Je bent wel een redelijk vaste kijker tochquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmmDagjesvolk bedoel je?
Hoor ik daar niet bij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijk vaste kijker toch
Even voor de gein de WK lijst om het dagjesvolk er eens uit te vissenIn t begin doe ik nog wel aardig mee. Maar dan komt de top 2000 en ben ik gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Zjak is de enige die je echt gaat missenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houden
[..]
Even voor de gein de WK lijst om het dagjesvolk er eens uit te vissenIk ben een gerankte speler, type DolanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik geluk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houden
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijerquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zjak is de enige die je echt gaat missen
Ik ook maar het is ook niet veel meer dan gerucht met mitsen en marenquote:
Akkoord. Maar ik ging de er vanuit dat ze daar ook wel een show zouden willen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijer
- Bijdehant gedoe van Roland + zijn stokpaardjes
- Sfeertje in DRT
- Gekkigheid rond het WK
- Sommige items van De Gies
- Social media acties van RTL
Is allemaal weg of heel veel minder als het straks achter een Zweeds betaalmuurtje zit
Denk het niet, heb een keertje via een stream naar Viaplay gekeken (zoals het nu in Zweden is zegmaar)quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Akkoord. Maar ik ging de er vanuit dat ze daar ook wel een show zouden willen.
Precies, het moet wel een beetje grappig blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijer
- Bijdehant gedoe van Roland + zijn stokpaardjes
- Sfeertje in DRT
- Gekkigheid rond het WK
- Sommige items van De Gies
- Social media acties van RTL
Is allemaal weg of heel veel minder als het straks achter een Zweeds betaalmuurtje zit
Flikker toch op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Q&A met Fallon zou ik trouwens vrij voor nemen
En Kcrysztofv?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Dimitri met een hoop gebaartjes en gedoetjes
Zijn antidepressiva slaat niet aanquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Dimitri met een hoop gebaartjes en gedoetjes
Ik ben altijd bang dat hij moet huilen als hij een paar keer achter elkaar slecht gooit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn antidepressiva slaat niet aan
[..]
Even voor de gein de WK lijst om het dagjesvolk er eens uit te vissenjeej ik hoor ergens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Dan zal de winnaar van deze wedstrijd straks de finale wel winnen. Net als Rab Krass op het EK.quote:
Ik ken de statistieken niet maar me dunkt dat je wel wat in nadeel bent als je tweede semi speelt en daarna gelijk finale.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan zal de winnaar van deze wedstrijd straks de finale wel winnen. Net als Rab Krass op het EK.
Dan wordt het leven weer een stukje minder leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk het niet, heb een keertje via een stream naar Viaplay gekeken (zoals het nu in Zweden is zegmaar)
Daar wordt gewoon een op een de stream van Sky/ITV doorgezet. Keurige n=1 observatie natuurlijk
Ja hoi, ik ben druk doende om naar Zweden te verhuizen (zie topic in signature).quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zou het erg leuk zijn als er nog wat prijzen en misschien zelfs een QA zo rond het WK kunnen worden gerealiseerd
Stille hint naar @:heywoodu en @:viv
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |