Oh wat heftig, is er een verklaarbare reden of een moeilijke slaper?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn baby slaapt niet 's nachts. Gewoon niet. Ik loop op m'n laatste benen...
Goed zo Tink, hopelijk komt er wat uit (moeders hebben vaak gelijk). Succes morgen.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:46 schreef Tink89 het volgende:
Oorzaak wrs ontdekt: hij had vanmiddag ineens koorts en op basis van z'n gedrag denk ik nu 'joh, hij heeft weer oorontsteking'. Meteen doorgepakt, dus morgenvroeg om 8 uur afspraak bij de huisarts om doorverwijzing naar kno te vragen. Dit is al de derde keer in een paar maanden en we gaan niet - zoals bij de oudste - afwachten tot hij tien oorontstekingen in een jaar heeft.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 november 2021 06:33 schreef PKM het volgende:
Succes @:Tink89 .Klinkt als een goed plan. Hopelijk ging jullie nacht beter dan de vorige.
Mijn meisje is jarig.![]()
Want dit waaghalsje is natuurlijk geen baby meer.![]()
Het jaar is voorbij gevlogen. Genieten jullie nog maar lekker van jullie mini's.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja, doei rust!quote:Op donderdag 4 november 2021 06:33 schreef PKM het volgende:
Succes @:Tink89 .Klinkt als een goed plan. Hopelijk ging jullie nacht beter dan de vorige.
Mijn meisje is jarig.![]()
Want dit waaghalsje is natuurlijk geen baby meer.![]()
Het jaar is voorbij gevlogen. Genieten jullie nog maar lekker van jullie mini's.![]()
Jep, dubbele oorontsteking en meteen door naar KNO, die ons vervolgens doorstuurt naar het academisch ziekenhuis omdat nog te klein is voor narcose in dit ziekenhuis... en meteen door naar de kinderarts met een projectielkotsend kind. Wat een ochtend.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:03 schreef monsterd. het volgende:
Gefeliciteerd met Poffertje! Wat gaat ze een uitdagende fase in.
@:tink89 herkenbaar beeld deze week. Ben benieuwd of de huisarts de oorontsteking kan bevestigen. Wij hebben hier antibiotica gekregen, maar vind het nog Mwah Mwah. Samen met paracetamol slaat hij zich er wel doorheen maar het blijft zielig voor zo’n kleintje.
Tell me more tell me more! Hoe werkt het? Mw hier kan ik niet altijd na een voeding weer slapend terugleggen dus ik ben bereid om grof geld uit te geven voor de gadget die mijn leven (nacht) gaat verbeterenquote:Op donderdag 4 november 2021 14:15 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby heeft kennisgemaakt met Ewan het slaapschaap. Vannacht meermaals met succes ingezet om haar weer goed in slaap te krijgen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)se/9200000050039246/quote:Op donderdag 4 november 2021 15:53 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Tell me more tell me more! Hoe werkt het? Mw hier kan ik niet altijd na een voeding weer slapend terugleggen dus ik ben bereid om grof geld uit te geven voor de gadget die mijn leven (nacht) gaat verbeteren
Ja dat had ik ook gezien. Hij lijkt enkel nog via Amazon te krijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hij is trouwens uitverkocht via bol en de officiële site. Weet niet of 'ie ergens anders nog te krijgen is?
Als je per se Ewan wil... ik heb er hier nog een liggen die ik tegen verzendkosten best naar je wil opsturenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hij is trouwens uitverkocht via bol en de officiële site. Weet niet of 'ie ergens anders nog te krijgen is?
Dan zou 'ie voor @Keroppi zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:30 schreef Jentin het volgende:
[..]
Als je per se Ewan wil... ik heb er hier nog een liggen die ik tegen verzendkosten best naar je wil opsturenDoe maar een pm als je wil. Hier ook goede ervaringen, bij beide kindjes. Ik sliep er zelf ook lekker op als ik ‘m door de babyfoon hoorde
Mijn oudste is wel 7, dus onze Ewan is ook al een oldtimer. Misschien zit je niet te wachten op een bejaard slaapschaap en wil je liever een shiny nieuwe, snap ik ook, hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |