SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet, laat zelf lekker een snor staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende: Jongens wie van jullie laat er een snor staan volgend maand? Kunnen we dat hier niet gewoon als een soort van fotoproject uitvoeren onder de SC mannen?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef Recce het volgende:
Ik kan een videoclip niet meer vinden. Niet dat het iets geweldigs was, maar ik erger me dat mijn hersenen niet meewerken!Was een vage muziekvideo van een jaar geleden of zo. Was zwart-wit met een dansend meisje in ouderwetse kleding, dacht ik. En iets Frans? Meer weet ik niet.
Z'n mooie Peter R. snor?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk wel dat ik compleet onweerstaanbaar ben met dikke snor maar ik twijfel nog een een beetje.
Hoe doe ik dit precies?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, laat zelf lekker een snor staan
Binne gei van de verkeeerde kant ofwah?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga straks aan de roze homer simpson donuts
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dode koe met een vetrandje kopen.
Moment... even gegevens verwerken....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar als Yg verder niks gaat vertellen dan houdt het rap op natuurlijk.
Nog nooit zo genoten als van jou snor tegen mijn kloten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik doe wel mee en ik haat snorren
de enige geglazuurde donuts die ze leken te hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binne gei van de verkeeerde kant ofwah?
Grappig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog nooit zo genoten als van jou snor tegen mijn kloten.
Oh ja.... dat heb ik ook gewoon hier ergens liggen... dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
euh, probeer wat testosteron hormonen tot je te nemen? kijk of dat werkt?
Donnie?quote:
Dat versta jij ook?quote:
maandag even huisarts bellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.... dat heb ik ook gewoon hier ergens liggen... dat ik daar niet aan gedacht heb
Met de rubber deur de blubber.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoep'n als een grote en tekeer gaan als een beest
-1quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoep'n als een grote en tekeer gaan als een beest
Ja daar weet ik dan weer niks vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de rubber deur de blubber.
Steenwijk is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe lekker met een beetje drank er in
Links swipen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterren op het doek met Femke H.
Dikke doei.Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook geen idee![]()
Ygritte weet ook niks blijkbaar
Suggereer je nou dat ik in het bezit ben van een lidmaatschap van Mannekoor Karrespoor of hoe moet ik dit precies lezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke doei.Hier trap ik niet in.
Met de Assen deur de plassen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de rubber deur de blubber.
ja dit kwam een beetje incrowderig over iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik in het bezit ben van een lidmaatschap van Mannekoor Karrespoor of hoe moet ik dit precies lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |