abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202216421
Ik was/ben trouwens op vakantieee met m'n baby *) we vliegen helaas over 6 uur weer terug :P

Maar het was zooooo lekker O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202216470
Oooooh spekpootjes O+ Heerlijk Aure!

Wij hadden vanmorgen controle bij de kinderarts, helaas waren de uitslagen van bloed prikken nog niet bekend dus daar krijg ik vanmiddag nog bericht over. Maar Anna ziet er al zo goed en mooi roze uit dat de kinderarts betwijfelt of er wel een ijzerdrankje nodig gaat zijn. Ze groeit ook ontzettend goed en ik had even de tijd om nog even te bespreken wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd was na de bevalling, want daar was gewoon nog geen moment voor geweest. Ik hoop zo op positief bericht en dan is het echt allemaal afgesloten. En zo niet, dan ijzerdrankje tot 6 maanden en dan weer een controle :) .

Verder is ze 3680 gram en 53! cm. Lang slank ding, maat 50 zit in de breedte nog ruim zat alleen zijn de broeken al hoog water aan het worden.
pi_202216489
Fijn dat het er zo goed uit ziet d-e! Hopelijk kunnen jullie het snel afsluiten.

Nog één vakantiekiekje omdat ik m zo leuk vind:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_202216492
Nu lijkt het alsof we alleen op ons balkon hebben gezeten maar dat is niet zo hoor :')
  woensdag 17 november 2021 @ 12:09:31 #180
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202216548
Wat heerlijk Aure O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 17 november 2021 @ 12:10:00 #181
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202216555
Dank voor de lieve reacties Lemijn en Lily O+ Ik weet rationeel dat het me geen slechte moeder maakt, maar het voelt gewoon even zo, omdat ik echt even gek werd en huilend zat te voeden ;(

Ik heb net vriend gevraagd vandaag even meer te doen, zodat ik uitgebreid kan douchen (net gedaan, heerlijk O+) en kan slapen straks. Wil wel zo even met baby wandelen (zon schijnt, dus gaat me sowieso goed doen O+), daarna ga ik proberen te slapen. Emotioneel en lichamelijk even op vandaag ;(
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_202216570
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Compenseert weer voor het vitamine d gebrek :')
Lopend buiten gedragen toch? Probleem opgelost :P

Die 2e baby gaat mij ook wel een stuk makkelijker en relaxter af hoor, ondanks slaaptekort. Vannacht dramanacht #5 met meneer de peuter dus die slaapt vanavond lekker bij opa en oma ^O^ :W _O_ . Even 1 nachtje goede slaap voor ons en dan zijn wij gelijk weer leukere ouders. Morgen kruidnootjes bakken met hem, het deeg ligt al klaar in de vriezer. Had laatst gewoon gelijk 8 porties deeg gemaakt.
pi_202216600
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dank voor de lieve reacties Lemijn en Lily O+ Ik weet rationeel dat het me geen slechte moeder maakt, maar het voelt gewoon even zo, omdat ik echt even gek werd en huilend zat te voeden ;(

Ik heb net vriend gevraagd vandaag even meer te doen, zodat ik uitgebreid kan douchen (net gedaan, heerlijk O+) en kan slapen straks. Wil wel zo even met baby wandelen (zon schijnt, dus gaat me sowieso goed doen O+), daarna ga ik proberen te slapen. Emotioneel en lichamelijk even op vandaag ;(

Slaap, koffie/thee/of een paar slokken wijn :+ en chocolade en kaas lossen hier eigenlijk de problemen wel op. Zat er gisteren ook even helemaal doorheen, de 6weekse regeldag heb ik de afgelopen 2 dagen gehad in combinatie met een zieke peuter. Bas ging gistermidddag met oma mee, ik heb even gejankt, gedanst op een paar liedjes, geslapen en op de bank gehangen met voer.
  woensdag 17 november 2021 @ 12:17:59 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202216641
Bij ouderschap hoort wat mij betreft dat je niet meer de controle hebt over je leven die je eerst had. Dus je hebt niet meer zo goed in de hand hoeveel je slaapt, hoe je stemming is, of alles loopt. Want er zitten ruknachten tussen, of dito weken. Een kind wordt ziek en daarom kan een verjaardag niet doorgaan of je haalt de deadline op je werk niet. Je maakt je zorgen over hoe het gaat op de opvang en kan het niet helemaal oplossen. Je vergeet van vermoeidheid de verjaardag van een belangrijke vriendin en voelt je daar schuldig over. Et cetera. Dat is gewoon niet te voorkomen. Ik voel me significant vaker dan vroeger verdrietig, moe, gestresst, boos. Gelukkig ook veel vaker heel vrolijk of gelukkig. En je kan niet terug :Y) . Maar dat gevoel van 'shit, het glipt me door de vingers', dat wil nog niet wennen.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  FOK!fossiel woensdag 17 november 2021 @ 13:51:27 #185
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202217789
Zucht... vandaag en morgen zou de oudste op de opvang zijn. Maar door combinatie snotneus + hoesten moest ze opgehaald worden.

Nee, niet het einde van de wereld. Ja, er zijn ergere dingen. Maar nu baal ik er toch een klein beetje van, alleen met de baby zijn toch de meer relaxte dagen.
Chick on a mission
pi_202220308
Nou. 2 buisjes bloed af laten nemen bij je baby. Ijzerwaarde was goed, nog steeds bijzonder hoog. Alleen een deel van de bepalingen waren dus mislukt omdat het bloed in dat buisje al gestold was. Argh. Over een maand nog een keer prikken... en dat is echt echt echt de laatste hoor.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:52:32 #187
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202221556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:17 schreef Lemijn het volgende:
Bij ouderschap hoort wat mij betreft dat je niet meer de controle hebt over je leven die je eerst had. Dus je hebt niet meer zo goed in de hand hoeveel je slaapt, hoe je stemming is, of alles loopt. Want er zitten ruknachten tussen, of dito weken. Een kind wordt ziek en daarom kan een verjaardag niet doorgaan of je haalt de deadline op je werk niet. Je maakt je zorgen over hoe het gaat op de opvang en kan het niet helemaal oplossen. Je vergeet van vermoeidheid de verjaardag van een belangrijke vriendin en voelt je daar schuldig over. Et cetera. Dat is gewoon niet te voorkomen. Ik voel me significant vaker dan vroeger verdrietig, moe, gestresst, boos. Gelukkig ook veel vaker heel vrolijk of gelukkig. En je kan niet terug :Y) . Maar dat gevoel van 'shit, het glipt me door de vingers', dat wil nog niet wennen.
Prachtig dit, zo waar!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 17 november 2021 @ 18:52:47 #188
497858 A6
Randstad _O_
pi_202221562
@VarkensHart kan nog wel wat advies geven
  woensdag 17 november 2021 @ 19:06:57 #189
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202221812
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Prachtig dit, zo waar!
Ik moest ook aan jou denken toen ik het schreef, met je nieuwe baan en je vaak zieke baby. Hoe gaat het daar nu mee?
  FOK!fossiel woensdag 17 november 2021 @ 19:49:13 #190
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202222551
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:56 schreef douche-eendje het volgende:
Nou. 2 buisjes bloed af laten nemen bij je baby. Ijzerwaarde was goed, nog steeds bijzonder hoog. Alleen een deel van de bepalingen waren dus mislukt omdat het bloed in dat buisje al gestold was. Argh. Over een maand nog een keer prikken... en dat is echt echt echt de laatste hoor.
Hè wat balen zeg. Bloed prikken bij zo'n kleintje lijkt me al niet bepaald leuk, en dan gaat het ook nog eens niet als gehoopt. Hopelijk volgende keer écht de laatste keer!
Chick on a mission
pi_202226209
Wat stom d-e. Bloedprikken bij een baby is niet leuk }:|
pi_202226292
Nope, leuk is het niet -O- . Maar gelukkig is de ijzerwaarde hoog genoeg.
Stomme is dat dit een toevalsbevinding was. Op de neo lukte het infuus prikken in haar handje bij haar toen niet, maar er kwam wel bloed mee dus dat is gelijk naar lab gegaan voor glucosebepaling. Kinderarts had een wat uitgebreider lab aangevraagd en toen kwam er ineens een laag HB terug als uitslag. En die bepaling is nu dus mislukt :P. Maar omdat die 2 aan elkaar gelinkt zijn, de waarden 1 maand geleden goed waren en
het ijzer goed is hoeven we ons geen zorgen te maken.
pi_202226552
Dat is dan wel weer fijn ja O+
  donderdag 18 november 2021 @ 14:37:49 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202230759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:06 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Ik moest ook aan jou denken toen ik het schreef, met je nieuwe baan en je vaak zieke baby. Hoe gaat het daar nu mee?
Hij mag gelukkig al over twee weken naar de kno in het academisch ziekenhuis, dus hopelijk gaat er dan iets veranderen en gaan we weer slapen met z'n allen. Tot die tijd elke anderhalf uur eruit om te troosten, voeden en dan heel hard te hopen dattie weer in slaap valt.

Verder is het wel echt het leukste kind van de wereld hoor! Hij lacht en eet en zegt mama en ik kan me geen wereld zonder hem voorstellen O+ hij is met de oudste ook echt een heel leuke combi. Hij is ook alweer acht maanden vandaag. Wat vliegt de tijd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 18 november 2021 @ 15:44:51 #195
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202231679
Baby J heeft de laatste paar dagen doorgekregen dat ie flink boos kan worden als hij zijn zin niet krijgt!

We zijn een tijd in de tuin bezig geweest, gaan we terug naar binnen, zo boos en meteen huilen omdat ie niet naar binnen wil! _O- Tijd voor een slaapje? Krijsen! Ook al is ie dood moe! Staat hij bij de deur omdat hij naar buiten wilt? Nee we gaan nu niet naar buiten. Zet ie het op een huilen. Gelukkig duurt het moment zelf niet lang, maar man man! 8)7 Gezellig zo'n nieuwe fase! :D
pi_202233738
Wij mogen ons hier melden :D

Afgelopen dinsdag is L. geboren! Grote zus Sofie roept steeds dat haar zusje is uitgekomen dus haar bijnaam/foknaam zal kuiken oO< zijn.
Het is zo fijn om ons kuiken bij ons te hebben O+. Borstvoeding is al goed op gang. Ze is weinig afgevallen en we verwachten eigenlijk dat ze morgen wel weer wat aangekomen is.
Slapen gaat overdag heel goed. Over de nachten hebben we het nog even niet :O

SPOILER
pi_202235345
Gefeliciteerd! Wat een lieve foto ook met grote zus O+
pi_202235476
Gefeliciteerd takkie! Wat een lieve foto's O+

En omg, mijn baby was vannacht zo kapot na thuiskomst (00.30 thuis). Dat hij van 01.00 tot 07.10 ofzoiets sliep en na wat drinken nog een ruim uur eraan plakte :o Kan mij niet herinneren wanneer dat voor t laatst was en ik heb er van genoten *)

Maar goed, nu naar bed brengen is dan weer een drama en hij projectielkotste over z'n hele vloer heen. Dus nu slaapt ie op mijn arm op de bank :')

Maar afgelopen nacht O+ O+ O+
  donderdag 18 november 2021 @ 20:27:09 #199
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202235728
Wel jammer dat je weer thuis bent.
  donderdag 18 november 2021 @ 20:27:52 #200
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202235740
Nogmaals gefeliciteerd Takkie!
Zit Bo veel in je hoofd, nu dit levende baby’tje in je armen ligt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')