SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker ... Volgens mij zou zelfs m'n kat over haar nek gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/uOaJeT8.jpg
Ik niet. Ik word daar niet zo heel vrolijk van..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je bob marley hoort wil je altijd op een strand zitten ergens
Vind je bob niets?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word daar niet zo heel vrolijk van..
What's the big deal? It doesn't hurt anybody! Smek smekkidy smek smek smekquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je bob marley hoort wil je altijd op een strand zitten ergens
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die vrolijke toon die in menig reaggae liedje zit. Hoewel natuurlijk niet alles van Bob vrolijk is..quote:
Ja dat kan tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die vrolijke toon die in menig reaggae liedje zit. Hoewel natuurlijk niet alles van Bob vrolijk is..
Klopt. Ik word juist happy van de wat donkerdere teksten en muziek. Bijvoorbeeld Fade to Smek van Metallicaquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Ik word juist happy van de wat donkerdere teksten en muziek. Bijvoorbeeld Fade to Smek van Metallica
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:19 schreef Karzai het volgende:
Alleen commerciele reggae heeft vrolijke teksten
Nja op de markt kan je altijd proeven enzo..quote:
Vind het zelfs op de markt een beetje lastig, sta je daar te knauwen in weer en wind en dan denk je ok lekker en dan kom je thuis en dan is zo'n heel blok toch net anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja op de markt kan je altijd proeven enzo..
Nu een random pakje bij AH meegenomen want kon niet naar de markt.
mwah valt mee..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het zelfs op de markt een beetje lastig, sta je daar te knauwen in weer en wind en dan denk je ok lekker en dan kom je thuis en dan is zo'n heel blok toch net anders.
Vooral jonge smeuïge kaas is nogal eens een domweg oud en hard.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het zelfs op de markt een beetje lastig, sta je daar te knauwen in weer en wind en dan denk je ok lekker en dan kom je thuis en dan is zo'n heel blok toch net anders.
Ik associeer kaas niet met tieten, ik wil gewoon lekkere kaas.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah valt mee..
Misschien dit weekend nog ff naar de kaasmilf rijden..
lekkere kaas begint wel in een tiet hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik associeer kaas niet met tieten, ik wil gewoon lekkere kaas.
Must have kleine zoutkristalletjes die niet zout smaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral jonge smeuïge kaas is nogal eens een domweg oud en hard.
Wrong animal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekkere kaas begint wel in een tiet hoor
mja die hele oude meuk vind ik niet lekker. Smaakt gauw naar hoe zweetsokken ruiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:29 schreef Karzai het volgende:
picnic heeft wel een lekkere oude brokkelkaas, koop ik vaak een pondje van
Op de markt staat wel een goede met veel kaasjes
Extra belegen dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die hele oude meuk vind ik niet lekker. Smaakt gauw naar hoe zweetsokken ruiken.
oh dat vind ik juist lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die hele oude meuk vind ik niet lekker. Smaakt gauw naar hoe zweetsokken ruiken.
op de markt staan zulke belazernaainichtenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:29 schreef Karzai het volgende:
picnic heeft wel een lekkere oude brokkelkaas, koop ik vaak een pondje van
Op de markt staat wel een goede met veel kaasjes
https://www.johnss.nl/c/blauwe-kaas/p/blue-stilton-in-portquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:31 schreef Karzai het volgende:
Zoek nog die blue stilton in port maar die is lastig te krijgen
Niet eens heel duur zelfsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.johnss.nl/c/blauwe-kaas/p/blue-stilton-in-port
hier gewoon te bestellen
Sligro.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:31 schreef Karzai het volgende:
Zoek nog die blue stilton in port maar die is lastig te krijgen
Misschien moet tante Trudy ook maar eens een keer gesaneerd worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Wij hadden vroeger thuis altijd een lege snoepkast maar de koelkast rook altijd naar oude zokken en de oksels van tante Trudy dus ik denk dat ik wel extreem kaasverslaafd ben.
okay, deze hier is wel redelijk geprijst ongeveer 6 euro voor een pondje oude boerenkaasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op de markt staan zulke belazernaainichtendaar betaal je sowieso al een forse kiloprijs, maar dan OOK voor de korst en OOK voor het papiertje eromheen. Eens maar nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |