Het was een serieuze vraag, is daar iets over bekend?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef galantis het volgende:
[..]
Die zou wel eens boven de 100% kunnen liggen.
Valt wel mee, een groep kan ook immuun worden omdat alle kwetsbare individuen zijn verdwenen. Als je nu niets meer zou doen, verwacht ik niet dat de mensheid vanwege corona uitsterft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:30 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die eind 2021 nog over groepsimmuniteit lopen te bazelen hebben echt nergens iets van begrepen.
Hoezo. Iedere ongevaccineerde die besmet raakt draagt eraan bij.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:30 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die eind 2021 nog over groepsimmuniteit lopen te bazelen hebben echt nergens iets van begrepen.
Leg eens uit dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:30 schreef Complotwappie het volgende:
Dan zien we wel weer. Wellicht dat we dan gewoon moeten accepteren ben ik bangquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:24 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
En wat als dan alsnog de zorg overspoelt raakt? Volgens mij zijn er al landen met deze strategie en daar gaat het niet zo goed m.b.t. covid
vervelend maar geen ziekenhuis?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:33 schreef dick_laurent het volgende:
Well, die "bescherming" van het vaccin begint me wel zorgen te baren.
Nu in een week tijd gehoord dat een collega (begin 40, niet obees oid) én mijn neef van midden 30, tevens zonder onderliggende aandoeningen, zwaar ziek zijn geweest van de 'rona.
Echt hevige koorts en twee weken lang niet eens de trap op kunnen lopen zeg maar...
En beiden zijn volledig gevaccineerd.
Beetje jammer toch wel dit
Ja, toen wel. Nu niet meer. Meningen veranderen wel eens. Zo gaat dat in het levenquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig jouw relaas. Vorig jaar maart was je nog warm voorstander voor de `tijdelijke` lockdown.
Hmhm, ja deze opmerking verwachtte ik al.quote:
Dat is het probleem, iedereen voelt zich redelijk veilig, ook de ongevaccineerden want die vertrouwen op hun geweldige immuunsysteem maar je weet pas hoe het bij jezelf is als je het meemaakt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmhm, ja deze opmerking verwachtte ik al.
Maar mn punt is meer dat een vergelijkbaar ziekteverloop voor iemand van 40 of midden 30 zonder obesitas of andere health issues zonder vaccinatie ws ook zo was geweest.
Maw, die prik lijkt dan redelijk zinloos geweest te zijn.
(Al kan je dat niet met zekerheid zeggen, I know)
Dat kun je gerust zo stellen ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar mn punt is meer dat een vergelijkbaar ziekteverloop voor iemand van 40 of midden 30 zonder obesitas of andere health issues zonder vaccinatie ws ook zo was geweest.
Dit hoor en lees je steeds vaker. Als je dan vraagt wanneer deze personen zijn gevaccineerd dan is dat veelal in mei / juni geweest. De vaccins lijken hun werking dus in rap tempo te verliezen helaas.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En DUS kan je de schuld niet neerleggen bij de ongevaccineerden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit hoor en lees je steeds vaker. Als je dan vraagt wanneer deze personen zijn gevaccineerd dan is dat veelal in mei / juni geweest. De vaccins lijken hun werking dus in rap tempo te verliezen helaas.
op die leeftijd dan al gevaccineerd zijn dan kan het niet anders dan met een onderliggend probleem zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit hoor en lees je steeds vaker. Als je dan vraagt wanneer deze personen zijn gevaccineerd dan is dat veelal in mei / juni geweest. De vaccins lijken hun werking dus in rap tempo te verliezen helaas.
Wat betreft het virus is er geen afgebakende 'we'. Uiteraard kunnen we hier in Nederland tijdelijk afdoende b/t-cellen hebben opdat we van een particuliere variant(-string) een tijdje geen 'last hebben' (wat óók gedefinieerd wordt aan de hand van de mate van capaciteit anderzijds), maar gezien het virus daarbuiten - in deze globalistische wereld - gewoon kan rondwaren, zijn wij als deel van de groep (wereldbevolking) evenmin immuun op groepsniveau. Neem daarbij ook in acht dat een rondwarend virus welke continue gevaccineerden/post-geïnfecteerden treft gemotiveerd wordt om te muteren (basic evolution baby). Wil je werkelijk groepsimmuniteit bereiken (ofwel wat men er écht mee denkt te impliceren) dien je op globale schaal te bewerkstelligen dat het virus zich niet of héél moeilijk kan verspreiden. Hiertoe zou je binnen één string aan varianten een graad van 80/90%+ moeten behalen bij Wang Chen, Kees Klomp, Abayomi en Abdalla.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef Stoney3K het volgende:
Ik denk dat we dat nog wel gaan redden, maar dan niet met alléén vaccineren.
Wel als een groot deel van de gevaccineerden ook een coronabesmetting heeft doorgemaakt.
Dan dooft het op een gegeven moment wel zonder gevolgen min of meer uit, of het blijft rond gaan maar iedereen heeft er voldoende weerstand tegen opgebouwd dat we er geen last meer van hebben.
Dank je. Ik probeer op een normale manier hier iets te vragen en het wordt meteen als ‘bazelen’ weggezet. En leg jij het eens uit dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:30 schreef Complotwappie het volgende:
Maybe. Anderzijds: de mensen die wel aardig ziek worden ondanks vaccinatie, die zul je er ook het meest over horen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nieuwsuur heeft een drieluik gemaakt afgelopen week, was erg interessant:quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dank je. Ik probeer op een normale manier hier iets te vragen en het wordt meteen als ‘bazelen’ weggezet. En leg jij het eens uit dan?
nog maar een keerquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:45 schreef vosss het volgende:
[..]
En DUS kan je de schuld niet neerleggen bij de ongevaccineerden.
Of zwangerquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kun je gerust zo stellen ja.
Die vaccinatie heeft alleen nut als je dan wel 65+ dan wel jonger dan die leeftijd met onderliggend lijden/obesitas, dan wel een combinatie van die 2.
Accepteren dat mensen doodgaan is de enige optie. We zijn er normaal gesproken ook best wel goed in. Kijk maar eens hoeveel mensen er jaarlijks sterven door oorzaken waar we wat aan kunnen doen. Dat of gewoon tot in het oneindige doorgaan zoals het afgelopen jaar natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:52 schreef nattermann het volgende:
Vaccineren en accepteren. Andere oplossingen zijn er imo niet.
Je kunt dan toch ook een prikje nemen en accepteren dat doodgaan erbij hoort?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:54 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Accepteren dat mensen doodgaan is de enige optie. We zijn er normaal gesproken ook best wel goed in. Kijk maar eens hoeveel mensen er jaarlijks sterven door oorzaken waar we onze schouders bij ophalen.
Het was ook een serieus antwoord. Maar meer gebaseerd op mijn eigen analyse.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, is daar iets over bekend?
Ik kan ook met zwembandjes op een motor gaan zitten. Misschien ziet het er veiliger uit, maar het zal weinig verschil maken w.b. druk op de zorg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je kunt dan toch ook een prikje nemen en accepteren dat doodgaan erbij hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |