abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202044924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft toch gewoon 7 ballen doorgelaten die houdbaar waren.

Wat een rare reacties als je met iets inhoudelijks komt hier :{
Hij heeft wel meer houdbare ballen doorgelaten denk ik. Ik vind alleen dit soort 'statistiek' niet zo veel zeggend.

Het is een uiterst matige keeper, maar ik vind het te makkelijk om op basis van dit soort plaatjes keepers te vergelijken, omdat er veel meer mis is bij PSV waardoor het een schiettent is.
  vrijdag 5 november 2021 @ 16:05:34 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202044929
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:02 schreef Sabata het volgende:

[..]
Aan het spelsysteem kun je idd wel zien dat PSV een Duitse trainer heeft. Het is inmiddels een typische manier van spelen die door zowat de helft van de Bundesliga wordt gebruikt. Maar het is niet zomaar even ingevoerd. Je hoort in dat systeem constant in beweging te blijven, uitrusten is er eigenlijk nauwelijks bij. Het valt dan ook altijd op wanneer er NL'se spelers naar de Duitse competitie overstappen en ze eigenlijk bijna allemaal zeggen dat ze verbaasd zijn dat er zo veel gerend wordt op trainingen (Bakker, Malen, Viergever, Willems, Hoogma, alleen Ekkelenkamp heb ik er niet over gehoord). En wat dan ook opvalt is dat de meerderheid "eerst moet aanpassen" voor ze een basisplek hebben.
dat klinkt allemaal heel leuk maar we zijn zowat anderhalf jaar verder en het lijkt nog nergens op
pi_202044982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat klinkt allemaal heel leuk maar we zijn zowat anderhalf jaar verder en het lijkt nog nergens op
En daaruit zou je dus de conclusie moeten trekken dat gegenpressing niet bij PSV past. Ze hebben het precies één wedstrijd goed uit kunnen voeren die nog niet eens meetelde voor de competitie. Daarna gingen ze steeds iets minder lang die manier van druk zetten spelen. De eerste weken 75%, daarna een halve wedstrijd, daarna 10 minuten en prompt als ze er mee stopte scoorde de tegenstander (waardoor zelfs Go Ahead en PEC ineens "de gevaarlijkste tegenstanders ooit" werden.) Dan moet je je toch afvragen of je iets anders moet gaan proberen. Bij Wolfsburg kostte het von Bommel zijn baan, Marsch heeft het bij Rasenball wel aangedurfd naar kritiek te luisteren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202045058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft toch gewoon 7 ballen doorgelaten die houdbaar waren.

Wat een rare reacties als je met iets inhoudelijks komt hier :{
Die ballen door het midden redenatie kan ik ook vrij weinig mee. Misschien zaten daar wel intikkers binnen na een strakke voorzet. Terwijl die balletjes helemaal in het hoekje wellicht wel houdbare ballen in de korte hoek waren die je als keeper bijna altijd moet hebben.
pi_202045080
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:

[..]
En daaruit zou je dus de conclusie moeten trekken dat gegenpressing niet bij PSV past. Ze hebben het precies één wedstrijd goed uit kunnen voeren die nog niet eens meetelde voor de competitie. Daarna gingen ze steeds iets minder lang die manier van druk zetten spelen. De eerste weken 75%, daarna een halve wedstrijd, daarna 10 minuten en prompt als ze er mee stopte scoorde de tegenstander (waardoor zelfs Go Ahead en PEC ineens "de gevaarlijkste tegenstanders ooit" werden.) Dan moet je je toch afvragen of je iets anders moet gaan proberen. Bij Wolfsburg kostte het von Bommel zijn baan, Marsch heeft het bij Rasenball wel aangedurfd naar kritiek te luisteren.
Schmidt is grotendeels verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie. Dus of hij heeft meer tijd nodig om die spelwijze er in te krijgen, of hij is echt een ontzettende kneus van een trainer.

Ik vrees dat men bij PSV denkt dat ze op de lange termijn goud hebben, maar dat ze eigenlijk een berg stront in handen hebben.
  vrijdag 5 november 2021 @ 16:17:23 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202045086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:

[..]
gegenpressing is toch helemaal niet zo bijzonder, Ajax doet dat meer dan PSV
pi_202045145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:14 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Die ballen door het midden redenatie kan ik ook vrij weinig mee. Misschien zaten daar wel intikkers binnen na een strakke voorzet. Terwijl die balletjes helemaal in het hoekje wellicht wel houdbare ballen in de korte hoek waren die je als keeper bijna altijd moet hebben.
Het zegt sowieso niets zonder achterliggende analyse. Je weet niet waar de verdedigers staan, je weet niet hoe vrij er geschoten wordt, je weet niet of er nog een afspeelmogelijkheid is, je weet niet of het een counter of een corner is.

Het zegt echt helemaal niets zo'n plaatje.

Ik kijk gewoon wedstrijden en concludeer daaruit dat Drommel geen punten pakt, maar ook wel heel vaak totaal in de steek wordt gelaten door zijn verdedigers waardoor hij geconfronteerd wordt met een aanvaller met een bal voor zijn neus die vrij kan kiezen of hij zelf wil scoren, of de bal nog even aflegt naar een collega.

En dat valt hem niet aan te rekenen, want in die situatie is vrijwel elke keeper kansloos.

Neemt niet weg dat ik 10x liever Unnerstall had gehad en dat is ook gewoon middelmaat.
pi_202045204
Unnerstall was een prima reflexkeeper, maar het meevoetballen wilde niet echt vlotten was de redenering. Stiekem had ik ook liever gehad dat Lars was gebleven, maar ja...
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202045461
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Sabata het volgende:
Unnerstall was een prima reflexkeeper, maar het meevoetballen wilde niet echt vlotten was de redenering. Stiekem had ik ook liever gehad dat Lars was gebleven, maar ja...
Drommel schiet ook elke bal naar de tegenstander, dus of die nou zo lekker mee voetbalt. Dan liever een keeper die af en toe punten pakt. Al moet ik trouwens wel zeggen dat Drommel tegen Monaco toch twee keer goed ingreep 1 tegen 1.

Al blijft het er ook dan allemaal heel onzeker uitzien als meer geluk dan wijsheid.
pi_202045603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Sabata het volgende:
Dat gejank over meevoetballende keepers. Dat is echt het laatste waar je eens naar gaat kijken in je elftal. Hoe vaak is dat nou bepalend?

90% van het keepersvak is ballen uit de lucht pakken. Er moeten natuurlijk wat basisdingen aanwezig zijn zoals een terugspeelbal kunnen aannemen en een bal over vijf meter bij de juiste speler krijgen maar daar houdt de noodzaak van het 'meevoetballen' wel mee op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:38:51 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_202046702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Deze user geeft je moeder wel elke avond een goede beurt
Je bent 12 geloof ik.
pi_202046775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bent 12 geloof ik.
Doe eens lief tegen je oudere broer!
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:59:17 #263
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_202046970
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Deze user geeft je moeder wel elke avond een goede beurt
Niks mis mee
pi_202055468
Net terug van twee nachtjes Nice. De wedstrijd van PSV was hierin een hinderlijke onderbreking. Als stukken stront behandeld in Monaco. Hopelijk steken ze die kut staat af en duwen ze het zo de zee in.
U MAD?
pi_202055730
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Net terug van twee nachtjes Nice. De wedstrijd van PSV was hierin een hinderlijke onderbreking. Als stukken stront behandeld in Monaco. Hopelijk steken ze die kut staat af en duwen ze het zo de zee in.
Moeten ze met Urk ook doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202069100
Schmidt is definitief de weg kwijt. Mauro en Mwene op de half 10 posities.
pi_202069162
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Dat hij maar lang mag aanblijven bij jullie _O_
pi_202069189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Het nieuwe normaal... ben blij dat je iig nog kan gaan
pi_202069196
quote:
:') :') :') :')
  zondag 7 november 2021 @ 13:46:08 #270
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202069542
quote:
Veel blessures, ja het is pure armoede maar wellicht is er niks beters beschikbaar?
pi_202069590
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 13:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het nieuwe normaal... ben blij dat je iig nog kan gaan
De reden dat mensen een tyfushekel krijgen aan politieagenten.... is dat het nieuwe normaal?
U MAD?
pi_202069598
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:

[..]
Veel blessures, ja het is pure armoede maar wellicht is er niks beters beschikbaar?
we danken John de Jong voor zijn fantastische visie en beleid. En uiteraard topsport Toon.
U MAD?
pi_202069835
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:

[..]
Alles is beter dan fucking Mwene als rechtsbuiten. Zet dan Bakayoko erin die mee is. Ook Doan zit op de bank en hoewel die het niveau ook niet aankan, dat is alsnog beter dan Mwene.
  zondag 7 november 2021 @ 14:13:00 #274
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202069854
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Alles is beter dan fucking Mwene als rechtsbuiten. Zet dan Bakayoko erin die mee is. Ook Doan zit op de bank en hoewel die het niveau ook niet aankan, dat is alsnog beter dan Mwene.
Ik had eerder Teze op die plek gezet en Mwene als RB. Teze kan nog wel es een voorzet geven die aankomt, en qua verdedigen laat Teze echt wel steken vallen.
pi_202069947
Je hebt Bruma en Doan op de bank zitten en begint met Mwene als rechtsbuiten _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')