SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon de rest van de dag nog kutweerquote:
Nog steeds in Disneyland?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:02 schreef mschol het volgende:
wattenschijfje is terecht? dan kan elke vrouw haar makeup weer afpoetsen
Nog jaloerserquote:
Dat je daar niet dagelijks heen gaat danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit nog geen 50 meter verderop
"Suske en Wiske en de Slome Serveerster"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ja ga wel lopen. verwacht vanaaf ook niet heel veel stappen te maken
De muziek? Of éėn van deze vrouwen?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Suske en Wiske en de Slome Serveerster"
nee dat klopt wel als je een bedserveerster bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ja ga wel lopen. verwacht vanaaf ook niet heel veel stappen te maken
Ik geef al te veel geld uit aan vreten vind ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je daar niet dagelijks heen gaat dan
' ja u kunt bestellen daar mijn collega die in dat bed ligt'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt wel als je een bedserveerster bent
"voor 1 euro krijgt u een snack om haar wakker te maken"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' ja u kunt bestellen daar mijn collega die in dat bed ligt'
De vrouwen zijn erg matig, als die zangeres je klemvast tussen de benen heeft weet je dat je nooit verder dan kapot gekookte bloemkool en ruzie om de afstandsbediening komt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De muziek? Of éėn van deze vrouwen?
Goed business model.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
"voor 1 euro krijgt u een snack om haar wakker te maken"
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft me een snelkookpan gekochtVond ie een praktisch cadeau omdat ik dan in plaats van 3u maar een half uur in de keuken bezig hoef te zijn met z'n pulled beef en goulash
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen zijn erg matig, als die zangeres je klemvast tussen de benen heeft weet je dat je nooit verder dan kapot gekookte bloemkool en ruzie om de afstandsbediening komt.
en iedereen die zonder snack haar wakker maakt verliest een lichaamsdeelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed business model.
Visje naar haar toegooien.
Meer tijd met Kwiwi is wel redelijk onbetaalbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft me een snelkookpan gekochtVond ie een praktisch cadeau omdat ik dan in plaats van 3u maar een half uur in de keuken bezig hoef te zijn met z'n pulled beef en goulash
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer tijd met Kwiwi is wel redelijk onbetaalbaar
Dat ook. Hebben we meer kwiwi voor onsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Oh ik dacht dat geeft me meer tijd om hier te posten
Wij profiteren van de snelkookpanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Oh ik dacht dat geeft me meer tijd om hier te posten
Deze moest ik echt twee keer lezen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen zijn erg matig, als die zangeres je klemvast tussen de benen heeft weet je dat je nooit verder dan kapot gekookte bloemkool en ruzie om de afstandsbediening komt.
Ekte liefde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Ex.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me zat steeds te wiewelen dat het zo kut was om te strijken en dat het zo'n rotwerk was en bah daar was ze totaal niet van en toen kocht ik het allerduurste strijkijzer voor haar wat ik maar kon vinden voor haar verjaardag
vandaar dat het je ex is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me zat steeds te wiewelen dat het zo kut was om te strijken en dat het zo'n rotwerk was en bah daar was ze totaal niet van en toen kocht ik het allerduurste strijkijzer voor haar wat ik maar kon vinden voor haar verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |