abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:02:03 #26
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201980622
en een occy uit hell cows met 10% mf :') _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201980626
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja idd, vaak kan je dan nog beter gele items oppakken omdat die dan nog 35K gold kunnen opleveren haha. Niet dat ik nu nog gold nodig heb, met bijna 4M op de plank, maar toch voelt het als zonde om het niet te doen :P

Ga vanavond ook maar eens aan een 100 meph run beginnen...dan pas ID'en na de 100.
Sowieso herken ik niet zoals vele van jullie al van te voren of iets interessant is of niet. Vaak zien jullie al aan de naam van het gedropte item of het iet is of niet, voordat je ID
Ik zou gele gloves / boots / rings / amus altijd wel even oppakken. Die kunnen nog best leuk zijn. Idealiter heb ik voor m'n gloves op Amazon b.v. ook het liefst + 2 jav skills, MF, dex en een 30% res iets.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 november 2021 @ 09:03:53 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201980653
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja idd, vaak kan je dan nog beter gele items oppakken omdat die dan nog 35K gold kunnen opleveren haha. Niet dat ik nu nog gold nodig heb, met bijna 4M op de plank, maar toch voelt het als zonde om het niet te doen :P

Ga vanavond ook maar eens aan een 100 meph run beginnen...dan pas ID'en na de 100.
Sowieso herken ik niet zoals vele van jullie al van te voren of iets interessant is of niet. Vaak zien jullie al aan de naam van het gedropte item of het iet is of niet, voordat je ID
Mensen hier hebben samen tientallen jaren ervaring met D2 :D
pi_201980683
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef Jimbo het volgende:
en een occy uit hell cows met 10% mf :') _O_
Occy heeft toch standaard 50% MF?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201980728
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Occy heeft toch standaard 50% MF?
Zo te zien op internet wel ja
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 1 november 2021 @ 09:09:17 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201980732
Denk dat Jimbo zelf 10% MF heeft :P
pi_201980766
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat Jimbo zelf 10% MF heeft :P
Ooh zo haha...dan is het wel nice om een Occy te vinden, terwijl je met zo weinig MF loopt.

Iedereen moeilijk doen met 400+ MF :p Kan ook gewoon met 10%
Vici, Vidi, Veni!
pi_201980771
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat Jimbo zelf 10% MF heeft :P
Ah zo ja, ik las hem verkeerd.

Maar het aantal uniques dat je vindt is natuurlijk een combinatie van je kans om wat te vinden (en dus je MF) en de snelheid waarmee je zooi neermaait. En of je dan een occy of een unique long bow vindt is dan volkomen willekeurig. Soms zit het mee, soms zit het tegen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 november 2021 @ 09:12:11 #34
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201980777
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ah zo ja, ik las hem verkeerd.

Maar het aantal uniques dat je vindt is natuurlijk een combinatie van je kans om wat te vinden (en dus je MF) en de snelheid waarmee je zooi neermaait. En of je dan een occy of een unique long bow vindt is dan volkomen willekeurig. Soms zit het mee, soms zit het tegen. :P
Is de map bug al opgelost? Geen layer op layer
pi_201980779
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ah zo ja, ik las hem verkeerd.

Maar het aantal uniques dat je vindt is natuurlijk een combinatie van je kans om wat te vinden (en dus je MF) en de snelheid waarmee je zooi neermaait. En of je dan een occy of een unique long bow vindt is dan volkomen willekeurig. Soms zit het mee, soms zit het tegen. :P
Ik+RNG=Faal

In ieder spel ongeveer wel.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201980782
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Is de map bug al opgelost? Geen layer op layer
Dat je voorgaande maps blijft zien? Dat is al lang opgelost inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201980783
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Is de map bug al opgelost? Geen layer op layer
Nergens last van.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:32:14 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201980955
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Occy heeft toch standaard 50% MF?
klopt, maar ik had 10%.

Ja, leuke runs vandaag. Twijfel of ik nu aan het werk ga of nog even door ga mf-en.. Ooit moeten die jah en ber toch droppen....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201981199
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]
klopt, maar ik had 10%.

Ja, leuke runs vandaag. Twijfel of ik nu aan het werk ga of nog even door ga mf-en.. Ooit moeten die jah en ber toch droppen....
De aanhouder wint, zullen we maar zeggen.
Ik ga eerst maar weer eens even weer flink doorstampen op het werk..dat geeft me dan weer de ruimte om als het me uitkomt wat te gamen onder werktijd. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201981667
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef Jimbo het volgende:
en een occy uit hell cows met 10% mf :') _O_
Tis happy hour vandaag denk ik, ik dacht na mijn 100ste andy/meph run, ik doe er nog stuk of 5 achteraan, dropt Andy bij run 103 een shako :+ :o :9~
hardcoholic
pi_201981721
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:34 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Tis happy hour vandaag denk ik, ik dacht na mijn 100ste andy/meph run, ik doe er nog stuk of 5 achteraan, dropt Andy bij run 103 een shako :+ :o :9~
Mooi...dan is het straks als ik wil spelen uiteraard geen happy hour meer...ik wil natuurlijk niet gelijk alles vinden wat ik zoek :P

Vanavond ga ik jullie wel even alle laten gear zien die ik draag...dan wil ik graag tips over wat ik kan het beste kan vervangen en waar ik mijn ogen dus open voor moet houden...wil altijd graag een doel zodat ik daar heen kan werken :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_201982164
Poep, nou wil ik ook vanavond. Maar ik heb een borrel :(
pi_201982382
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zou gele gloves / boots / rings / amus altijd wel even oppakken. Die kunnen nog best leuk zijn. Idealiter heb ik voor m'n gloves op Amazon b.v. ook het liefst + 2 jav skills, MF, dex en een 30% res iets.
Ik pak zelfs blauwe rings en amus op om te checken of het niet zo'n MF versie is. Sommige hebben echt insane MF er op
Vici, Vidi, Veni!
pi_201982460
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:12 schreef babylon het volgende:
Poep, nou wil ik ook vanavond. Maar ik heb een borrel :(
Tja...prioriteiten stellen he :P

Ik zit te denken wat ik ga doen (grappig om daar nu al mee bezig te zijn):

100 Meph runs?
50 Cow runs?
Baal runs in party voor XP?

Andere optie?

Heb nu met MF gear ongeveer 400% dus dat is op zich wel netjes denk ik zo.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201982470
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ik pak zelfs blauwe rings en amus op om te checken of het niet zo'n MF versie is. Sommige hebben echt insane MF er op
Klopt, je kunt tot 40% MF op een ring en tot 50% MF op een amu krijgen. Heb je er alleen geen andere stats op. Op zich leuk voor de simpele runs, maar ik ben toch wel gehecht aan m'n mara's. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201982530
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Klopt, je kunt tot 40% MF op een ring en tot 50% MF op een amu krijgen. Heb je er alleen geen andere stats op. Op zich leuk voor de simpele runs, maar ik ben toch wel gehecht aan m'n mara's. :P
Ja begrijp ik, maar voor een Meph run met Blizz Sorc is het prima..in principe word ik toch niet geraakt :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_201982542
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Tja...prioriteiten stellen he :P

Och, qua prioriteiten heb ik het wel op een rijtje. Oorspronkelijk, toen LoD net uit was, heb ik al eens bijna-relatie-eindigende ruzie gehad met mijn toenmalige vriendin over de hoeveelheid tijd die ik in Diablo stak. Jaren later, toen ik met een andere samenwoonde, die zelf WoW speelde, kreeg ik vragen of ik wilde oppassen toen ik Diablo weer installeerde (die kende het eerste verhaal). Met mijn huidige vrouw ben ik zelf al wat wijzer ;)
pi_201982657
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef babylon het volgende:

[..]
Och, qua prioriteiten heb ik het wel op een rijtje. Oorspronkelijk, toen LoD net uit was, heb ik al eens bijna-relatie-eindigende ruzie gehad met mijn toenmalige vriendin over de hoeveelheid tijd die ik in Diablo stak. Jaren later, toen ik met een andere samenwoonde, die zelf WoW speelde, kreeg ik vragen of ik wilde oppassen toen ik Diablo weer installeerde (die kende het eerste verhaal). Met mijn huidige vrouw ben ik zelf al wat wijzer ;)
Haha was ook meer een gappie. Ik heb twee kinderen en een vrouw. Die zullen altijd eerst komen. Ook als dat betekent dat ik weken niet zou kunnen gamen enz. Daarbij heb ik altijd wel dat ik af en toe even niet game omdat het leuk moet blijven. Nou is dit wel een van de eerste spellen sinds lange tijd die ik weer avond na avond na avond speel. Wel erg leuk om weer zo bezig te zijn met een spel.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201982679
Hebben jullie wel eens SoJ gehunt bij Andariel op NM? Aangezien dat de meeste kans geeft op SoJ?

Het voelt zo tegenstrijdig. Ja je wil graag een SoJ en de grootste kans daar op is interessant. Echter denk ik dan altijd: Ja wat als ik nou op Hell had gedaan, had ik misschien wel veel meer andere leuke items gevonden....
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 1 november 2021 @ 11:59:29 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201982725
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hebben jullie wel eens SoJ gehunt bij Andariel op NM? Aangezien dat de meeste kans geeft op SoJ?

Het voelt zo tegenstrijdig. Ja je wil graag een SoJ en de grootste kans daar op is interessant. Echter denk ik dan altijd: Ja wat als ik nou op Hell had gedaan, had ik misschien wel veel meer andere leuke items gevonden....
Denk dat het dan verstandiger is om gewoon Hell te farmen en dan idd tegelijk kans te maken op andere zaken die je dan kunt ruilen. Dan verdien je netto het meeste SoJ-equivalenten per uur
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')