SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die eiermie is wel echt lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
ready to rumble, maar eerst nog een biertje het is pas vijf uur
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Met geprakte banaan en sinaasappelsap.quote:
Nee met de kut van je moederquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met geprakte banaan en sinaasappelsap.
Een soort rauwe kip.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar als je heel lang en langzaam op banaan kauwt dan merk je pas hoe vies en ranzig het is, weeīg.
Nou ja zeg.quote:
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar als je heel lang en langzaam op banaan kauwt dan merk je pas hoe vies en ranzig het is, weeīg.
Ik kauw graag yoghurt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ook
ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ook
Rare hobbyquote:
Ja zelfs het lekkerste biefstukje raakt enigszins onaangenaam na twee uur kauwen, jij bent best wel wijs hč?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van hobby`s en strandwandelingen en een goed gesprek onder het genot van een goed glas wijn bij een haardvuur.quote:
En nu? Zit jij binnen met die taart en staat zij nog steeds op de stoep?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus stond voor de deur met die browniepretzeltaart van de Hema.
Geen worst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Doe normaal.quote:
Ze staat nu buiten met een kleinere taartquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu? Zit jij binnen met die taart en staat zij nog steeds op de stoep?
Ik zou een taart net iets gangbaarder vinden dan worst.quote:
Ik weet dingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zelfs het lekkerste biefstukje raakt enigszins onaangenaam na twee uur kauwen, jij bent best wel wijs hč?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar HEMA.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een taart net iets gangbaarder vinden dan worst.
Plaatselijke delicatessequote:
Heer dud0r.quote:
Ohquote:
Caviabillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je het aller aller allerlekkerste qua eten?
Heer fruitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
De groetjes van Soul.
Is dat standaard? Dat mensen dagelijks HEMA worsten in de bosjes gooien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze alleen uit de bek van de hond getrokken als iemand er weer iemand eentje in de bosjes had gegooid.
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?quote:
Goffer.Foetaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?
Geen idee, maar we moesten haar altijd kort houden als we in de buurt van de Hema waren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat standaard? Dat mensen dagelijks HEMA worsten in de bosjes gooien?![]()
Dit motiveert niet echt om een HEMA worst te kopen.
Mensen in Afrika zijn fataal vroeg geboren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar we moesten haar altijd kort houden als we in de buurt van de Hema waren.
Ja die mannen wil snel op de preut uiteraardquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen in Afrika zijn fataal vroeg geboren.
Wat.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik vanavond boerenkool ga eten, lekker MET aardappelen
Net konijnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die mannen wil snel op de preut uiteraard
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik vanavond boerenkool ga eten, lekker MET aardappelen
Als je zo'n ding uit de hondenbek peurt met kwijl en alles dan ben je er wel klaar mee.quote:
Ja, dat snap ik, dan maar kort houden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zo'n ding uit de hondenbek peurt met kwijl en alles dan ben je er wel klaar mee.
Vraag voor Sinterklaas!quote:
Lekkel.quote:
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net konijnen
Maareh, wat is jouw lievelingskostje ?
NEE EENTJEquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.
Mijn schoen is groot genoegquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag voor Sinterklaas!
Misschien gooit hij het wel in je schoen.
Zet die maar op de lijst ja, mits goed gebakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekker
Hihiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoen is groot genoeg
Medium -rare met knapperige korstquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet die maar op de lijst ja, mits goed gebakken
Dat je langs het vetrandje nog ieder stukje mm normaal vleesje eraf aan het peuteren bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekker
Dat kan thuis wel, maar in een restaurant nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je langs het vetrandje nog ieder stukje mm normaal vleesje eraf aan het peuteren bent
Ik las tequila, lijkt er niet eens op.quote:
Complete schijt aan dus ik ga los als een wilde leeuw dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan thuis wel, maar in een restaurant niet
ik heb me expres heel erg ingehouden. moest 'm van mezelf gisteren weg leggen want ik had in 10 minuten het halve zakje al leegquote:
Oh, was jij dat laatst in dat ene restaurant..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Complete schijt aan dus ik ga los als een wilde leeuw dan.
Ok ik ga dit dadelijk kopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Medium -rare met knapperige korst
Bodemdriftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb me expres heel erg ingehouden. moest 'm van mezelf gisteren weg leggen want ik had in 10 minuten het halve zakje al leeg
In je hoofd welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las tequila, lijkt er niet eens op.
Goed zoquote:
Ik vind Tequila niet eens lekkerquote:
dit klinkt semi erotischquote:
Ik heb dat wel eens op i.c.m. jagermeister (niet door elkaar), maar ik weet eigenlijk niets meer van die avondquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit de mist in gegaan met tequila.
Eeeeeuhmmm.quote:
nou dat was vast niet omdat het zo'n goed idee wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op i.c.m. jagermeister (niet door elkaar), maar ik weet eigenlijk niets meer van die avond
Of een glaasje caviapis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog niet wat ik later vanavond ga drinken. Voorlopig smaakt de Heineken 0.0 me wel prima eigenlijk.
Moet je van Jonnie pakken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gin & tonicstraks even pakken
Mja, ik leef nog en alle ledematen heb ik nog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat was vast niet omdat het zo'n goed idee was
Oh ja, maar ik drink eigenlijk niet zoveel, dus de fles Gin die ik heb staan (is maar een klein flesje), daar doe ik ook al 4 eeuwen meequote:
Ik heb nog wat in te halenquote:
Smijt zequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, aardappels in de pan smijten
Joe joe
ga je vodka stoken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, aardappels in de pan smijten
Joe joe
Ja, stiekem heet ik Igor.quote:
Ik werd een beetje wakker toen ik de borsten van een te jong voor mijn leeftijd meisje aan het bekleuren was met wat stiften en ik werd nog boos toen mijn eigen meisje nou dit lijkt me niet helemaal normaal jongen dus doe dat eens niet, ik doorkleuren maar ze had wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op i.c.m. jagermeister (niet door elkaar), maar ik weet eigenlijk niets meer van die avond
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Het zou trouwens je buurman maar zijn, in een appartement met papieren wandjes
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zitbeenknobbels zijn beurs
misschien moet je ze dat leren?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Pitaatje lijkt wel zindelijk. Ze gooit alle onder gezeken zaagsel uit haar huisje.
Waarom zijn die cavia's niet zo vies van zichzelf.
man man man. beetje whiepen en gangbangs doen maar pis opruimen ho maarquote:
Ik denk dat dat net als die pompoen is, dat ze dan iets langer in de oven moetenquote:
Los als Los.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Complete schijt aan dus ik ga los als een wilde leeuw dan.
Zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn vrouwen toch donders sexy als ze een tifje humor hebben.
Keer stappen dan weet jenetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan en mag vele malen losser dan los.
nou met Liesje kun je ook best lachen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij, bal en 4e, voor de rest bestaan ze niet.
Euhmmmquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd een beetje wakker toen ik de borsten van een te jong voor mijn leeftijd meisje aan het bekleuren was met wat stiften en ik werd nog boos toen mijn eigen meisje nou dit lijkt me niet helemaal normaal jongen dus doe dat eens niet, ik doorkleuren maar ze had wel een beetje gelijk![]()
Rare vogel dat ik er bent
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhmmm
Ben je Rotterdammert geworden ?
Dat heet zo!quote:
Touchéquote:
Kleuren die borstjes ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhmmm
Ben je Rotterdammer geworden ?
Ik vind Pitaatje echt een schattige naamquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Pitaatje lijkt wel zindelijk. Ze gooit alle onder gezeken zaagsel uit haar huisje.
Waarom zijn die cavia's niet zo vies van zichzelf.
Dat is anders, die prevaleert lief, sociaal en die staat vooraan als er iets moet gebeuren vooral.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou met Liesje kun je ook best lachen hoor
En je kunt er OOK nogeens mee lachen. Tenminste, ik danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is anders, die prevaleert lief, sociaal en die staat vooraan als er iets moet gebeuren vooral.
Ja ook wel hoor, door haar karakter en raakt ze in gekke situaties.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je kunt er OOK nogeens mee lachen. Tenminste, ik danOok niet echt de maatstaf der dingen natuurlijk
Doe er wat water bij!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De boerenkool staat op het vuur, ik herhaal.. de boerenkool staat op het vuur.
Moet dit ook in een pan ?quote:
Keispannend dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oke dan kom ik langs nadat de chinees op isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Abonneer voor meer avonturen.quote:
Jaquote:
Eet jij augurken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn augurken zijn bijna op..
* schrijft op het lijstje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Abonneer voor meer avonturen.
SMS 4EBE AAN
* Besteld een pizza.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar kijk ook maar, wat weet ik nou van koken hea
zwanger?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, ik koop ze alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
neem voor mij ook even een pot mee, de mijne zijn ook bijna opquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind het altijd raar als mensen heel erg graag augurken eten en die eten ze dan ook best vaak.quote:
Ja, sinds mn 6e of wanneer je ook maar je kinderen augurken gaat voerenquote:
het begint meestal met een auberginequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sinds mn 6e of wanneer je ook maar je kinderen augurken gaat voeren
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze alleen.Godver ik moest zo hard proesten dat ik een verbaasde blik vanuit de keuken kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Het werkt .. bevrijdendquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dat heb ik echt nog nooit gedaan, eten tegen een trein aan gooien.
Van die driekilopotten he. Wij verkochten bij de Efteling wel van die zure bommen, dat waren dan echt enorme augurken. Gewoon uit de azijn in zo'n krokettenzakje. ƒ 1,50.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen heel erg graag augurken eten en die eten ze dan ook best vaak.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze alleen.Koop eens zo'n potje hamstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Waar lach je om?"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Godver ik moest zo hard proesten dat ik een verbaasde blik vanuit de keuken kreeg![]()
Alleen bij de macaroni en boerenkool.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen heel erg graag augurken eten en die eten ze dan ook best vaak.
Die heb ik gemist in die 300 keer dat ik in de Efteling was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die driekilopotten he. Wij verkochten bij de Efteling wel van die zure bommen, dat waren dan echt enorme augurken. Gewoon uit de azijn in zo'n krokettenzakje. ƒ 1,50.
Heten die dan potje met Pitaatjes ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop eens zo'n potje hamsters
Snapsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen bij de macaroni en boerenkool.
En dat is 1x in de 3 maanden of zo ? Gemiddeld op jaarbasis dan
bij de boerenkoolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen bij de macaroni en boerenkool.
En dat is 1x in de 3 maanden of zo ? Gemiddeld op jaarbasis dan
Jaquote:
Ja, maar macaroni is dan niet gek?quote:
Da's dan best dom van jequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik gemist in die 300 keer dat ik in de Efteling was.
nee dat doe ik zelf ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar macaroni is dan niet gek?
* dud0r schrijft op lijstje voor volgende efteling bezoekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef CherryLips het volgende:
De poffertjes met appel en karamel van de Efteling
poffertjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef CherryLips het volgende:
De poffertjes met appel en karamel van de Efteling
ja beetje atjar of bij gebrek daaraan, een augurkje is bij nasi wel lekker denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat doe ik zelf ook.
en bij de nasi
Bij de boerenkool is altijd standaardquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat doe ik zelf ook.
en bij de nasi
en gewoon als snack is ook lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de boerenkool is altijd standaard
Naast de Amsterdamse uitjes, maar die vond ik dan wel vies.
Werden er ook niet veel van verkocht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nu voor een enorme augurk naar de Efteling?
Het is een lekkere KHD -arme snackquote:
neee joh salami toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een lekkere KHD -arme snack![]()
Moet alleen wel denken aan dat verjaardagshapje: boterhamworst om een augurkje heen
met ham is lekkerder dan met boterhamworstquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een lekkere KHD -arme snack![]()
Moet alleen wel denken aan dat verjaardagshapje: boterhamworst om een augurkje heen
Lekkelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik zin een Indonesische rijsttafel.
Zal wel regio gebonden zijn, wij hadden boterhamworstquote:
Ja, maar dat kon ik moeilijk tegen mijn tante zeggen als kleine 4Equote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
met ham is lekkerder dan met boterhamworst
Oh mag ook. Boterjhamworst is echt een beetje armeluisvoer natuurlijk. Maar als kind vonden we dat heerlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel regio gebonden zijn, wij hadden boterhamworst
Ik mis ze gewoon alleen maar totaal nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kringverjaardagen, aan de ene kant mis ik ze wel, maar aan de andere kant ook weer totaal niet
OKE USquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Boterjhamworst is echt een beetje armeluisvoer natuurlijk.
Ohhhh, nou lekker beginnen met een glaasje prik, een kommetje vruchtenbowl met slagroom, daarna kwamen de blokjes kaas op tafel met schijfjes worst en dan de chipjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis ze gewoon alleen maar totaal niet
De aarde is rond.quote:
Wat??quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
kommetje vruchtenbowl met slagroom
kon wel maar denk niet dat ze er iets mee gedaan hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat kon ik moeilijk tegen mijn tante zeggen als kleine 4E
Mooi woord.quote:
Zoiets: https://www.smulweb.nl/re(...)enbowl-familiereceptquote:
Niemand is op de maan geweest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wou je dat ook in twijfel trekken?
chinese poffertjes?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in chinees en poffertjes.
Nee, zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
kon wel maar denk niet dat ze er iets mee gedaan had
En iedereen gefeliciteerd met $naam want ja je bent er dus je zult wel een relatie met de jarige hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, nou lekker beginnen met een glaasje prik, een kommetje vruchtenbowl met slagroom, daarna kwamen de blokjes kaas op tafel met schijfjes worst en dan de chipjes
Poffertjes met babi pangangquote:
Halen dan!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in chinees en poffertjes.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is op de maan geweest.
nou ja dan kaan de aarde nog steeds wel rond zijn toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is op de maan geweest.
quote:
quote:
hallo mevrouw liefbaarquote:
poffertjes met gebakken banaan vullingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poffertjes met babi pangang
quote:
Ja, maar is de aarde dan ook rond ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dan kaan de aarde nog steeds wel rond zijn toch?
En nutella eropquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo mevrouw liefbaar
[..]
poffertjes met gebakken banaan vulling
[..]
Eej USquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hallo lief meisje uit Groningen
Wat staat er op het menu?quote:
Eej dud0rquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo mevrouw liefbaar
[..]
poffertjes met gebakken banaan vulling
[..]
vind ik welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar is de aarde dan ook rond ?
kan jij de regen uit zetten rond een uur of 20.00?quote:
Ja, ik denk dat ze daar geen Clearasil hadden.. destijds.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vind ik welbeetje pokdalig hier en daar maar verder, ja
Ja wat ...quote:
Nomnomnomquote:
Je vraagt nu best wel wat, maar zal eens kijken of t gaat lukkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan jij de regen uit zetten rond een uur of 20.00?
ja maar jij kan dat welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je vraagt nu best wel wat, maar zal eens kijken of t gaat lukken
Dit receptquote:Bereidingswijze
Voorbereiding:
Schil al het fruit en snijd het in stukjes.
Bereiding:
Doe alle vruchten bij elkaar in een grote kom of bak.
Giet er de wijn bij, zorg daarbij dat alle vruchten goed onder staan.
Meng alles voorzichtig door elkaar.
Zet dit 12 tot 24 uur op een koele plek zodat alles goed kan intrekken.
ik weet niet wat dit precies is maar ik wil het en ik wil het nuquote:
Boerenkoolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was t zeker
Ga jij eten dan?
Wafels met Nutella dan?quote:
Zoet is voor kiendjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wafels met Nutella dan?
Ik wil een wafelijzer
Poffertjes met oude kaas, spek en gebakken uitjes dan?quote:
ik word eerder boos om die t achter word daarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als t niet lukt? Wordt je niet boos?
Gewoon met beetje boter en poedersuikerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poffertjes met oude kaas, spek en gebakken uitjes dan?
Nouquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poffertjes met oude kaas, spek en gebakken uitjes dan?
Oh mijn excuses meester dud0rquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word eerder boos om die t achter word daar
Ik heb trouwens weleens oliebollen gebakken met oude kaas en spekjes en zo. Was erg lekker!quote:
Ben je altijd zo onderdanig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh mijn excuses meester dud0r
Dat is gewoon verstandig bij gevaarlijke gekken als dudorquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh mijn excuses meester dud0r
Klinkt wel vet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weleens oliebollen gebakken met oude kaas en spekjes en zo. Was erg lekker!
oeh, nu zin in oliebol..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weleens oliebollen gebakken met oude kaas en spekjes en zo. Was erg lekker!
Ook dat jaquote:
haha kansloze trumpdwepertquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wel verdommeKlimaatbijdrage.
![]()
Zou uit Principe gewoon op annuleren moeten klikken
Ja en spekjesquote:
dus gewoon annuleren dus, prima als zoiets optioneel is, niet verplichtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oke schoonloequote:
quote:The computer model predicts that the CME will make first contact with our planet around 1800 UT on Oct. 30th. If so, the timing would favor aurora viewing in Europe where night would be falling at the time of arrival. The model also predicts a sharp increase in solar wind speed (800 km/s) and a 5-fold jump in solar wind density in the CME's wake. Such conditions, if they materialize, could fuel a long-lasting storm, allowing auroras to be seen hours after impact in North America as well.
Het gaat niet op een spoorboekje hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:16 schreef Recce het volgende:
@:fogel, hoe is het met de bewolking daar? Het kan rond 20.00 uur beginnen.
[..]
EN 11,95 kortingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon dikke onzin. En dan zogenaamd wel gratis verzendkosten.
De bewolking is aanwezig. Ga straks wel eens een keer buiten kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:16 schreef Recce het volgende:
@:fogel, hoe is het met de bewolking daar? Het kan rond 20.00 uur beginnen.
[..]
Nah, het is ook weer geen complete verrassing wanneer het begint. Zie dit model:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat niet op een spoorboekje hoor
Ah, jammer. Hopelijk klaart het nog een beetje op.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De bewolking is aanwezig. Ga straks wel eens een keer buiten kijken.
Ja okee. Dat is wel kansloos iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals transactiekosten bij iDeal.
straks darts kijken, dan ga ik weer en beetje van t gas af zeg maar.quote:
NA-KD... koop ik nooit watquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze melden in ieder geval nivå 7, dus dan krijg ik ook noorderlicht in het zuiden.
Kun je niet even een privéjet huren om straks boven de wolken te kijken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze melden in ieder geval nivå 7, dus dan krijg ik ook noorderlicht in het zuiden.
Vroegah hadden we wel een paar van die snuitersquote:
US heeft geleerd dat je nooit kleren koopt nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat wat wat ... (heb ik nou weer gedaan)
De vrouw met de heerlijke erudiete dure smaak is erquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat wat wat ... (heb ik nou weer gedaan)
Dat klinkt best wel een beetje creepyquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah hadden we wel een paar van die snuitersDie probeerden alles van iemand te weten te komen en dan allemaal in een systeem op te slaan en zo
Die hebben we nog steeds heurquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah hadden we wel een paar van die snuitersDie probeerden alles van iemand te weten te komen en dan allemaal in een systeem op te slaan en zo
Ja was niet fijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel een beetje creepy![]()
hmmm.... omgekeerd soort vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US heeft geleerd dat je nooit kleren koopt nu
Nu is het andersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben we nog steeds heur![]()
Sommige mensen vergeten niks
Heb je die jas nou ook gekocht? Mét de sjaal?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouw met de heerlijke erudiete dure smaak is er
maar dat is tenminste nog een set kosten die realistisch is doordat ideal nog steeds geen gratis dienst is voor ondernemersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals transactiekosten bij iDeal.
Maar niet ook maar een fractie van een kwartje kost. Vrijwel 100 % pure naaierij dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is tenminste nog een set kosten die realistisch is doordat ideal nog steeds geen gratis dienst is voor ondernemers
Niets creepy aan joh, welke maar bh koop je meestal?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel een beetje creepy![]()
En welk merk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets creepy aan joh, welke maar bh koop je meestal?
Gok maarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets creepy aan joh, welke maar bh koop je meestal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |