ja dat doet iedereen. Denk dat ze streams ook wel aan zullen gaan pakken dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
schijnt wel dat diverse providers in onderhandeling zijn om viaplay als extra pakket te brengen. Ziggo en KPN. Gaat hoe dan ook geld kosten.
Zoek wel een stream.
Voor het WK ben ik eventueel nog wel bereid om dat gewoon op mijn tv te zien voor een paar euro ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
schijnt wel dat diverse providers in onderhandeling zijn om viaplay als extra pakket te brengen. Ziggo en KPN. Gaat hoe dan ook geld kosten.
Zoek wel een stream.
Zijn nu vaak sky streams, dat is nu al betaald, dus weet niet hoe ze illegale streams willen voorkomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat doet iedereen. Denk dat ze streams ook wel aan zullen gaan pakken dan?
Neem gewoon een abonnementje aldus de multimiljonair.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)el-achter-betaalmuur @:tagliano
Ja ik weet ook helemaal niet hoe dat werkt hoor. En in hoeverre het technisch mogelijk is. We gaan het zienquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn nu vaak sky streams, dat is nu al betaald, dus weet niet hoe ze illegale streams willen voorkomen.
Van Gerwen denkt dat iedereen gaat betalen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor het WK ben ik eventueel nog wel bereid om dat gewoon op mijn tv te zien voor een paar euro ofzo
De rest gaan we gezellig streamen ja
Of gewoon niet kijken
ja mogen dan ook oostblok-kenaus zijn met drie tanden en een dikke gore wrat met haren. Er kijkt toch geen hond meer dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk komen walk-on dames wel terug!
Ik kan je precies aanwijzen waar het misgaat in bovenstaande zinquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van Gerwen denkt dat iedereen gaat betalen.
Daar gaat dit leven geen Nobelprijs meer naartoe vrees ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van Gerwen denkt dat iedereen gaat betalen.
wie mod dit topic eigenlijk? Had een paar notes vanuit DRT bij vorige toernooien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor het WK ben ik eventueel nog wel bereid om dat gewoon op mijn tv te zien voor een paar euro ofzo
De rest gaan we gezellig streamen ja
Of gewoon niet kijken
Ik was onder de indruk dat niemand dat deedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wie mod dit topic eigenlijk? Had een paar notes vanuit DRT bij vorige toernooien.
Je ken wel zien wie de broek aan heb. Weltrusten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey maar kids, ik vond het weer gezellig![]()
wie weet tot morgen weer
Mods in DRTquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wie mod dit topic eigenlijk? Had een paar notes vanuit DRT bij vorige toernooien.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Je ken wel zien wie de broek aan heb. Weltrusten.
Misschien dat ik ze dan ook niet zette ouwe mafkeesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee ik ook niet sinds het vertrek van Taglianosnitch.... maar toch kreeg ik notes.
als abohouder kan dat ook trouwensquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kan ik ook weer mijn notes inzien eigenlijk
Als crew gaat dat een stuk makkelijker
Ja alleen ben ik dus de knop aan het zoekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als abohouder kan dat ook trouwens
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kan ik ook weer mijn notes inzien eigenlijk
Als crew gaat dat een stuk makkelijker
Geen tiaquote:
Ja dat. Dit is het echt niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem gewoon je rotzooi mee Maikol
Wegwezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |