SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Snap wel wat je bedoeld, maar ik ga er maar altijd vanuit dat iedere mafklapper mee kan lezen en *iets* kan doen met alles wat je hier neerplempt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is het anders![]()
Of niet, maar dat zie ik dan niet.
ja dat is zo. Maar als je dat niet wilt kun je net zo goed in een betonnen bunker gaan zitten. Kan je niks overkomen, word je ook 120. Joepiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld, maar ik ga er maar altijd vanuit dat iedere mafklapper mee kan lezen en *iets* kan doen met alles wat je hier neerplempt.
1+1+1+1+1= uiteindelijk altijd wel ergens heeee dat is Yg!
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat ik dus zeggen wou.
Dus eigenlijk had dimmy gewoon gelijk. Klimaatbijdrage is onzin. Volgende keer komt er ook nog 30 euro "eerlijkloonvoorkindertjesinbangladeshbijdrage" bij. Hek van de dam ditdat. Moet je niet aan beginnen.
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderen
Ja dat de grote multinationals hun klanten gaan afstraffen voor de ecologische footprint die ze zelf maken. Omdat die klanten dat immers noodzakelijk maken. Wereld op z'n kopquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderen
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.
De vervuiler betaald.
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.
De vervuiler betaald.
Of vlees etenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voor
en nog veel meer treinenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voor
DIE HEBBEN HELE KLEINE VOETJESquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"
Hoeveel knaagdieren gooit u gemiddeld te pletter tegen een intercity?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"
Ja ik was ook al aan het genieten, die plattegrondquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]Vet nice! Gewoon alles, poster, atlas, iq ding, bonsai... een 'kwok' kalender
Lies!
Als we klimaat neutraal gaan doen dan moet iedereen gewoon alleen nog lokale producten kopen. Maar worden de prijzen hoger en de winstmarges kleiner.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat dan vervolgens elke keer aan je bezoek moeten uitleggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik was ook al aan het genieten, die plattegrond
Oh ja dan gaat het tussen ons niks wordenquote:
Lokaal vretenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als we klimaat neutraal gaan doen dan moet iedereen gewoon alleen nog lokale producten kopen. Maar worden de prijzen hoger en de winstmarges kleiner.
gewoon op alles een euro doen, problems solvedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat ik dus zeggen wou.
Dus eigenlijk had dimmy gewoon gelijk. Klimaatbijdrage is onzin. Volgende keer komt er ook nog 30 euro "eerlijkloonvoorkindertjesinbangladeshbijdrage" bij. Hek van de dam ditdat. Moet je niet aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |