Ik ben bezig met de 2 andere spelers om ons voor te bereiden op het doen van Ubersquote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef Monolith het volgende:
Vindt niet heel veel de laatste tijd. Nog wel een ethereal Reaper's Toll wat op zich wel een lekker wapen voor Merc is zolang ik geen infinity heb en dat gaat nog heeeeel lang duren.
Inmiddels wel 7 / 5 / 3 keys, dus ik zou ubers kunnen gaan proberen, maar volgens mij moet ik daar eerst een Smiter paladin voor gaan maken ofzo. Heb die übers in de originele D2 nooit gedaan eigenlijk.
Nadeel daaraan is natuurlijk weer dat je dan veel meer runs moet doen en je maar moet hopen dat anderen zo vriendelijk zijn om niet je drops weg te snaaien.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de 2 andere spelers om ons voor te bereiden op het doen van Ubersuiteraard heb ik deze nog nooit gedaan, maar zij blijkbaar ook nog nooit. Ondanks dat ze 20 jaar geleden wel hebben gespeeld. Ben benieuwd
Gister ongeveer 40 baal runs gedaan met 2 verschillende parties. Ben van 90.7 naar 91.7 gegaan. Kom langzaam maar zeker dichterbij de 94 haha. Wel een hoop werk zeg.
Ja dat gaat dus verassend goed! Zo heb ik al een Occulus gekregen en een Night...blabla helm...De beste voor cold sorc. De een heeft een Um en de ander een Gheed. Dus dat valt wel mee. Alle mid Runes zijn sowieso voor mij omdat ze daarom niets geven. De volgende Gheed is voor mij...en zo verdelen we alles weer.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nadeel daaraan is natuurlijk weer dat je dan veel meer runs moet doen en je maar moet hopen dat anderen zo vriendelijk zijn om niet je drops weg te snaaien.
Ah ja, dan is het wel prima.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus verassend goed! Zo heb ik al een Occulus gekregen en een Night...blabla helm...De beste voor cold sorc. De een heeft een Um en de ander een Gheed. Dus dat valt wel mee. Alle mid Runes zijn sowieso voor mij omdat ze daarom niets geven. De volgende Gheed is voor mij...en zo verdelen we alles weer.
Zit ook prima afwisseling in. Soms Cow/Chaos, soms Chaos/Baal, soms alleen Chaos...is maar net waar we zin in hebben. Gister was er 1 niet, dus vandaar wat baalruns in andere parties gedaan
Als ik zo dat soort build zie denk ik: VEEEEEET dat wil ik ook!!! Kijk ik naar zijn schild...zit er VexVexLoJah in...uhm okay....quote:
Hij maakt dit soort chars in Hero Editor en importeert ze dan in Diablo 2. Dan wordt het wel goedkoperquote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als ik zo dat soort build zie denk ik: VEEEEEET dat wil ik ook!!! Kijk ik naar zijn schild...zit er VexVexLoJah in...uhm okay....
Net zoals ElSolDolLo...okay...beter haalbaar maar nog steeds best lastig...heb nog nooit een Lo gehad
Niet alleen rich....ook een soort encyclopedie...daarbij krijgt hij volgens mij ook via zijn streams en volgers ontzettend veel spulletjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Hij maakt dit soort chars in Hero Editor en importeert ze dan in Diablo 2. Dan wordt het wel goedkoper
Neemt niet weg dat MrLlamasc filthy-ingame-rich is.
Maar nog steeds als een mietje SC speeltquote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Hij maakt dit soort chars in Hero Editor en importeert ze dan in Diablo 2. Dan wordt het wel goedkoper
Neemt niet weg dat MrLlamasc filthy-ingame-rich is.
Zorg er wel voor dat je een natures wisp ring hebt, anders doen die corpse explosions erg veel pijn ;-)quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net even een filmpje gekeken over Nilhatak. Heb ik nog nooit gedaan verder. Ziet er wel interessant uit. Moet mij ook nog wel lukken. Weer leuk voor de afwisseling om soms te doen.
Hij speelt van alles. Ook HC. Zelfs speedruns zonder pots.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar nog steeds als een mietje SC speelt
Begreep dat zijn minions cold iimmune zijn...dus in principe zou ik ze niet moeten kunnen killen met blizz sorc toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je een natures wisp ring hebt, anders doen die corpse explosions erg veel pijn ;-)
Wand met cast lower resist en je eigen vold mastery omhoog kan werken....kan..quote:Op donderdag 11 november 2021 19:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Begreep dat zijn minions cold iimmune zijn...dus in principe zou ik ze niet moeten kunnen killen met blizz sorc toch?
Ja zoals ik eerder heb aangegeven hadden ze dat echt moeten wijzigen en andere classes ook gewoon speelbaar moeten maken zonder Enigma. Zo ingewikkeld is dat niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:30 schreef Jimbo het volgende:
De droprates v an dingen als runes mogen wel eens omhoog. Ik vind eigenlijk elke class zonder een enigma kut spelen. Maar het krijgen (als is het al het ruilen) van een Ber/jah rune is niet te doen![]()
Fuck, ik kan nog niet eens een shako vinden, laat staan een ber/jah
Binnenkort maar sp.met mods spelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja zoals ik eerder heb aangegeven hadden ze dat echt moeten wijzigen en andere classes ook gewoon speelbaar moeten maken zonder Enigma. Zo ingewikkeld is dat niet.
Ga je op me hoesten danquote:Op donderdag 11 november 2021 20:20 schreef BEFEM het volgende:
Je kan project diablo spelen, daar hebben ze teleporten ook gewijzigd. Krijg je gelijk een gratis corona van me
Voor wat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gisteren level 92 geworden... Nog twee laaaaaaange levels te gaan...
Woohoo, de ring der ringen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik dacht laat ik deze avond weer eens wat Andy Meph runs doen....
Na 15 runs was een Jalal het beste....en toen...in run 16... ineens!!!
https://i.postimg.cc/tRP4hKGL/SoJ.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |