SPOILER: Animal Crossing: New Horizons FriendcodesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Animal Crossing Discord vind je hierrrrrEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Helemaal niks. Want het is downloadbare content dus het kan niet op zijn. En je kunt niet eerder spelen dan 5 november.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:29 schreef Burdie het volgende:
Wat is het voordeel van pre-orderen eigenlijk? Kan je het dan eerder spelen ofzo?
Ik denk er zelf over het pas aan te schaffen op het moment dat de grootste nieuwigheid van de 2.0 update er voor mij een beetje af begint te raken, dan heb ik dan weer iets leuks.
Nu is 'ie alvast gedownload, dus ik kan de 5e opstarten en spelen. Dat was 't wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:29 schreef Burdie het volgende:
Wat is het voordeel van pre-orderen eigenlijk? Kan je het dan eerder spelen ofzo?
Ik denk er zelf over het pas aan te schaffen op het moment dat de grootste nieuwigheid van de 2.0 update er voor mij een beetje af begint te raken, dan heb ik dan weer iets leuks.
Ze hebben geen tijd bekend gemaakt, maar als ik deze post mag geloven, kunnen we daadwerkelijk vrij snel op de 5e spelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:38 schreef Elvi het volgende:
Mn vraag in het vorige topic was denk ik te dicht op de lapo
Maar hoe laat komt de update hier uit? Ik dacht dat wij het vaak pas in de avond hadden (of dat was een andere game en ik haal dingen door elkaar)?
Oeh dat zou voor ons dan om 2 uur 's nachts zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben geen tijd bekend gemaakt, maar als ik deze post mag geloven, kunnen we daadwerkelijk vrij snel op de 5e spelen.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh dat zou voor ons dan om 2 uur 's nachts zijn?
Is dat een beetje betrouwbaar om te doen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:34 schreef Tally het volgende:
Die gekochte dlc is nu bij cdkeys al in de ‘aanbieding’ voor 19,39 euro.
Ik heb er zelf al een aantal licenties gekocht en tot nu toe altijd gekregen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat een beetje betrouwbaar om te doen?
Scheelt toch weer 5 euro
quote:
Nu moet ik wel een beetje lachen om de mensen die speciaal de pier aan het versieren waren.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:38 schreef Elvi het volgende:
Ik las op Reddit dat een aantal items van je eiland kunnen verdwijnen, maar dat ze te vinden zijn in de recycling box bij Tom Nook.
De pier moet natuurlijk vrij zijn
DLC nog niet las ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
De update wel, de DLC weet ik niet want mn batterij staat nu op te laden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |