wordt wel gebruik door barbsquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is arreats face interessant? Staat op die ene site als Low value...maar wellicht issie interessant omdat ie +skills heeft enzo
Ja idd...daarom dacht ik dat is toch op zich wel nice?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Een prima barb helm idd, niet heel veel waarde, maar wordt wel gebruik door barbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |