quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zondag bevallen van miniWas een erg pittige bevalling, maar helemaal verliefd
Nee, ze is naamloos.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Gefeliciteerd
![]()
Heeft het een naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze is naamloos.Leuke naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze is naamloos.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lange bevalling gehad?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Vooral heel heftig. Qua duur denk ik redelijk gemiddeld voor een eerste. Om 1:50 braken mijn vliezen, om 20:28 is ze geboren.quote:
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
pff, 18 uur vind ik toch best wel langquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral heel heftig. Qua duur denk ik redelijk gemiddeld voor een eerste. Om 1:50 braken mijn vliezen, om 20:28 is ze geboren.
Het voelde ook best langquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, 18 uur vind ik toch best wel lang
heuj, gefeliciteerd met mini (Mila)!quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
16 seconden na haar post, had je kunnen zienquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Heuj
heeft @:TheGirlNextDoor er al wat uitgepoept?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is even wennen en soms lastig of vermoeiend maar als er dan vervolgens zo'n tevreden baby in je armen of op je borst ligt dan besef je je dat het het allemaal waard isquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en bevalt het een beetje?
Das goed om te horen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is even wennen en soms lastig of vermoeiend maar als er dan vervolgens zo'n tevreden baby in je armen of op je borst ligt dan besef je je dat het het allemaal waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |