SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lopend buiten gedragen toch? Probleem opgelostquote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Compenseert weer voor het vitamine d gebrek
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dank voor de lieve reacties Lemijn en LilyIk weet rationeel dat het me geen slechte moeder maakt, maar het voelt gewoon even zo, omdat ik echt even gek werd en huilend zat te voeden
![]()
Ik heb net vriend gevraagd vandaag even meer te doen, zodat ik uitgebreid kan douchen (net gedaan, heerlijk) en kan slapen straks. Wil wel zo even met baby wandelen (zon schijnt, dus gaat me sowieso goed doen
), daarna ga ik proberen te slapen. Emotioneel en lichamelijk even op vandaag
Prachtig dit, zo waar!quote:Op woensdag 17 november 2021 12:17 schreef Lemijn het volgende:
Bij ouderschap hoort wat mij betreft dat je niet meer de controle hebt over je leven die je eerst had. Dus je hebt niet meer zo goed in de hand hoeveel je slaapt, hoe je stemming is, of alles loopt. Want er zitten ruknachten tussen, of dito weken. Een kind wordt ziek en daarom kan een verjaardag niet doorgaan of je haalt de deadline op je werk niet. Je maakt je zorgen over hoe het gaat op de opvang en kan het niet helemaal oplossen. Je vergeet van vermoeidheid de verjaardag van een belangrijke vriendin en voelt je daar schuldig over. Et cetera. Dat is gewoon niet te voorkomen. Ik voel me significant vaker dan vroeger verdrietig, moe, gestresst, boos. Gelukkig ook veel vaker heel vrolijk of gelukkig. En je kan niet terug. Maar dat gevoel van 'shit, het glipt me door de vingers', dat wil nog niet wennen.
Ik moest ook aan jou denken toen ik het schreef, met je nieuwe baan en je vaak zieke baby. Hoe gaat het daar nu mee?quote:
Hè wat balen zeg. Bloed prikken bij zo'n kleintje lijkt me al niet bepaald leuk, en dan gaat het ook nog eens niet als gehoopt. Hopelijk volgende keer écht de laatste keer!quote:Op woensdag 17 november 2021 16:56 schreef douche-eendje het volgende:
Nou. 2 buisjes bloed af laten nemen bij je baby. Ijzerwaarde was goed, nog steeds bijzonder hoog. Alleen een deel van de bepalingen waren dus mislukt omdat het bloed in dat buisje al gestold was. Argh. Over een maand nog een keer prikken... en dat is echt echt echt de laatste hoor.
Hij mag gelukkig al over twee weken naar de kno in het academisch ziekenhuis, dus hopelijk gaat er dan iets veranderen en gaan we weer slapen met z'n allen. Tot die tijd elke anderhalf uur eruit om te troosten, voeden en dan heel hard te hopen dattie weer in slaap valt.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken toen ik het schreef, met je nieuwe baan en je vaak zieke baby. Hoe gaat het daar nu mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |