SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Snap wel wat je bedoeld, maar ik ga er maar altijd vanuit dat iedere mafklapper mee kan lezen en *iets* kan doen met alles wat je hier neerplempt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is het anders![]()
Of niet, maar dat zie ik dan niet.
ja dat is zo. Maar als je dat niet wilt kun je net zo goed in een betonnen bunker gaan zitten. Kan je niks overkomen, word je ook 120. Joepiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld, maar ik ga er maar altijd vanuit dat iedere mafklapper mee kan lezen en *iets* kan doen met alles wat je hier neerplempt.
1+1+1+1+1= uiteindelijk altijd wel ergens heeee dat is Yg!
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat ik dus zeggen wou.
Dus eigenlijk had dimmy gewoon gelijk. Klimaatbijdrage is onzin. Volgende keer komt er ook nog 30 euro "eerlijkloonvoorkindertjesinbangladeshbijdrage" bij. Hek van de dam ditdat. Moet je niet aan beginnen.
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderen
Ja dat de grote multinationals hun klanten gaan afstraffen voor de ecologische footprint die ze zelf maken. Omdat die klanten dat immers noodzakelijk maken. Wereld op z'n kopquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon vragen 'hoeveel kinderen heb je' en op basis daarvan bijdrages vorderen
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.
De vervuiler betaald.
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik het wel mee eens.
De vervuiler betaald.
Of vlees etenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voor
en nog veel meer treinenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan heel wat vliegen in ruil daar voor
DIE HEBBEN HELE KLEINE VOETJESquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"
Hoeveel knaagdieren gooit u gemiddeld te pletter tegen een intercity?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoeveel knaagdieren heeft u in huis?"
Ja ik was ook al aan het genieten, die plattegrondquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]Vet nice! Gewoon alles, poster, atlas, iq ding, bonsai... een 'kwok' kalender
Lies!
Als we klimaat neutraal gaan doen dan moet iedereen gewoon alleen nog lokale producten kopen. Maar worden de prijzen hoger en de winstmarges kleiner.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat dan vervolgens elke keer aan je bezoek moeten uitleggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik was ook al aan het genieten, die plattegrond
Oh ja dan gaat het tussen ons niks wordenquote:
Lokaal vretenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als we klimaat neutraal gaan doen dan moet iedereen gewoon alleen nog lokale producten kopen. Maar worden de prijzen hoger en de winstmarges kleiner.
gewoon op alles een euro doen, problems solvedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat ik dus zeggen wou.
Dus eigenlijk had dimmy gewoon gelijk. Klimaatbijdrage is onzin. Volgende keer komt er ook nog 30 euro "eerlijkloonvoorkindertjesinbangladeshbijdrage" bij. Hek van de dam ditdat. Moet je niet aan beginnen.
Lokale producten ben ik het wel mee eens hoewel dat wel pijn gaat doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als we klimaat neutraal gaan doen dan moet iedereen gewoon alleen nog lokale producten kopen. Maar worden de prijzen hoger en de winstmarges kleiner.
Ja hallo en dan volgend jaar wordt dat 2 euro en het jaar daarop 3 euroquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon op alles een euro doen, problems solved
In die vreemde vage keukenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat dan vervolgens elke keer aan je bezoek moeten uitleggen![]()
Kan geen kwaad om daar eens naar te kijken heurquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wippen als de konijnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, +110! Wat zijn ze daar allemaal aan het doen?
Auto wordt wel lastig ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lokale producten ben ik het wel mee eens hoewel dat wel pijn gaat doen.
Nou ik moet zeggen dat als ik in de Plus sta en ik koop een plastic (ookdatnog) bakje bieslook van 59 cent en ik zie daar op staan "Herkomst: Kenia" dan voelt dat ook niet alsof er ook maar IETS aan kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lokale producten ben ik het wel mee eens hoewel dat wel pijn gaat doen.
Spreekkoren in de kerkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, +110! Wat zijn ze daar allemaal aan het doen?
Ik heb echt een tijdje genoten van asperges uit Peru rond de kerst en lamsvlees uit Nieuw Zeeland en King krabjes uit de Noordelijke ijszee maar goed ik wil ook wel mijn steentje bijdragenquote:
Boontjes uit Egypte of Marokko.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat als ik in de Plus sta en ik koop een plastic (ookdatnog) bakje bieslook van 59 cent en ik zie daar op staan "Herkomst: Kenia" dan voelt dat ook niet alsof er ook maar IETS aan klopt
Allemaal onzin. Moeten we gewoon mee stoppen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boontjes uit Egypte of Marokko.
Groene Asperges uit Peru.
En gehakt uit het midden van Afrika.
Dan had het probleem zichzelf allang opgelostquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook zo hard gaan daar als corona een SOA was geweest?
Ja hoor! Gewoon achter de dikke gordijnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook zo hard gaan daar als corona een SOA was geweest?
Lamsvlees en rundvlees hebben wij in Nederland echt van prima kwaliteitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt een tijdje genoten van asperges uit Peru rond de kerst en lamsvlees uit Nieuw Zeeland en King krabjes uit de Noordelijke ijszee maar goed ik wil ook wel mijn steentje bijdragen
Alsof de buren tijd hebben om te gluren. Die zijn zelf ook drukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hoor! Gewoon achter de dikke gordijnen![]()
Zo lang de buren het maar niet weten
We hebben zelf zulke mooie productenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Moeten we gewoon mee stoppen eigenlijk
Ik hoorde dat we pompoenpitten ook niet uit China hoeven te halenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamsvlees en rundvlees hebben wij in Nederland echt prima
Ben ook nooit zo onder de indruk van; graangevoerde steak huppeldepup uit Zuid-Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |