vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:36 schreef Olga het volgende:
Ik wil mijn verspilde tijd, die ik hieraan heb besteed vandaag, terug
Ik ga demonstreren protesterenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.quote:
misschien toch nog iets positiefsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.
Dat vraag je je serieus af?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mijn bananen teruggefaxt naar de Albert Heijn hoor
Ik mag hopen dat die vacinnaties in bananen een troll is
Ahh thnx!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/306673070983012
Ik heb geen idee, ik heb alleen Albert livequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
Ik zit met een half oog te kijken, ze zitten nu op een terrasje in het centrum van Hilversum.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |