abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202014586
Tink :* klinkt heftig.

Hier een nacht vol krampjes, arm ding. Ze is nu veel aan het slapen en drinkt ook wat minder goed bij mij. Maar ach.

Vandaag eerste afspraak bij CB gehad. 49.8 cm en 3285 gram, Anna doet het echt al heel goed vond de CB arts, groei is iets boven het gemiddelde al.
pi_202016053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn baby slaapt niet 's nachts. Gewoon niet. Ik loop op m'n laatste benen...
Oh wat heftig, is er een verklaarbare reden of een moeilijke slaper? :{

De KDV werkt hier ook met ruildagen, zolang we maar voor half negen afmelden (vind ik een behoorlijk schappelijke tijd). We kunnen het inzetten tot einde van het jaar. Toevallig gistermiddag gebruik van gemaakt, in plaats van alleen een ochtend kon hij de hele dag blijven.

@Bienelientjee Baby J heeft het flink te pakken zo te lezen, beterschap!
pi_202016473
Sterkte @Tink89 :*

Slaapt hij overdag wel?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 3 november 2021 @ 20:46:21 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202019282
Oorzaak wrs ontdekt: hij had vanmiddag ineens koorts en op basis van z'n gedrag denk ik nu 'joh, hij heeft weer oorontsteking'. Meteen doorgepakt, dus morgenvroeg om 8 uur afspraak bij de huisarts om doorverwijzing naar kno te vragen. Dit is al de derde keer in een paar maanden en we gaan niet - zoals bij de oudste - afwachten tot hij tien oorontstekingen in een jaar heeft.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 4 november 2021 @ 04:31:05 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202023300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:46 schreef Tink89 het volgende:
Oorzaak wrs ontdekt: hij had vanmiddag ineens koorts en op basis van z'n gedrag denk ik nu 'joh, hij heeft weer oorontsteking'. Meteen doorgepakt, dus morgenvroeg om 8 uur afspraak bij de huisarts om doorverwijzing naar kno te vragen. Dit is al de derde keer in een paar maanden en we gaan niet - zoals bij de oudste - afwachten tot hij tien oorontstekingen in een jaar heeft.
Goed zo Tink, hopelijk komt er wat uit (moeders hebben vaak gelijk). Succes morgen.
Resistance is futile.
pi_202023365
Succes @Tink89 . :* Klinkt als een goed plan. Hopelijk ging jullie nacht beter dan de vorige.

Mijn meisje is jarig. *O*
Want dit waaghalsje is natuurlijk geen baby meer. *)

Het jaar is voorbij gevlogen. Genieten jullie nog maar lekker van jullie mini's. O+ :W
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 4 november 2021 @ 06:41:06 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202023375
Gefeliciteerd PKM!

De nacht was redelijk tot 5 uur. Toen was het op, dus ik zit al anderhalf uur met m'n baby op de bank. Koffffie!!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 4 november 2021 @ 07:03:39 #58
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_202023409
Gefeliciteerd met Poffertje! Wat gaat ze een uitdagende fase in. :)

@Tink89 herkenbaar beeld deze week. Ben benieuwd of de huisarts de oorontsteking kan bevestigen. Wij hebben hier antibiotica gekregen, maar vind het nog Mwah Mwah. Samen met paracetamol slaat hij zich er wel doorheen maar het blijft zielig voor zo’n kleintje.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:13:38 #59
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_202024893
quote:
3s.gif Op donderdag 4 november 2021 06:33 schreef PKM het volgende:
Succes @:Tink89 . :* Klinkt als een goed plan. Hopelijk ging jullie nacht beter dan de vorige.

Het jaar is voorbij gevlogen. Genieten jullie nog maar lekker van jullie mini's. O+ :W
Gefeliciteerd! O+
pi_202025267
Gefeliciteerd met Poffertje! O+ En sterkte met de oorontsteking Tink…

Ik was er niet voor bfd, maar vandaag is ook een d!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 4 november 2021 @ 11:24:29 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_202025639
quote:
3s.gif Op donderdag 4 november 2021 06:33 schreef PKM het volgende:
Succes @:Tink89 . :* Klinkt als een goed plan. Hopelijk ging jullie nacht beter dan de vorige.

Ja, doei rust! :D
Gefeliciteerd met je leuke meisje O+
disclaimer
  donderdag 4 november 2021 @ 13:00:06 #62
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202026661
Gefeliciteerd PKM!!

Blegh, ik ben nu helaas aan de beurt met buikgriep!
pi_202026727
Gefeliciteerd PKM! O+
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:30:45 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202026998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:03 schreef monsterd. het volgende:
Gefeliciteerd met Poffertje! Wat gaat ze een uitdagende fase in. :)

@:tink89 herkenbaar beeld deze week. Ben benieuwd of de huisarts de oorontsteking kan bevestigen. Wij hebben hier antibiotica gekregen, maar vind het nog Mwah Mwah. Samen met paracetamol slaat hij zich er wel doorheen maar het blijft zielig voor zo’n kleintje.
Jep, dubbele oorontsteking en meteen door naar KNO, die ons vervolgens doorstuurt naar het academisch ziekenhuis omdat nog te klein is voor narcose in dit ziekenhuis... en meteen door naar de kinderarts met een projectielkotsend kind. Wat een ochtend.

Overigens vind ik AB bij een oorontsteking echt een allerlaatste optie. Het is bijna altijd viraal en dan helpt AB niet en het sloopt wel de darmflora. Ik gebruik het pas als het echt, echt, echt niet overgaat zonder.
pi_202027453
Gefeliciteerd met je dreumes, PKM! :)
pi_202027463
Mijn baby heeft kennisgemaakt met Ewan het slaapschaap. Vannacht meermaals met succes ingezet om haar weer goed in slaap te krijgen. :D
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2021 @ 15:53:24 #67
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202028528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:15 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby heeft kennisgemaakt met Ewan het slaapschaap. Vannacht meermaals met succes ingezet om haar weer goed in slaap te krijgen. :D
Tell me more tell me more! Hoe werkt het? Mw hier kan ik niet altijd na een voeding weer slapend terugleggen dus ik ben bereid om grof geld uit te geven voor de gadget die mijn leven (nacht) gaat verbeteren :@
Chick on a mission
pi_202031493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:53 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Tell me more tell me more! Hoe werkt het? Mw hier kan ik niet altijd na een voeding weer slapend terugleggen dus ik ben bereid om grof geld uit te geven voor de gadget die mijn leven (nacht) gaat verbeteren :@
https://www.bol.com/nl/nl(...)se/9200000050039246/

Mijn man heeft 'm te leen gekregen van een collega. Bij zijn twee kinderen werkte het als een trein. F. werd er gisteravond ook rustig van en vannacht viel ze ook weer twee keer in slaap nadat ik 'm aan had gezet toen ze wat geluidjes ging maken. Kijken of het zometeen ook weer werkt.
pi_202031515
Hij is trouwens uitverkocht via bol en de officiële site. Weet niet of 'ie ergens anders nog te krijgen is?
  donderdag 4 november 2021 @ 19:27:15 #70
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202031799
Dergelijke knuffels met white noise en muziekjes zijn er heus nog wel te vinden. Fijn dat het voor jullie lijkt te werken Komkommerschijfje! Moeilijk doorslapen s nachts is echt gemeen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202032169
Ja, grappig genoeg doet ze het op deze beter dan op de white noise-afspeellijst van Spotify. Het schaap heeft een hartslag en baarmoedergeluiden in 1, dat werkte alle keren heel goed afgelopen avond/nacht. Inslapen is voor haar geen probleem, maar ik probeer haar 's nachts gewoon zeker 7/8 uur te laten pakken aan een stuk, dat kan ze namelijk prima nu.
  donderdag 4 november 2021 @ 20:02:46 #72
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202032713
Oh, dat is moeite die ik persoonlijk niet doe. Als mijn baby niet doorslaapt dan slaapt ie nog niet door, kan hij mooi mijn borsten legen en blijft mijn cyclus nog een poosje weg. Maar goed als het werkt dan is het fijn natuurlijk.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2021 @ 20:09:28 #73
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202032915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hij is trouwens uitverkocht via bol en de officiële site. Weet niet of 'ie ergens anders nog te krijgen is?
Ja dat had ik ook gezien. Hij lijkt enkel nog via Amazon te krijgen.

Wil je na een aantal dagen laten weten of je nog steeds zo enthousiast bent. De Bol.com review zijn over het algemeen erg enthousiast.
Chick on a mission
pi_202033466
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Als je per se Ewan wil... ik heb er hier nog een liggen die ik tegen verzendkosten best naar je wil opsturen :) Doe maar een pm als je wil. Hier ook goede ervaringen, bij beide kindjes. Ik sliep er zelf ook lekker op als ik ‘m door de babyfoon hoorde :+

Mijn oudste is wel 7, dus onze Ewan is ook al een oldtimer. Misschien zit je niet te wachten op een bejaard slaapschaap en wil je liever een shiny nieuwe, snap ik ook, hoor :)
pi_202034078
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:30 schreef Jentin het volgende:

[..]
Als je per se Ewan wil... ik heb er hier nog een liggen die ik tegen verzendkosten best naar je wil opsturen :) Doe maar een pm als je wil. Hier ook goede ervaringen, bij beide kindjes. Ik sliep er zelf ook lekker op als ik ‘m door de babyfoon hoorde :+

Mijn oudste is wel 7, dus onze Ewan is ook al een oldtimer. Misschien zit je niet te wachten op een bejaard slaapschaap en wil je liever een shiny nieuwe, snap ik ook, hoor :)
Dan zou 'ie voor @Keroppi zijn. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')