SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet, laat zelf lekker een snor staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende: Jongens wie van jullie laat er een snor staan volgend maand? Kunnen we dat hier niet gewoon als een soort van fotoproject uitvoeren onder de SC mannen?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef Recce het volgende:
Ik kan een videoclip niet meer vinden. Niet dat het iets geweldigs was, maar ik erger me dat mijn hersenen niet meewerken!Was een vage muziekvideo van een jaar geleden of zo. Was zwart-wit met een dansend meisje in ouderwetse kleding, dacht ik. En iets Frans? Meer weet ik niet.
Z'n mooie Peter R. snor?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk wel dat ik compleet onweerstaanbaar ben met dikke snor maar ik twijfel nog een een beetje.
Hoe doe ik dit precies?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, laat zelf lekker een snor staan
Binne gei van de verkeeerde kant ofwah?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga straks aan de roze homer simpson donuts
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dode koe met een vetrandje kopen.
Moment... even gegevens verwerken....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar als Yg verder niks gaat vertellen dan houdt het rap op natuurlijk.
Nog nooit zo genoten als van jou snor tegen mijn kloten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik doe wel mee en ik haat snorren
de enige geglazuurde donuts die ze leken te hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binne gei van de verkeeerde kant ofwah?
Grappig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog nooit zo genoten als van jou snor tegen mijn kloten.
Oh ja.... dat heb ik ook gewoon hier ergens liggen... dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
euh, probeer wat testosteron hormonen tot je te nemen? kijk of dat werkt?
Donnie?quote:
Dat versta jij ook?quote:
maandag even huisarts bellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.... dat heb ik ook gewoon hier ergens liggen... dat ik daar niet aan gedacht heb
Met de rubber deur de blubber.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoep'n als een grote en tekeer gaan als een beest
-1quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoep'n als een grote en tekeer gaan als een beest
Ja daar weet ik dan weer niks vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de rubber deur de blubber.
Steenwijk is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe lekker met een beetje drank er in
Links swipen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterren op het doek met Femke H.
Dikke doei.Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook geen idee![]()
Ygritte weet ook niks blijkbaar
Suggereer je nou dat ik in het bezit ben van een lidmaatschap van Mannekoor Karrespoor of hoe moet ik dit precies lezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke doei.Hier trap ik niet in.
Met de Assen deur de plassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de rubber deur de blubber.
ja dit kwam een beetje incrowderig over iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik in het bezit ben van een lidmaatschap van Mannekoor Karrespoor of hoe moet ik dit precies lezen
Meisje maak maar zin ,wordt maar gauw boerin.quote:
en ik maar denken tanden die gebroken werdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
krak krak krak
*Kruidnootjes die gegeten worden.
Scheelt niet veelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken tanden die gebroken werden
Godver die MI.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken tanden die gebroken werden
Die Amerikaanse diner ook, maar daar heb ik me eens helemaal ziek gegeten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
eff kijken daar
wel eerder in steakhouse geweest, was ook lekker
Come back.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga voor het eerst in 1000 jaar gamenEven kijken of ik het nog leuk vind.
annettes? altijd mega rijen helaas en trage doorstroom helaasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Amerikaanse diner ook, maar daar heb ik me eens helemaal ziek gegeten.
Waarom leuk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Die all you can eat-dingen in de hotels zijn ook altijd leuk.
Welke?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga voor het eerst in 1000 jaar gamenEven kijken of ik het nog leuk vind.
goorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
weet niet, van die bakken met kleffe flerp flirm en flirp....
Liever veel dan lekker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
weet niet, van die bakken met kleffe flerp flirm en flirp....
Als bagageloket bitterbal er niet is kunnn we altijd nog hele voorraadsilo's bij jou naar binnen schuivenquote:
die het wegwerken van hele verpakkingen ongzond voer als een prestatie aankondigt jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto is de enige die dingen eet?
Ik eet alleen maar lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als bagageloket bitterbal er niet is kunnn we altijd nog hele voorraadsilo's bij jou naar binnen schuiven)
me2quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Binnenkort krijg ik wel weer lekker
kun je daar spul kopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] can't.. resist... the.. force...
Mijn gewaad en ruime huis ligt open voor uw smaak naar nog wat hartige heerlijkheden, wat lust u te drinken?quote:
Ik was al bang dat je je geld niet kwijt konquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, volwaardige lego brandstore
Als je nog ergens een lekker Merlotje heb liggen... Streak ligt erop neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gewaad en ruime huis ligt open voor uw smaak naar nog wat hartige heerlijkheden, wat lust u te drinken?
* kruipt de wijnkelder in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nog ergens een lekker Merlotje heb liggen... Streak ligt erop neem ik aan?
zonder die winkel kon ik idd mijn spaarreking niet legen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je geld niet kwijt kon
oh ja het was tien uur geworden hequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder die winkel kon ik idd mijn spaarreking niet legen..
Werken is zeg maar niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
WGR / Reactie termijn overheid?
Sympathieke TS
Mag tegen dezelfde muur als al die antivaxxersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werken is zeg maar niet echt mijn ding
Doe dit anders nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa jij moest er nog even overheen om te piemelmeten
dit soort parasieten mag gewoon uitgeroeid wordenquote:
5 minuten later: dekentje is nu aan het fikken, lekker warm..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedje is opgemaakt, dekentje staat aan
veel plezierquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedje is opgemaakt, dekentje staat aan
oh even kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
5 minuten later: dekentje is nu aan het fikken, lekker warm..
normaal duurt het opwarmen ongeveer 3 kwartier hoor, ik ben nog niet wegquote:
Huh echt? Die van mij is echt in no time bloedheetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
normaal duurt het opwarmen ongeveer 3 kwartier hoor, ik ben nog niet weg
heb jij een oude dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Huh echt? Die van mij is echt in no time bloedheet
Vanavond een special "Plinten poetsen"?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
goedenavond, ik zit weer klaar voor 'Interieurverzorgen met Buda - Live'
Ik slak er altijd wat achteraanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zag dat ons Yg inmiddels het pakket gezien heeft, nu mag ie uit de OP. En ben gelijk gestopt met teruglezen.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond een special "Plinten poetsen"?
Mijnes heeft 2 standjes: "kou eraf" en "oh ja iets met warm"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neeEen met standje warm - bloedheet en crematie
quote:
Niet! echt! Oh wat bazig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest gister aan je denken toen ik door tstadje sjokte.En ik heb echt voor 20 euro in dat hotel geslapen.
ahhh. Geen idee verder overigens. Was een vrij el cheapo ding.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes heeft 2 standjes: "kou eraf" en "oh ja iets met warm"
ja mijnes ook, drie tientjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ahhh. Geen idee verder overigens. Was een vrij el cheapo ding.
Booh da's best oudquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
En oma vond het zo fijn dat ik er ook was. 97 gewoon geworden he?
Yep. Bij het inchecken moest het meisje lachen en zei dat ik een goede prijs had en dat het door een storing kwam en dat de meeste mensen een mail hadden gehad. Vandaag bij het uitchecken zei die man dat het de goedkoopste kamer was die hij ooit verkocht had.quote:
Jezus wat een leeftijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd nog! Gister was ook prachtig weer trouwens, beetje sjokken is wel zo leuk dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Yep en elke keer zeggen mijn ouders, misschien is het wel haar laatste verjaardag en elke keer trap ik er weer in en sleep ik me naar die uithoek toe.quote:
Santana heet geen Santana meer. En de vera was dicht. Maar eigenlijk ben ik daar toch wat te oud voor enzo dus gewoon wat wijn gedronken op de grote markt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog! Gister was ook prachtig weer trouwens, beetje sjokken is wel zo leuk dan.
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Bij het inchecken moest het meisje lachen en zei dat ik een goede prijs had en dat het door een storing kwam en dat de meeste mensen een mail hadden gehad. Vandaag bij het uitchecken zei die man dat het de goedkoopste kamer was die hij ooit verkocht had.![]()
Zal toch wel nep zijn? Al lopen er genoeg gekken rond.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
WGR / Reactie termijn overheid?
Sympathieke TS
en nu weer onderweg naar huis?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Santana heet geen Santana meer. En de vera was dicht. Maar eigenlijk ben ik daar toch wat te oud voor enzo dus gewoon wat wijn gedronken op de grote markt.
Al ben je al zo ziek om daar een account voor te gaan aanmaken om zo te gaan doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zal toch wel nep zijn? Al lopen er genoeg gekken rond.
Hallojo!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het kan iedere keer de laatste keer zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en elke keer zeggen mijn ouders, misschien is het wel haar laatste verjaardag en elke keer trap ik er weer in en sleep ik me naar die uithoek toe.
Het is echt een roteind maar ben ook altijd wel blij dat ik gegaan ben, nog een stuk met mijn vader door de buurt van mijn jeugd gewandeld, was ook fijn.
Ik vermoed ook zo maar dat veel niet meer is zoals het meer dan 20 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Santana heet geen Santana meer. En de vera was dicht. Maar eigenlijk ben ik daar toch wat te oud voor enzo dus gewoon wat wijn gedronken op de grote markt.
Nee dit is echtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja da's geen kattepis iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thuis.Vanaf Winschoten, wat een pokke eind.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al ben je al zo ziek om daar een account voor te gaan aanmaken om zo te gaan doen
Er lopen hier ook gekken rond zie ikquote:
Ik kom altijd alleen op het station, was denk ik al zeker 10 jaar maar waarschijnlijk eerder 15 ofzo, geleden dat ik eens echt een avond in de stad was, en was echt serieus best leuk. Dochter van mijn broer werkt nu bij de 3, alleen gister helaas niet maar keek steeds "met haar ogen" rond en gniffelde over wat een toptijd haar daar nog te wachten staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed ook zo maar dat veel niet meer is zoals het meer dan 20 jaar geleden was.
Eigenlijk ben ik er ook altijd alleen maar voor familie en nooit voor een dagje iets doen ofzo (te ver overigens ook)
Nou Fles wel idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
[..]
Er lopen hier ook gekken rond zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ga je dan met de trein? Via Zwolle? Dat is inderdaad een pokke eind.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thuis.Vanaf Winschoten, wat een pokke eind.
ja sowieso, maar dan? Lelystad of Amersfoort? Lelystad is wel een stuk snellerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe ga je dan met de trein? Via Zwolle? Dat is inderdaad een pokke eind.
Sowieso via Zwolle, maar heen via Lelystad enzo en hoefde ik maar tot Groningen, vandaag eerst met de bus naar Hoogezand en toen met de auto naar een klein dorp in de buurt van Winschotens en daar heeft mijn vader me weer op de trein gezet. En voor de afwisseling terug over Utrecht, Gouda gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe ga je dan met de trein? Via Zwolle? Dat is inderdaad een pokke eind.
Wereldreis manquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso via Zwolle, maar heen via Lelystad enzo en hoefde ik maar tot Groningen, vandaag eerst met de bus naar Hoogezand en toen met de auto naar een klein dorp in de buurt van Winschotens en daar heeft mijn vader me weer op de trein gezet. En voor de afwisseling terug over Utrecht, Gouda gegaan.
Hmm, Google Maps laat je zelfs langs Deventer gaan als snelste reis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sowieso, maar dan? Lelystad of Amersfoort? Lelystad is wel een stuk sneller
Dat zou ook wel een stunt zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je niet vliegen vanaf Rotterdam De Heek airport naar Eelde?
Je had in dezelfde tijd ook in de VS kunnen zitten in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso via Zwolle, maar heen via Lelystad enzo en hoefde ik maar tot Groningen, vandaag eerst met de bus naar Hoogezand en toen met de auto naar een klein dorp in de buurt van Winschotens en daar heeft mijn vader me weer op de trein gezet. En voor de afwisseling terug over Utrecht, Gouda gegaan.
Dat lijkt me bijzonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, Google Maps laat je zelfs langs Deventer gaan als snelste reis.
Meestal doe ik het inderdaad op 1 dag heen en weer, dat is ruim 7 en half uur.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had in dezelfde tijd ook in de VS kunnen zitten in ieder geval.
Ik heb serieus een keer overwogen het vliegtuig te pakken van vliegveld Twente naar Amsterdam. Kostte toen 100 gulden, geloof ik. Dat bestaat nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je niet vliegen vanaf Rotterdam De Heek airport naar Eelde?
Oh dat zou ik echt niet doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meestal doe ik het inderdaad op 1 dag heen en weer, dat is ruim 7 en half uur.
Hoiquote:
Ik weet dat nog omdat dat de buslijn was waarin wel eens mensen per ongeluk stapten om naar school in Helpman te gaan, en dan was er vanaf daar geloof ik pas een uur later ofzo weer een bus terug.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wij fietsten overigens bijna alles
In de buurt van een spoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat nog omdat dat de buslijn was waarin wel eens mensen per ongeluk stapten om naar school in Helpman te gaan, en dan was er vanaf daar geloof ik pas een uur later ofzo weer een bus terug.Geen idee ook waar dat ligt, de punt.
We hebben een mini console van de Super Nintendo en hebben alle spellen die zijn uitgebracht.quote:
Ik heb een keer maastricht - amsterdam gevlogen. Dat ging ook nergens overquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer overwogen het vliegtuig te pakken van vliegveld Twente naar Amsterdam. Kostte toen 100 gulden, geloof ik. Dat bestaat nu niet meer.
Ooooh ja die was ik al weer vergetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben je werk even afgemaakt in dat andere topic
Ja, denk het. Het scheelt overigens maar 10 minuten met via Lelystad, zo te zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonderMisschien als er werkzaamheden zijn of zo
Dan hoeven ze nauwelijks de wielen in te trekken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer maastricht - amsterdam gevlogen. Dat ging ook nergens over
Ach ja, uiteindelijk ben je gewoon blij als je het weer gehaald hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk het. Het scheelt overigens maar 10 minuten met via Lelystad, zo te zien.
Ik vind Enschede - Amsterdam altijd al ver.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk ben je gewoon blij als je het weer gehaald hebt
Daarom staat de wereld in brandquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was ook maar 15 min al met al meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hoeven ze nauwelijks de wielen in te trekken.
Ik heb die ook maar doe er echt nooit wat meequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een mini console van de Super Nintendo en hebben alle spellen die zijn uitgebracht.
Ik speel nu Kirby
Sorryquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom staat de wereld in brand
Gaaf! Wil ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was ook maar 15 min al met al meen ik me te herinneren.
Niet avontuurlijk in de kar gegaan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn kortste vlucht ooit was Pokhara - Kathmandu, 147 km in 20 minuten. Maar met de bus was het 7 uur of zo omdat er alleen maar karrepaden liggen
dat hadden we op de heenweg al gedaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet avontuurlijk in de kar gegaan?
Ohquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hadden we op de heenweg al gedaan
Ik wil ooit ook naar Kathmanduquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn kortste vlucht ooit was Pokhara - Kathmandu, 147 km in 20 minuten. Maar met de bus was het 7 uur of zo omdat er alleen maar karrepaden liggen
ooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook naar Kathmandu
Toen ik wilde gaan was net de Koning vermoord en allerlei andere onrustige dingen (natuurrampen, geloof ik).quote:
een kaappunt vooral ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zo'n springpunt toch?
Baas!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kapingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zo'n springpunt toch?
Vaag verhaal blijft dat met die knettergekke moordenaar ook hè, Dipendra of zo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is er nu niet meer zo leuk geloof ik. Toen ik er was was het nog een koninkrijk. Paar jaar later heeft eoa pris de halve koninklijke familie overhoop geschoten en nu is het een republiek. In 2015 is er nog een huge ass aardbeving overheen geweest en sindsdien hoor je er weinig meer van
Zondequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is er nu niet meer zo leuk geloof ik. Toen ik er was was het nog een koninkrijk. Paar jaar later heeft eoa prins de halve koninklijke familie overhoop geschoten en nu is het een republiek. In 2015 is er nog een huge ass aardbeving overheen geweest en sindsdien hoor je er weinig meer van
jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag verhaal blijft dat met die knettergekke moordenaar ook hè, Dipendra of zo?
Naja als je uren moet wachten voor je dat gehucht weer eens kan verlaten dan is springen misschien best een alternatief.quote:
Hopen dat je dan in de stad weer tot leven komt zoals in een spel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja als je uren moet wachten voor je dat gehucht weer eens kan verlaten dan is springen misschien best een alternatief.
Buda is druk bezig om een vrouwtje het hof te maken, kan de badkamer wel een weekje op wachten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:31 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar sta je de badkamer al te soppen?
Oh ja, dat was het verhaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is er nu niet meer zo leuk geloof ik. Toen ik er was was het nog een koninkrijk. Paar jaar later heeft eoa prins de halve koninklijke familie overhoop geschoten en nu is het een republiek. In 2015 is er nog een huge ass aardbeving overheen geweest en sindsdien hoor je er weinig meer van
Dan wordt er nog wel gesopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda is druk bezig om een vrouwtje het hof te maken, kan de badkamer wel een weekje op wachten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda is druk bezig om een vrouwtje het hof te maken, kan de badkamer wel een weekje op wachten.
Nja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopen dat je dan in de stad weer tot leven komt zoals in een spel?
As we speak?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat? Heeft ie een date vanavond?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil ook een bandkamer, klinkt interessantquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeuren he anders poets je die bandkamer ook maar voor een halve pietje snot.
Soppen met Buda Livequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
As we speak?![]()
Waarom wordt dit niet gestreamd?
Zit vast achter een betaalmuurquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
As we speak?![]()
quote:
Nee volgende week pas maar ik reken op jullie om hem te steunen en aan te moedigen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
As we speak?![]()
Uiteraard, op welke dag moet ik het kaarsje in de dorpskapel aansteken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nee volgende week pas maar ik reken op jullie om hem te steunen en aan te moedigen.
De 7e of de 8e, een van die twee, in Antwerpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard, op welke dag moet ik het kaarsje in de dorpskapel aansteken?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga zo mijn bedje maar eens in
quote:
mehhhhquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb buikpijn.. in 24u een zak van 350gr haribo beertjes leegevretenWilde afvallen voor de vakantie maar ben 2 kilo aangekomen
Doe maar allebei, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De 7e of de 8e, een van die twee, in Antwerpen.
fietsen erheenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan op vakantie maar afvallen, lekker veel zwemmen
#viesdikkescquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb buikpijn.. in 24u een zak van 350gr haribo beertjes leegevretenWilde afvallen voor de vakantie maar ben 2 kilo aangekomen
Is de vereiste hierbij dan ook dat dat kaarsje ook in Antwerpen moet worden aangestoken of kan ik dat dan gewoon hier ff om de hoek doen in de kapel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De 7e of de 8e, een van die twee, in Antwerpen.
Ik zet de hele xenos gewoon in de fik, dat brand wel voor 2 dagen, komt goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar allebei, voor de zekerheid
Ik hou ál-tijd vocht vast op vakantie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan op vakantie maar afvallen, lekker veel zwemmen
We kunnen heel Antwerpen vol kaarsjes zetten voor de sfeer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is de vereiste hierbij dan ook dat dat kaarsje ook in Antwerpen moet worden aangestoken of kan ik dat dan gewoon hier ff om de hoek doen in de kapel?
Als je vliegt, of altijd? Ik alleen na een vliegreis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou ál-tijd vocht vast op vakantie.
Ik ook. Vooral op de terugreis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je vliegt, of altijd? Ik alleen na een vliegreis.
Oh hier zie ik jou voor aan!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen heel Antwerpen vol kaarsjes zetten voor de sfeer?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vaginaal inbrengen en aansteken anders werkt het niet natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is de vereiste hierbij dan ook dat dat kaarsje ook in Antwerpen moet worden aangestoken of kan ik dat dan gewoon hier ff om de hoek doen in de kapel?
Alleen het waxinelichtje of zo'n grote glazen kaars?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaginaal inbrengen en aansteken anders werkt het niet natuurlijk
Gewoon de hele stad in de fik zetten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij vliegen meestal sowieso, bij voorkeur wil ik ergens zijn waar het warm is en ik vreet vooral veel lekker want leef de leefquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je vliegt, of altijd? Ik alleen na een vliegreis.
dan wel een Gwyneth Paltrow kaars aansteken he..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaginaal inbrengen en aansteken anders werkt het niet natuurlijk
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze een pad van kaarsjes bouwt en Buda aan het einde op z'n date staat te wachten
Dit was ook een vraag die ik hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen het waxinelichtje of zo'n grote glazen kaars?
Naakt op het altaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze een pad van kaarsjes bouwt en Buda aan het einde op z'n date staat te wachten
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben ervaringsdeskundigen in de zaal zie ik.quote:
Glas brand toch niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een paar jaar terug in een kerk waar ze van die kaarsjes op batterijen hadden. Daar ga ik geen 50 cent voor dokken. Kan ik net zo goed even met de zaklamp van m'n telefoon op Jezus schijnen.
Ik zal mijn vriendin Elise even bellen hoe wat precies verderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Glas brand toch niet?
Waxinelichtje werkt niet.
Een doopkaars heeft iedereen. Lekker dik ook.
Toen Jezus leefde hadden zo ook niet eens waxinelichtjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een paar jaar terug in een kerk waar ze van die kaarsjes op batterijen hadden. Daar ga ik geen 50 cent voor dokken. Kan ik net zo goed even met de zaklamp van m'n telefoon op Jezus schijnen.
Om het waxinelichtje zit ook zo'n houdertje en daar piept niemand over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan is het een glazen kaars houder geen glazen kaars toch
Lege champagnefles werkt beterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin Elise even bellen hoe wat precies verder
Wij willen meer weten over Elisequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin Elise even bellen hoe wat precies verder
Toen staken ze in petroleum gedrenkte gerbils met een houten stokje door hun kont aan om wat licht te hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen Jezus leefde hadden zo ook niet eens waxinelichtjes
Het schijnt dat ze bekend is en ze zegt dat ze wel eens filmpjes maakt. Volgens mij niet voor op Youtube maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij willen meer weten over Elise
Oh jij kent haar ook?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lege champagnefles werkt beter
"3 cent."quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een van de kerken van Eindhoven heeft een QR code en dan kan je zelf een bedrag overmaken
Heel handig, hoef je geen kleingeld op zak te hebben
Soort Ama met groot poepgat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooh siswet zag ik bij Dumpert die heet Elise toch?
Ze vroegen of ze nooit in de broek poept. Ze zei veel te zenuwachtig “neeeeeh joh hahaha nweee joh ben je gek neeeeh. Hahaha nee joh”quote:
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dat daar nog helemaal normaal gaatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze vroegen of ze nooit in de broek poept. Ze zei veel te zenuwachtig “neeeeeh joh hahaha nweee joh ben je gek neeeeh. Hahaha nee joh”
Eh?quote:
Ik vind het echt wel geil als een strak mooi meisjeskontje een grote leuter opneemt met wat weerstand.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dat daar nog helemaal normaal gaat
Ik wil dit live... met een huskyslee, ijsiglo, hottub en rendierbellenquote:
Vooruit, maar alleen als je dit opzet:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil dit live... met een huskyslee, ijsiglo, hottub en rendierbellen
Straks laten ze mij buiten staan omdat ze denken dat ik een rendier benquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooruit, maar alleen als je dit opzet:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze je nog net wel herkennen, maar je bent dan duidelijk het gekkie van de groep.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks laten ze mij buiten staan omdat ze denken dat ik een rendier ben
Je hebt het dus zitten bekijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dat daar nog helemaal normaal gaat
Oh we gaan met een groep?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je nog net wel herkennen, maar je bent dan duidelijk het gekkie van de groep.
Ik ken de kunsten van mevrouw Siswet. Daar hoef je niet echt heel veel moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het dus zitten bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |