SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die eiermie is wel echt lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
ready to rumble, maar eerst nog een biertje het is pas vijf uur
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Met geprakte banaan en sinaasappelsap.quote:
Nee met de kut van je moederquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met geprakte banaan en sinaasappelsap.
Een soort rauwe kip.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar als je heel lang en langzaam op banaan kauwt dan merk je pas hoe vies en ranzig het is, weeīg.
Nou ja zeg.quote:
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar als je heel lang en langzaam op banaan kauwt dan merk je pas hoe vies en ranzig het is, weeīg.
Ik kauw graag yoghurt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ook
ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt met al het voedsel zo, het is gewoon niet lekker om zo langzaam te eten en kauwen op wat voor voer dan ook
Rare hobbyquote:
Ja zelfs het lekkerste biefstukje raakt enigszins onaangenaam na twee uur kauwen, jij bent best wel wijs hč?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van hobby`s en strandwandelingen en een goed gesprek onder het genot van een goed glas wijn bij een haardvuur.quote:
En nu? Zit jij binnen met die taart en staat zij nog steeds op de stoep?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus stond voor de deur met die browniepretzeltaart van de Hema.
Geen worst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Doe normaal.quote:
Ze staat nu buiten met een kleinere taartquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu? Zit jij binnen met die taart en staat zij nog steeds op de stoep?
Ik zou een taart net iets gangbaarder vinden dan worst.quote:
Ik weet dingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zelfs het lekkerste biefstukje raakt enigszins onaangenaam na twee uur kauwen, jij bent best wel wijs hč?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar HEMA.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een taart net iets gangbaarder vinden dan worst.
Plaatselijke delicatessequote:
Heer dud0r.quote:
Ohquote:
Caviabillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je het aller aller allerlekkerste qua eten?
Heer fruitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
De groetjes van Soul.
Is dat standaard? Dat mensen dagelijks HEMA worsten in de bosjes gooien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze alleen uit de bek van de hond getrokken als iemand er weer iemand eentje in de bosjes had gegooid.
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?quote:
Goffer.Foetaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?
Geen idee, maar we moesten haar altijd kort houden als we in de buurt van de Hema waren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat standaard? Dat mensen dagelijks HEMA worsten in de bosjes gooien?![]()
Dit motiveert niet echt om een HEMA worst te kopen.
Mensen in Afrika zijn fataal vroeg geboren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar smaken die naar dan, beetje naar de billen van fataal te vroeg geboren mensen in donker Afrika?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar we moesten haar altijd kort houden als we in de buurt van de Hema waren.
Ja die mannen wil snel op de preut uiteraardquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen in Afrika zijn fataal vroeg geboren.
Wat.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik vanavond boerenkool ga eten, lekker MET aardappelen
Net konijnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die mannen wil snel op de preut uiteraard
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik vanavond boerenkool ga eten, lekker MET aardappelen
Als je zo'n ding uit de hondenbek peurt met kwijl en alles dan ben je er wel klaar mee.quote:
Ja, dat snap ik, dan maar kort houden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zo'n ding uit de hondenbek peurt met kwijl en alles dan ben je er wel klaar mee.
Vraag voor Sinterklaas!quote:
Lekkel.quote:
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net konijnen
Maareh, wat is jouw lievelingskostje ?
NEE EENTJEquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, pasta vongole, zachte smeuīge zuurkool, verse dure krab, whisky, iets authentiek Thais, zo'n baars in zoutkorst, kip zoals ik het zelf maak, piepverse pesto, broodje Philly, paprikatomatensoep, asperges, heel duur en sappig langzaam gegaard rundvlees, platvis (extra lieveligns) wit simpel broodje goulashkroket en een kreeftcocktail met alles erop en eraan.
Mijn schoen is groot genoegquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag voor Sinterklaas!
Misschien gooit hij het wel in je schoen.
Zet die maar op de lijst ja, mits goed gebakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekker
Hihiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoen is groot genoeg
Medium -rare met knapperige korstquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet die maar op de lijst ja, mits goed gebakken
Dat je langs het vetrandje nog ieder stukje mm normaal vleesje eraf aan het peuteren bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n goed bereide entrecote mét vetrand superlekker
Dat kan thuis wel, maar in een restaurant nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je langs het vetrandje nog ieder stukje mm normaal vleesje eraf aan het peuteren bent
Ik las tequila, lijkt er niet eens op.quote:
Complete schijt aan dus ik ga los als een wilde leeuw dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan thuis wel, maar in een restaurant niet
ik heb me expres heel erg ingehouden. moest 'm van mezelf gisteren weg leggen want ik had in 10 minuten het halve zakje al leegquote:
Oh, was jij dat laatst in dat ene restaurant..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Complete schijt aan dus ik ga los als een wilde leeuw dan.
Ok ik ga dit dadelijk kopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Medium -rare met knapperige korst
Bodemdriftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb me expres heel erg ingehouden. moest 'm van mezelf gisteren weg leggen want ik had in 10 minuten het halve zakje al leeg
In je hoofd welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las tequila, lijkt er niet eens op.
Goed zoquote:
Ik vind Tequila niet eens lekkerquote:
dit klinkt semi erotischquote:
Ik heb dat wel eens op i.c.m. jagermeister (niet door elkaar), maar ik weet eigenlijk niets meer van die avondquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit de mist in gegaan met tequila.
Eeeeeuhmmm.quote:
nou dat was vast niet omdat het zo'n goed idee wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op i.c.m. jagermeister (niet door elkaar), maar ik weet eigenlijk niets meer van die avond
Of een glaasje caviapis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog niet wat ik later vanavond ga drinken. Voorlopig smaakt de Heineken 0.0 me wel prima eigenlijk.
Moet je van Jonnie pakken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gin & tonicstraks even pakken
Mja, ik leef nog en alle ledematen heb ik nog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat was vast niet omdat het zo'n goed idee was
Oh ja, maar ik drink eigenlijk niet zoveel, dus de fles Gin die ik heb staan (is maar een klein flesje), daar doe ik ook al 4 eeuwen meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |