SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker ... Volgens mij zou zelfs m'n kat over haar nek gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/uOaJeT8.jpg
Ik niet. Ik word daar niet zo heel vrolijk van..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je bob marley hoort wil je altijd op een strand zitten ergens
Vind je bob niets?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word daar niet zo heel vrolijk van..
What's the big deal? It doesn't hurt anybody! Smek smekkidy smek smek smekquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je bob marley hoort wil je altijd op een strand zitten ergens
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die vrolijke toon die in menig reaggae liedje zit. Hoewel natuurlijk niet alles van Bob vrolijk is..quote:
Ja dat kan tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die vrolijke toon die in menig reaggae liedje zit. Hoewel natuurlijk niet alles van Bob vrolijk is..
Klopt. Ik word juist happy van de wat donkerdere teksten en muziek. Bijvoorbeeld Fade to Smek van Metallicaquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Ik word juist happy van de wat donkerdere teksten en muziek. Bijvoorbeeld Fade to Smek van Metallica
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:19 schreef Karzai het volgende:
Alleen commerciele reggae heeft vrolijke teksten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |