Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom hier even om de hoek spieken met mijn baby van 2 dagen oud nu
Oh dat is snel! Heb je al nagedacht over anticonceptie? Of mag die 2e wel komenquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:08 schreef Mahra het volgende:
Ik denk dat ik ongesteld ben geworden. Nog geen 6 weken na de bevalling en ik geef borstvoeding (overdag en 's nachts kolf ik). Ik dacht dat het nog lang zou duren.
Het schijnt dat ze toch een hoop kunnen redden met photoshop. Alhoewel ik het resultaat van onze shoot met een baby die echt full-on babyacne had nog moet terugkrijgenquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:27 schreef douche-eendje het volgende:
Woohoo. De peuter had afgelopen dagen snotogen. Ik kreeg ze vanmiddag en mijn man heeft nu ook brandende ogen.
3x raden wie zondag een newbornshoot hebben. Zombiestijl dan maar![]()
Klinkt alsof ze flink stress hebben van hun nieuwe huisgenootje. Niet gek, katten zijn meestal niet dol op veranderingen.quote:Op woensdag 10 november 2021 06:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katten hebben moeite met de baby. Iemand ervaring met hoe hiermee om te gaan of is het een kwestie van geduld voordat de katten eraan gewend zijn?
Eentje verstopt zich bij elk geluidje van de baby onder de bank, heeft daardoor al bijna drie dagen amper gegeten. De ander laat zich inmiddels weer zien maar begon gisteravond te blazen naar de babyIk weet niet zo goed hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik probeer ze zo veel mogelijk aandacht te geven op de momenten dat dat kan, maar dat is lastig met de kat die zich onder de bank verstopt.
Hier ging het na 1 tot 1,5 week vanzelf beter.quote:Op woensdag 10 november 2021 06:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katten hebben moeite met de baby. Iemand ervaring met hoe hiermee om te gaan of is het een kwestie van geduld voordat de katten eraan gewend zijn?
Eentje verstopt zich bij elk geluidje van de baby onder de bank, heeft daardoor al bijna drie dagen amper gegeten. De ander laat zich inmiddels weer zien maar begon gisteravond te blazen naar de babyIk weet niet zo goed hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik probeer ze zo veel mogelijk aandacht te geven op de momenten dat dat kan, maar dat is lastig met de kat die zich onder de bank verstopt.
Ja, ik vind het ook heel erg snel en jammer. Dit heb ik dus zo niet gemist. We hebben nooit aan anticonceptie gedaan omdat ik geen troep in mijn lichaam wens. Als het aan mij ligt gauw een 2e, maar meneer wilt toch nog even een jaartje wachten. We zien het wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:08 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Oh dat is snel! Heb je al nagedacht over anticonceptie? Of mag die 2e wel komen
Ik moet dat zelf nog doen, wil echt niet meteen weer zwanger worden….
Hier heeft J een moeilijke dag. Wil alleen maar op schoot slapen met speen en anders huilt hij.
Wowquote:Op zondag 14 november 2021 11:24 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Rustig hier! Hopelijk gaat het goed met alle baby's en zijn de kwaaltjes weer een beetje voorbij.
Mijn baby had gisteren een gigantische regeldag, wilde ieder uur wel drinken. 14 voedingsmomenten gisteren, normaal heeft ze er 7.
Vandaag lijkt het ook nog wel een beetje aan de gang. Dutjes worden zeer moeizaam gedaan en als het al lukt, is het een half uur/maximaal drie kwartier. Gelukkig was de nacht redelijk oké, maar dit is wel weer even vermoeiend na een aantal weken een fijn ritme.
Oh lol heftig hahaquote:Op zondag 14 november 2021 11:24 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Rustig hier! Hopelijk gaat het goed met alle baby's en zijn de kwaaltjes weer een beetje voorbij.
Mijn baby had gisteren een gigantische regeldag, wilde ieder uur wel drinken. 14 voedingsmomenten gisteren, normaal heeft ze er 7.
Vandaag lijkt het ook nog wel een beetje aan de gang. Dutjes worden zeer moeizaam gedaan en als het al lukt, is het een half uur/maximaal drie kwartier. Gelukkig was de nacht redelijk oké, maar dit is wel weer even vermoeiend na een aantal weken een fijn ritme.
Ik weet ook zeker dat je dit kan! It comes naturally… en fijn dat je niet al te moe bentquote:Op zondag 14 november 2021 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WowHopelijk gauw weer een fijn ritme te pakken
![]()
Hier is baby vandaag alweer een week oudAfgelopen week is veel te snel gegaan. Sinds drie nachten slaat ze al een voeding over, dus we kunnen even een soort van bijslapen 's nachts. Vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Vind het wel spannend maar heb er ook vertrouwen in dat we dit kunnen
Haha die kraamtranen. Ja dat is watquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, hallo kraamtranenIk wist dat het ging komen maar als het er dan eenmaal is, bleh
![]()
Met de katten en de baby gaat het nu beter, trouwens. De katten kwamen langzaam uit hun schulpje de afgelopen dagen en snuffelden wat aan de baby als ze lag te slapen. Het lijkt erop dat ze het nu beter kunnen handelen en het niet meer eng vinden. Gelukkig maar
Mijn man is een dag vissen met al z'n vrienden, dus moet het alleen doen. Maar geeft niets, komt vanzelf wel. Op dit soort dagen is het goed als je baby tevreden is en ik ook aangekleed ben en gegeten/gedronken heb.quote:Op zondag 14 november 2021 11:44 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Oh lol heftig haha
Hopelijk niets gepland?
Oh, fijn joh! Je kunt het zeker te weten ook zonder de kraamzorg.quote:Op zondag 14 november 2021 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WowHopelijk gauw weer een fijn ritme te pakken
![]()
Hier is baby vandaag alweer een week oudAfgelopen week is veel te snel gegaan. Sinds drie nachten slaat ze al een voeding over, dus we kunnen even een soort van bijslapen 's nachts. Vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Vind het wel spannend maar heb er ook vertrouwen in dat we dit kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |